Beoordelingen over Solitaire Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hermann-Hesse-Str. 64, Pankow, 13156 Berlijn, Duitsland

#328 van de 579 hotels in Berlijn

Een wel heel vriendelijk personeelslid die de bar ook nog...
    • Economy Tweepersoonskamer

Bar niet altijd geopend volgens openingstijden (ander personeelslid, wordt opgepikt door leiding). Er ligt echter een lokaal vlak langs (verdekt achter een poort).

Een wel heel vriendelijk personeelslid die de bar ook nog na sluitingstijd alleen voor ons openhield.

• Economy Tweepersoonskamer

We hadden vertraging en eerst werd ons gezegd dat we er niet meer inkwamen en dat er maar één kamer was geboekt. Een uur later kregen we de code en bleken er toch twee kamers beschikbaar. Enige irritatie dus na 12 uur autorijden

Alles okay

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Hotel op rustige locatie in Berlijn!
    • Economy Tweepersoonskamer

Matras op tweepersoonsbed was erg zacht en we houden niet van syntetisch beddegoed. Bij ontvangst deed de receptionist een beetje lacherig over de economy-kamer en of we wel wisten wat we geboekt hadden!

Het vrij parkeren op straat en de rust!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

We hebben een prima verblijf gehad en zullen hier zeker terugkomen. Onze zoon woont hier.

We hadden graag 2 aparte bedden gehad.

Ontbijt was voldoende. Kamer ruim genoeg. We misten een tweede stoeltje op het balkon waar we veel gezeten hebben.

Knus hotel met wat ouder personeel die nog heel goed weten wat een gast nodig heeft. Super!

Als rolstoelgebruiker kun je niet alleen naar binnen, dit is te steil, tenzij je een supergetrainde jonge vent/vrouw bent. De prive-parkeerplaatsen bij het hotel zelf, zijn niet toegankelijk voor een busje, bv VW transporter, te breed.... volgens de receptie. Jammer, dan maar aan de voorkant parkeren en op het fietspad alles uitladen, tot grote ergernis van de fietsers, wandelaars. Het personeel, 1 persoon per avond, moet wel heel veel verschillende taken op hetzelfde moment doen. Receptie, drankjes, opnemen wensen diner, uitserveren e.d. Dit heft wel heel veel tijd nodig. Maar complimenten voor de ober...

Het ontbijt was heerlijk, gevarieerd, met zorg bereid en alles direct aangevuld. Personeel bijzonder attent, behulpzaam bij het vinden van de ultieme reisroute en discreet. Een prachtige bijna tropische tuin wat je helemaal niet verwacht aan de buitenkant. Ruime aanpaste kamer was voor ons ideaal i.v.m. hoeveelheid attributen. Kortom, perfect.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Slecht parkeren voor 8 euro.

Parkeren voor 8 euro per dag. Auto s zo dicht op elkaar , niet normaal uit te stappen. Op de weg voor hotel gratis parkeren maar ook meer ruimte. Dus niet parkeren voor 8 euro maar gewoon voor het hotel.

Zeer goed hotel

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prettig verblijf in net hotel tegen zeer schappelijke prijs.

1. Wifi was gratis, maar wat lastig in gebruik i.v.m. steeds opnieuw moeten inloggen in The Cloud. 2. Loopafstand naar dichtstbijzijnd metrostation, maar gelukkig wel een bushalte voor de deur.

Mooi ingericht hotel in rustige omgeving. Kamers met goede bedden en met balkon. (Wij zijn rokers) Ontbijt met ruime keuzemogelijkheden.

voldeed aan verwachting Prijs/Kwaliteit verhouding is goed. Personeel super aardig

De prijs

Perfect.

Alles oke, houden zo.

Erg goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel...

Erg goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en goed uitgebreid ontbijt inbegrepen

• Beoordeeld op: 21 september 2015

de rustige omgeving na een een hele dag

in de omgeving is weinig te beleven slechte wifi verbinding in complex

de rustige omgeving na een een hele dag op verkenning te zijn geweest in berlijn we hebben een keer gedineerd in hotel solitar spijt dat we het niet vaker hebben gedaan

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

heel rustig en super goede wifi

heel rustig en super goede wifi

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Ontbijt was prima!

Het was (te) warm op de kamers mn door de synthetische dekbedden.

Ontbijt was prima! Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Schoon.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Solitaire Hotel