3. Hotelbeoordelingen: Hessen
  4. Hotelbeoordelingen Frankfurt am Main
  5. Beoordelingen van nhow Frankfurt

Beoordelingen over nhow Frankfurt Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Brüsseler Strasse 1-3, 60327 Frankfurt am Main, Duitsland

#1 van de 240 hotels in Frankfurt am Main

• Beoordeeld op: 28 augustus 2024

Een modern en trendy hotel met een fantastische rooftopbar.
    • Nhow Familiekamer

De wijk waar het hotel staat is niet gezellig en de stationsbuurt op de weg naar het centrum kun je beter vermijden.

De rooftopbar op de 47e verdieping was geweldig. Het bood ons een prachtig uitzicht op de stad. Het ontbijt liet niets te wensen over en de kamers zijn trendy ingericht: overal prints van biljetten op de betonnen muren, zodat we niet vergaten dat we het bankzakendistrict sliepen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2024

Prima uitvalsbasis voor een tussenstop of stadsbezoek
    • Cozy Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Makkelijk bereikbaar, dichtbij de snelweg. Vlakbij de metrohaltes om de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2024

Fijn verblijf gehad! Aanrader
    • Nhow Kamer

We waren erg veel geld kwijt voor parkeren.

Heel mooi hotel. Schoon en modern.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2024

Uitstekend hotel.
    • nhow Premium Kamer met Uitzicht

Parkeerkosten zijn 35 euro per dag.

Fancy hotel! Alles wat je nodig hebt is op de kamer, airconditioning werk goed. Wij vonden de bedden lekker liggen. Grote ramen met zonnewering die je automatisch kunt bedienen. Vanaf de 14e verdieping waar wij zaten heb je al een mooie uitzicht over de stad. Ontbijt is prima met veel keus. Op de 47e verdieping zit een skybar waar je als hotelgast niet voor in de rij hoeft te staan ideaal, prachtig uitzicht op 190 meter hoogte! Wel vrij prijzig maar zeker de moeite waard met zonsondergang. Pal naast het hotel zit een groot winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 24 juli 2024

Top
    • nhow Junior Suite met Uitzicht + VIP Lounge met Extra Bed

De kamer was niet roken maar er ging toch een rokerslucht.

Leuke ligging en inrichting

• Beoordeeld op: 22 juli 2024

Heerlijk verblijf in hip hotel

Niets!

Mooi en nieuw hotel met een vette inrichting en een skybar met een fantastisch uitzicht. Heel aardige medewerkers en het ontbijt was een aanrader!

• Beoordeeld op: 9 juli 2024

Fantastisch hotel in verassende stad
    • Nhow Familiekamer

Ik had het restaurant uitgezocht op de aanwezigheid van een restaurant. Dat was echter alle drie de dagen gesloten. Wel kon je roomservice krijgen en eten bestellen bij de bar beneden. Bovendien zijn er genoeg restaurants in de buurt binnen een paar honderd meter. Er waren wat kleine technische mankementen. De handdoekradiator deed het niet, de vergrotende spiegel kon je niet richten omdat deze te los zat. Verder moet je douchen in bad. Tip: de douche gel is heel glad. Haal de dop van het afvoerputje uit het bad, want als je hier tegen uitglijdt geeft dit een vervelende verwonding. En: shampo is ook zeep ;-).

Hele goede bedden, mooi uitzicht, super schone kamer, moderne design inrichting, fijne regendouche, echt alles is hier in orde. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Engels ontbijt, diverse soorten joghurt en fruit en muesli's, heel veel soorten broodjes, ijsthee, teveel om op te noemen. Dit hotel heeft de hoogste rooftop bar van Duitsland op de 47e etage. Als je de groene optie kiest om je kamer niet tussendoor te laten reinigen, dan krijg je een voucher voor een gratis drankje. Naast lichtdichte gordijnen is er ook nog zonwering die je kunt laten zakken. De airco werkt goed en er kunnen raampjes open. Nespresso machine en waterkoker aanwezig en Jeeves de bezorgrobot brengt extra amenities op verzoek via de app. We komen hier heel graag terug!

• Beoordeeld op: 6 juli 2024

Zeer aangenaam
    • Nhow Premium Kamer

De kok is een grompot. Die mag net wat vriendelijker zijn.

Verzorgd en lekker ontbijt. Alles was aanwezig. Personeel was verzorgd

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Zeer goed
    • Nhow Premium Kamer

Dat we geen kijkje konden/mochten nemen op the roof top omdat deze die avond afgehuurd was.

Erg schoon, ligging t.o.v. Frankfurt Airport en het zeer goede en uitgebreide ontbijt

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

• Nhow Premium Kamer

Koffieapparaatje werkte niet goed. Beetje hard bed.

Prachtige kamer, prachtig hotel, supersnelle liften, heerlijk ontbijt, goede locatie, vriendelijk personeel. Room service fantastisch.

