Beoordelingen over Hotel Tabitha Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Elbestrasse 36, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt am Main, Duitsland

#216 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

5,5

5,6

4,9

5,3

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Op dit adres kon ik ondernemen wat ik wilde.

door de reviews was ik voorbereid op de narigheid in de Elbestraat maar tien meter verderop passeert het chique kantoorpersoneel en is er een andere wereld. Ik ben niet lastiggevallen en had ook altijd wel wat geld op zak om weg te geven.

het hotel bevindt zich op loopafstand van het 'Hauptbahnhof' maar is gevestigd naast een methadoncentrum waardoor je getuige bent van veel narigheid die mensen hebben opgelopen en ondergaan. Daar kan dit hotel niets aan doen. Het personeel is attent en behulpzaam. Mijn kamer leek kortgeleden gerenoveerd met nieuw parket, nieuw koelkastje en een goed bed. Voor mij was het ontbijt voldoende, maar ik denk dat veel mensen daar anders over denken, gezien de overvloed die je elders krijgt. De locatie is geweldig: veel bezienswaardigheden kun je te voet bereiken. Daarom was ik hier ook.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Hotel was zeer basis, maar wel schoon. Echter in de verkeerde omgeving.

Er wordt gesproken over parkeergelegenheid, maar in realiteit is dat gewoon in de straat tegen betaling.. in mijn ogen een valse voorwendsel. Ook is de straat donker. Vol met prostitutie, drugs, dronken zwervers... en het stinkt naar pis! Het gaf mij een onveilig gevoel en zou mijn dochter daar niet heen laten gaan.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Ok voor één nacht

- ligt in een ongure straat (sexshops, veel drugsverslaafden/daklozen) - Ijskoude kamer aangezien de verwarming uitstond in hartje winter - zeer dunne kussens - De wifi is NIET gratis. Je moet betalen per uur

- Dichtbij het station - goed ontbijt - zeer vriendelijk personeel - mooie kamer

Schoon . Aardige management

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

NIET voor herhaling vatbaar!!!

Het was er verschrikkelijk!!!! Buiten was net een gettobuurt.

Alleen het ontbijt kon er nog mee door.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Ik vind alles slecht