2. Hotelanmeldelser for Egypten
Egypten Hurghada Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Pickalbatros Citadel Resort Sahl Hasheesh Point fra anmeldelser: 9,1

"Vandet"

• Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet var helt fantastisk og smukt, og opholdet var utroligt behageligt. Personalet på hotellet arbejdede hårdt og ihærdigt hele dagen uden at vise tegn på træthed eller udmattelse. Der var en fantastisk harmoni mellem medarbejderne, som alle kendte deres opgaver og arbejdede som en bikube, især i restauranten, hvor de altid var til stede og tilgængelige. Maden var meget lækker og ren, og jeg vil gerne fremhæve hr. Reda, som er ansvarlig for restaurant, han var altid til stede både morgen og aften. Det var en vidunderlig ferie, og jeg anbefaler virkelig dette hotel. Tak til alle medarbejderne!"

• ZYA Regina Resort and Aqua Park Hurghada Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenhed"

• Siva Grand Beach Point fra anmeldelser: 8,9

"God personale og service."

• The Grand Hotel, Hurghada Point fra anmeldelser: 8,1

"Alle utrolig venlige smilende hele dagen igennem God betjening af personalet i restauranterne og ikke mindst Marina 5"

• The Grand Hotel, Hurghada Point fra anmeldelser: 8,1

"Meget venlig personale Både i restauranterne samt ikke mindst Marina 5"

• Hurghada Marriott Beach Resort Point fra anmeldelser: 8,4

"Beliggenhed samt udsigt"

• Sunrise Royal Makadi Resort Point fra anmeldelser: 9,4

"Venligt personale der var meget opmærksomme på vores behov og ønsker til opholdet. Det bedste hotel i Hurghada- området vi har haft ophold på."

• "Alt var godt"

• Hilton Hurghada Plaza Hotel Point fra anmeldelser: 8,4

"Det var dejligt med hotel lejligheder, store flotte lejligheder, med masser af plads. Det var dejligt med vaskemaskine og kæmpe terrasse. Sengen er komfortabel og dejligt bred."