3. Hotelbeoordelingen: Balearen
  4. Hotelbeoordelingen Alcúdia
Spanje Alcúdia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sant Jaume Beoordelingsscore: 9,4

“Heel centraal gelegen en een super gastvrije host! We hadden de enige kamer met terras en die was heel ruim! Elke dag werd er ontbijt gemaakt met verse jus. Heel goed verzorgd.”

• Ideal Property Mallorca - Blue Sky Beoordelingsscore: 9,9

“Wat een heerlijk appartement! Het uitzicht is echt fantastisch en het appartement is van alle luxe voorzien. Het ligt precies in het hart van Alcudia Port, maar aangezien het op de 4e verdieping ligt heb je weinig last van het lawaai. Het is super schoon en ook de communicatie verliep erg soepel. Zouden dit zeker aanraden!!”

• Prinsotel Mal Pas Beoordelingsscore: 8,1

“Ontbijtbuffet”

• Sunset Lake I Beoordelingsscore: 9,1

“Zeer goede lokatie Prachtig strand op loopafstand met bedjes en parasols Ruim, schoon appartement met volledige inrichting Fijne buitenruimte Ruime keuze goede restaurants Goed/prettig contact met contactpersoon”

• Apartamento Blue Carabela Beoordelingsscore: 8,2

“Locatie is perfect, meteen aan het strand! Het zwembad is ook heel fijn op de warme dagen en het is daar erg rustig. Communicatie met Katja verliep erg soepel, reageert snel! Fijn appartement!”

• Ullàs Beoordelingsscore: 6

“Was genoeg ruimte Rustige buurt. Dicht bij de oude stad. Was te belopen”

• ARA Alcudia Beoordelingsscore: 9,5

“Wat een mooie locatie en accomodatie. Alles zeer mooi verzorgd en ingericht. Kamer was erg mooi ingericht en de douche was ook heerlijk. Ontbijt was ook goed verzorgd.”

• Agroturismo Son Siurana Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijke plek, super aardige en sympathieke mensen.”

• Hotel Moré Beoordelingsscore: 7,9

“Alles”

• ARA Alcudia Beoordelingsscore: 9,5

“Een oase van rust in het oude Alcudia, mooie kamer en badkamer. Heerlijk bed en een geweldig ontbijt. We kregen ook goede tips van de gastheer over plekken die we tijdens onze vakantie konden bezoeken. Geweldig hotel.”