3. Hotelbeoordelingen: Noordrijn-Westfalen
  4. Hotelbeoordelingen Düsseldorf
  5. Beoordelingen van the niu Hub

Beoordelingen over the niu Hub Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

155 Vogelsanger Weg, Mörsenbroich, 40470 Düsseldorf, Duitsland

#87 van de 198 hotels in Düsseldorf

7,3

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Goede uitvalsbasis om naar de MEsse te gaan of binnenstad ( met taxi)
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ontbijt was erg rommeliger en druk, je was blij als er een plekje was om 8:30-9:00

Locatie was prima, parkeren was top onder het hotel. ( vanuit hier naar de Messe met taxi kost gemiddeld 20 euro)

• Beoordeeld op: 18 april 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

kamer aan straat had ochtendlawaai door nabije hoofdbaan als gevolg

Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Prima hotel voor een ontstekende prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het ligt aan de rand van de stad, dus zijn met de auto op en neer geweest om in de stad te komen.

Een vrij nieuw hotel met nette kamers en een prima ontbijt. Helemaal niets mis mee als uitvalsbasis voor een weekend Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 4 april 2024

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer

Omgeving, geen restaurant op wandelafstand

Proper/ vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Praktisch hotel voor vroege vluchten vanaf Dusseldorf.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Laden van auto is uitbesteed aan een derde partij. Duurt even voordat je het door hebt hoe e.e.a. werkt. Personeel kon ons niet helpen.

Modern hotel. Goed gelegen t.o.v. vliegveld. Schoon. Grote ondergrondse parkeergarage met laadmogelijkheid.

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer

Voor mij was alles in orde behalve dat je niet alleen moest betalen voor de parking maar het was ook nog eens heel duur vond ik. Wij hebben 15,5 euro moeten betalen voor 1 dag.

Voor ons was de locatie super goed omdat we een concert gingen bijwonen in PSD Bank Dome. Kamer en badkamer waren ruim en proper. Rustige omgeving dus ook geen last van lawaai of zo. Personeel was heel behulpzaam. Er was een bar aanwezig als je lekker iets wou drinken en relaxen in het hotel zelf. Er was ook een kleine snack corner!

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

Nieuw en modern hotel met comfortabele kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het hotel ligt in een troosteloze omgeving ingesloten tussen een paar grote parkeerterreinen. Het inchecken ging niet vlot. Toen ik er was, het was erg druk en maar 2 dames aan de receptie. Na een lange reis dan nog meer dan 20 minuten aan een balie moeten wachten eer je aan de beurt bent, is niet ok. Op de kamer kon geen raam open en het uitzicht is helemaal niks.

Nog nieuw en modern hotel met comfortabele kamers. Het ontbijt is goed maar zou in totaal qua aanbod iets ruimer kunnen. Voor een zakelijk verblijf is het er goed toeven.

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Geweldig

Alles was top

Heel goed nette hotel

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Goed voor kort verblijf, maar auto vereist.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De parkeerwachter die binnen 2 minuten chagrijnig naast de auto stond, terwijl ik nog zoekende was. Ja ik stond inderdaad even op parkeerplaats die niet voor het hotel bedoeld was, maar keek even hoe de situatie was en waar ik wel mocht parkeren

De hygiëne en comfort van de bedden, vriendelijk personeel bij de receptie

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Ideale ligging voor wie in luchthaven moet zijn en zeer comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het inchecken was zeer chaotisch. Online inchecken lukte niet omdat het systeem niet herkende dat we via booking reeds betaald hadden. Aan de balie lang wachten én meerdere misverstanden. Er zijn weinig opties om te eten (enkel pizza) maar dat wisten we wel op voorhand.

Goed gelegen nabij de luchthaven (maar wel ver van de stad). Zeer propere en aangename kamers. Grote en veilige parkeergarage.

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Personeel niet echt behulpzaam

Afstand tot vliegveld

• Beoordeeld op: 8 februari 2024

Top!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ligging is wat verder van het centrum, maar tram ligt op wandelafstand en op minder dan 30 minuten sta je in het centrum. Persoonlijk vonden we de bedden aan de harde kant.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, het gedeelte met granen was top!

• Beoordeeld op: 6 februari 2024

Top verblijf voor lage prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het personeel was niet overdreven vriendelijk. Voor ons was dat echter geen probleem, ze waren zeker niet asociaal. Wat wel jammer was aan de kamer was dat het "tweepersoonsbed" twee aparte bedden waren, die makkelijk weg konden schuiven.

de kwaliteit prijs verhouding was super! het ontbijt was super verzorgd, het hotel was fris en modern aangekleed, en de kamers waren comfortabel met een fijne ruime douche. Wat ook een leuke verrassing was, was een foto-camera apparaat waar je gratis een foto kon laten maken en afdrukken, een leuke herinnering! Het hotel ligt langs de snelweg, de omgeving is dan ook niet denderend. Maar op 10 minuutjes loopafstand ligt een tramhalte die je binnen een paar minuten naar het centrum rijdt. Verder was er bij ons geen enkele sprake van drukte, het was enorm rustig in het hotel toen wij er waren (eind december) en dit beviel ons erg goed. Het is zeker aan te raden. Wat we kregen voor ons geld was echt boven verwachting!

