Gå direkte til hovedinnholdet
  1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Danmark
  3. anmeldelser av hotell i Helsingør
  4. Anmeldelser av OnlySleep Industrivej

Anmeldelser av OnlySleep Industrivej 3 stjerner

Industrivej 19, 3000 Helsingør, Danmark

Nr. 9 av 17 hoteller i Helsingør

Folkets favoritt

Omtalescore

Basert på 60 omtaler av hotellet

7,2

Poengfordeling

  • Renhold

    7,5

  • Komfort

    7,4

  • Beliggenhet

    7,2

  • Fasiliteter

    7,1

  • Personale

    8,2

  • Valuta for pengene

    7,3

  • WiFi (gratis)

    8,6

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 25

  • Vurdert: 14. mai 2026

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Dobbeltrom
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten var tatt vekk, vi bestilte med frokost, fikk meld.på vår vei at den var tatt vekk og at hotellet hadde fått nytt navn. Jeg bestilte hos Sleep2night. Og vi endte på Only sleep. Ikke helt sikker på om vi vil tilbake etter mange år på Sleep2night. Synes og prisen var høy, da frokosten manglet.

    Beliggenheten.

    Gjennomførte opphold i mai 2026

  • Vurdert: 19. august 2025

    8,0
    «Utmerket»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Det var mørkt inne på værelser og lite lys.

    Fin beliggenhet, spesiellt når en har med seg en hund og frokosten var over all forventning veldig god.

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 10. august 2025

    7,0
    «Helt okey vistelse»
    • Gruppe
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Saknade en liten kyl på rummet

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 8. august 2025

    6,0
    «Greit for gjennomreise.»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Dårlig rengjøring, det var metall spon på gulvet.

    Fin beliggenhet for å reise videre. God frokost.

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 2. august 2025

    7,0
    «Greit og enkelt sted litt utenfor sentrum»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter

    OK frokost

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 17. juli 2025

    6,0
    «Jeg er ikke tysk, jeg er NORSK»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt

    burde vært mulig å kjøpe middag om kvelden

    frokosten var bra

    Gjennomførte opphold i juni 2025

  • Vurdert: 30. november 2024

    8,0
    «Et bra motell men god frokost og bra beliggenhet. Det er en stor fordel å ha bil.»
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten var som vanlig veldig god. Kommer tilbake hit

    Gjennomførte opphold i november 2024

  • Vurdert: 20. september 2024

    7,0
    «Et helt greit overnattingssted.»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt

    Avstanden inn til byen.

    Helt grei overnatting. Passer best for håndverkere og folk i farten.

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 28. august 2024

    8,0
    «En ny tur til dette hotellet.»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    At det var reint bare mitt på gulvet, ikke bade eller under senger. Litt og veldig frokostsal, når de har et stort rom innenfor som vi benyttet første dagen.

    God frokost og hyggelig personale.

    Gjennomførte opphold i august 2024

  • Vurdert: 23. august 2024

    8,0
    «Jobbtur til Helsingør»
    • Jobbreise
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Litt vanskelig å lese sifferene på kodelåsen uten en god lommelykt. Men det er ikke noe problem om man kommer før 20 og er under 50. Men jeg fant nøkkelen etter litt tid. Nye briller hadde sikkert også hjulpet 😉

    Liker hotellet. Forholdsvis rimelig, rent og pent.og kort vei til sentrum og til matbutikken..Jeg sov godt og spiste en god morgenmad. Helsingborg er en hyggelig by med god mat og hyggelige folk

    Gjennomførte opphold i august 2024

  • Vurdert: 29. juli 2024

    6,0
    Ganske bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Parkering, beliggenhet

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 22. juli 2024

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Vi spurte om "connecting rooms" og fikk beskjed om at vi var booket inn på sammenhengende værelser. Det betyr tydeligvis rom ved siden av hverandre, ikke rom med dør mellom som det er vanlig at "connecting rooms" betyr. Ingen krise, men litt upraktisk når man reiser med barn og har pakket for å være i samme rom. Ellers kunne renholdet vært bedre, var litt rusk og rask i krokene. Litt dårlig ventilasjon.

    Billig og enkelt, men fungerte for en kort stopp på vei fra Tyskland til Norge. Veldig praktisk å kunne parkere rett foran døra, ideelt når man er på bilferie. Veldig god frokost! Nydelig med vannkoker og kaffe på rommet - en kaffe på senga er aldri feil. Hyggelig betjening. Veldig praktisk med inngang på til rommet på bakkeplan.

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 5. juni 2024

    8,0
    «Vi sitter igjen med et godt inntrykk og ligger gjerne over en annen gang.»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Vi synes det var veldig varmt på rommet. Vi fikk ikke lukket opp vinduene.

    God frokost.

    Gjennomførte opphold i juni 2024

  • Vurdert: 13. mai 2024

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter

    Lite lys på rommet. Savnet godt taklys.

    Veldig fornøyd med frokosten. Ting ble raskt fylt på, og det var nok av alt.

    Gjennomførte opphold i mai 2024

  • Vurdert: 5. mai 2024

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Litt lav seng for oss pensjonister

    Kort vei til centrum

    Gjennomførte opphold i mai 2024

  • Vurdert: 16. oktober 2023

    7,0
    «Stort sett fornøyd»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Kunne vært litt bedre renhold

    Gode madrasser, nydelig frokost, fint å parkere rett utenfor rommet

    Gjennomførte opphold i oktober 2023

  • Vurdert: 18. juli 2023

    8,0
    «Anbefales»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Bra frokost. Gode parkeringsmuligheter.

    Gjennomførte opphold i juli 2023

  • Vurdert: 5. juli 2023

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Langt fra centrum

    Nydelig frokost

    Gjennomførte opphold i juli 2023

  • Vurdert: 26. juni 2026

    4,0
    Skuffende
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Dobbeltrom
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Det var ikke noe vifter, ac eller ventilasjon.

    Enkelt å komme til.

    Gjennomførte opphold i juni 2026

  • Vurdert: 22. juni 2026

    5,0
    «Billig. Får hva du betaler for»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Langt fra sentrum uten bil

    Billig, stille og rolig område

    Gjennomførte opphold i juni 2026

  • Vurdert: 3. november 2025

    10
    «Et bra motel med god mat. Den ligger litt utenfor sentrum så bil er en fordel.»
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Tomannsrom
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Ingenting

    God frokost og parkering rett ved rommet.

    Gjennomførte opphold i november 2025

  • Vurdert: 13. september 2025

    9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Tomannsrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    En av sängarna var nedsutten

    Gjennomførte opphold i september 2025

  • Vurdert: 31. juli 2025

    9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten, alltid god her😊 Lader for elbil et stort pluss.

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 20. juli 2025

    9,0
    «Over all forventning, kommer gjerne tilbake»
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Betjeningen i frokosthallen kunne vært litt blidere og hyggeligere.

    Grei parkering, hyggelig person i resepsjon, god frokost.

    Gjennomførte opphold i juli 2025

Viser 1 – 25

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: