2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner Kanarieöarna
  4. Hotellrecensioner Agüimes
Spanien Agüimes Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Casa Patio Canario SXVII Gästbetyg: 8,6

”Fantastiskt fin liten stad❗ De flesta turisterna kom med buss över dagen. . nära flygplatsen och med bra bussförbindelser runt om på ön. Trevlig badstrand i Arinaga endast en kvart med buss. Mycket charmigt boende i eget hus innanför stenmurar.”

• ”Perfekt boende om man vill uppleva landsbygden. Mysigt att få umgås med gårdens hundar som blev våra fyrbenta vänner. Agüimes är en mysig by som passar perfekt att strosa runt i på kvällarna. Rekommenderas starkt om man söker annorlunda boende bortom öns turister. Värden är mycket vänlig och har en nära kontakt med sina kunder vilket skapar trygghet.”

• Casa rural la cruz Gästbetyg: 7

”Läget och priset Location and prize”

• Casa rural la cruz Gästbetyg: 7

”Centralt läge. Precis mitt i byn, med flera restauranger runt hörnet.”

• ”Läget, atmosfären och den trevliga personalen.”

• ”Familjärt. Måna om sina gäster. Möjlighet till mat på kvällen fram till 21.00. Finns liten pool men man måste vara simkunnig. 5 minuter promenad till gamla staden som är sevärd. Finns museum som är gratis. Krogarna i byn stänger ganska tidigt då det inte är så mycket turister.”

• ”läget, personalen . Helt fantastisk inredning och bohemiskt . Ett annorlunda men härligt boende”

• ”Bra läge, nära till buss och centrum. Vänliga ägare. Gjorde frukost smörgås att ta med när vi skulle med flyget hem tidigt på morgonen.”

• ”Fantastiskt vänligt och hjälpsamt värdpar.”

• ”allt var helt fantastiskt och väldigt annorlunda. Här vill jag bo fler ggr.”

De 20 bästa hotellen i Agüimes