• Beoordeeld op: 30 januari 2024

Nieuw makkelijk te bereiken hotel waar echter aan het serviceniveau nog wel wat verbeter kan worden
    • Standaard Tweepersoonskamer

Tijdens mijn verblijf was het druk in het hotel, hoewel er 4 desks zijn, waren er maar 2 medewerksters dus eigenlijk een te lange wachttijd bij het inchecken. Ik had mij al elektronisch ingecheckt, maar dat bleek niet te werken dus ik moest toch in de rij. Het hotel ligt midden in een enorm parkeerterrein met busjes. Uitzicht op de lagere verdiepingen is daardoor niet top. Op de hogere verdiepingen kijk je er meer overheen. De kamer was in verhouding tot de badkamer erg klein. Er was geen kast voor kleding, alleen een hangstang. Ook geen rekje om je koffer op te leggen, dat kon alleen op het kleine fauteuiltje dat er stond. Als de badkamer een meter korter was geweest was die nog groot genoeg geweest en had je ruimte voor een kast gehad. Er was geen fles water op de kamer en ook geen mogelijkheid om een kop koffie of thee te maken. Dit vond ik niet passen bij de uitstraling van dit hotel. Ook een gemis is dat er geen raam open kon voor frisse lucht.

Mooi, nieuw hotel op makkelijk bereikbare locatie. Voldoende parkeerplek in de enorme parkeergarage onder het hotel. Kamer is modern en met comfortabele bedden, goede verlichting en een zeer ruime brandschone badkamer. Het ontbijt is basic, alles is vers.

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

zou zeker terug komen
    • Standaard Tweepersoonskamer

parkeer gelegenheid voor bussen boven de 2,3 meter. drukte bij ontbijt.

voor 2de keer in dit hotel, na de vorige slechte ervaring was dit gewoon netjes zoals een hotel hoort te zijn. ontbijten kon goed alleen was het wel wat druk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2024

Goed hotel op een goeie locatie wat voor een paar dagen meer dan prima is
    • Standaard Tweepersoonskamer

Sportschool hebben we niet kunnen vinden

Goeie bedden, goeie televisie

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Mooi hotel goede ligging. De bedden zijn niet zo fijn,schuiven uit elkaar. Extra handdoeken zou fijn zijn
    • Superior Tweepersoonskamer

De bedden

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Paar minpunten maar zou er wel terug komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Voor het parkeren moeseten wij nog eens 15 euro extra betalen ondanks dat wij een hotel gast waren. Ook was het personeel heel koud en praaten heel mompelden. Ondanks dit zou ik hier wel terugkomen voor de goede prijs en uitstraling van het hotel. Wat ook een tegenvaller was is dat de bedden 2 losse eenpersoonsbedden waren die steeds van elkaar weg schoven. Als je dus met je partner tegen elkaar aan wilt liggen val je in het midden weer eruit. Ondanks dat lagen de bedden heerlijk!

Wat super fijn was is dat je van te voren kon inchecken en via een paal in het hotel nog eens kon inchecken. Zo hoefde je niet aan de balie te staan. Ook was het makkelijk om via de parkeer garage naar de lobby te gaan. Het ontbijt was lekker rustig en smaakte heel goed. Je kon meerdere keren gaan. Op de kamer kon je via de telefoon ook streamen naar de tv of met boxen op de kamer via bluthoot verbinden. Bij ons op de kamer deed hij het helaas niet maar dat was voor ons ook niet nodig.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Kamers waren 24 graden met de airco aan, waar door je. Niet kon slapen, ik vond een stukje bloed op te muur in de badkamer

Locatie, was goed, parkeer plek aanwezig voor 15 euro

Heerlijk voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het personeel, iedereen liep rond alsof het hun eerste dag was, niemand leek te weten wat ie er deed

Schoon, netjes, goede uitvalsbasis, heel goed ontbijt en fantastische bedden

Dusseldorf kerstmarkt bezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer

De ligging, hotel ligt aan de rand van industrie terrein. Geen restaurant in het hotel en op ruime loopafstand pas een restaurant kunnen vinden.

Mooi ruim hotel, mooie kamers, grote parkeergarage.

• Standaard Tweepersoonskamer

Meisje bij de receptie had helaas de vriendelijkheid niet uitgevonden...

Alles splinternieuw en super schoon. Ontbijt prima en het bed lag heerlijk!

• Standaard Tweepersoonskamer

Het internet was slecht. Daarnaast worden er aangepaste kamers voor mensen in een rolstoel aangeboden. Deze kamers zijn echter niet aangepast maar gewoon ruimer

Het personeel was er erg vriendelijk. Ruime kamer en groot complex

• Beoordeeld op: 24 december 2023

Fijn mooi modern schoon, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Alles was goed, alleen een waterkoker op de kamer zou het af maken.

Mooie kamers, precies als op de foto's.