Beoordelingen over Ferien Hotel Rennsteigblick Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kurhausstr. 12, 99898 Friedrichroda, Duitsland

#8 van de 16 hotels in Friedrichroda

Bijzondere sfeer in een schitterende omgeving

Op een bepaalde manier leek het of de tijd daar had stilgestaan. De luxe deed aan vervlogen tijden denken, men zou er tegenwoordig niet zo van onder de indruk zijn. Voor ons geen bezwaar, overigens, eerder interessant.

De baliemedewerker was heel geduldig en behulpzaam. De omgeving is rijk aan natuurschoon, daarom hebben we extra genoten van het uitzicht van de kamer en ook de lobbyruimte had een prachtig groot raam. Het ontbijt was lekker en uitgebreid en prettig geprijsd. Parkeren voor de deur kostte niets extra.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel, maar ligt zeer afgelegen.

Ontbijt: We hadden geen eigen tafel maar moesten die delen met andere gasten. Pas na uitdrukkelijk verzoek kregen we een eigen tafel toegewezen. I.v.m. personeelstekort was de bar gesloten tussen 18.00 - 20.00 uur.

Mooie entree met prima loungeruimte. Nette kamer