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

Super leuk hotel.
    • Nhow Premium Kamer

Drukte bij de skybar. Helaas was hier een lange rij. Die beneden al begon. Als hotel gast mag je doorlopen maar kom je op de verdieping zelf alsnog in een rij terecht. Misschien waren wij er in een heel druk weekend maar helaas de skybar niet kunnen zien.

Mooi hotel, prachtig uitzicht. Prima ontbijt. Kamers zijn erg leuk, origineel en netjes.

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Mooi schoon ruime kamer
    • Nhow Premium Kamer

Mooie, schone, ruime kamers. Het hotel is modern ingericht. Vriendelijk personeel. Waanzinnig uitgebreid ontbijt, nog nooit zo gezien.

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

Concertbezoek in combinatie met dit verblijf een dikke 10
    • nhow Kamer met Uitzicht

Keurige kamer, netjes, schoon, ruime moderne douche, mooi uitzicht. Bijzonder uitgebreid ontbijtbuffet met vriendelijk personeel. Behulpzame receptie. Mooi bar op 47e verdieping met spectaculair uitzicht.

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Prima
    • nhow Junior Suite met Uitzicht + VIP Lounge met Extra Bed

Receptie had volgens mij geen zin in hun werk. Parkeren is erg duur. Rooftop bar was gesloten. Geen wastafel nabij toilet. Verwacht een opvouwbaar bed voor een extra persoon.

VIP lounge was perfect. Kamer is schoon, alleen de indeling is vreemd. Ligging van het hotel is goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2024

uitstekend hotel met goede faciliteiten en goede ligging

niet van toepassing

Uitstekende locatie, uitstekende afwerking van alle details in de kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

beurs light & building
    • nhow Kamer met Uitzicht

de kussens in het bed waren onvoldoende,te zacht ,moeilijk om erop te slapen

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

• Nhow Premium Kamer

Er viel helemaal niets tegen, dit was gewoon fan-tas-tisch!

Alle details als badzout, een extra kam, goeie haardroger, leuke quotes,...

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Leuk design hotel
    • Nhow Kamer

Ik vroeg een kamer naast mijn dochter, helaas kon dat niet , ik vond de dame toen bij inchecken aan de balie niet zo vriendelijk :-( en door het feit dat je enkel op jouw verdieping kon met jouw sleutelpas kon je ook niet even aankloppen

Money hotel

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Nhow hotel is zeker een aanrader!

Niets eigenlijk

Het is een heel leuk en modern hotel, onze tiener kinderen hadden het niet verwacht dus dat was een leuke verrassing. De voorzieningen zijn top, de sfeer ik heel hip en leuk en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is ook perfect, een paar minuten van de metro waarmee je makkelijk overal naartoe kunt.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Leuk

Receptioniste

Kamer en restaurant

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Tophotel voor zakelijke reiziger met briljante rooftopbar

NA

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Heel fijn verblijf
    • Nhow Premium Kamer

Trendy hotel, schone kamers en goed uitgeruste fitness. Vlakbij de start en finish van de marathon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

• Nhow Premium Kamer

Uitgebreid ontbijt, mooi uitgeruste kamers

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Nhow ... N..Now!
    • Nhow Premium Kamer

Eigenlijk was alles top! Een heel klein puntje van kritiek; het aanvullen van het ontbijt verliep langzaam (en geen kleine zoete hapjes), net als het bakken van verse ei-gerechten (chef hielp één iemand tegelijk, waardoor er een onnodige rij ontstond en er zo'n 10 minuten gewacht moest worden). Echter, er was verder meer dan ruime keuze bij het ontbijt, personeel was heel vriendelijk (en deden enorm hun best!), alle producten waren vers. Kortom, goed ontbijt met een klein puntje van kritiek. Nogmaals, wij komen zeker nog weer terug in dit hotel!

Last minute dit hotel geboekt, waardoor niet alle gegevens waren doorgekomen. Geen probleem voor de vriendelijke medewerkers bij de receptie. Zij nemen alle tijd om de check-in goed te verzorgen en je te woord te staan. We kregen veel informatie over het hotel, de Skybar, de restaurants in de buurt. Frank, de receptionist van dienst, wist ons te verblijden met een upgrade van de kamer, waardoor we nu in een premium room op een hogere etage konden verblijven. Super service! Kamer was zeer schoon, ruim, netjes en oogt nieuw. Badkamer is top! Heerlijke regendouche, wastafel met grote spiegel in de kamer. Bureau, zitje in het raam, loungestoel en kingsize bed met ruime keuze aan kussen. Prachtig design heeft de kamer; funky, quirky, modern. Als hotelgast skip je de rij voor de skybar (hoogste van Duitsland). Prachtige bar (wel prijzig), maar je kunt ook alleen even naar het panoramadek. Ontbijt is goed verzorgd, diverse keuzes, één puntje van kritiek. Fijn dat je bij dit hotel de auto kwijt kan in een privé parkeergarage onder het hotel. Je kunt ook in het naastgelegen winkelcentrum parkeren. Locatie is top! Kortom, heel erg tevreden over dit hotel en de medewerkers (Frank). We komen heel graag nog eens terug.