3. Hotelbeoordelingen: Aragon

A Ruata, s/n, 22376 Torla, Spanje

#8 van de 34 hotels in Torla

Gebaseerd op 8 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 13 september 2023

genoten van de prachtige omgeving

de wifi mag beter

de ligging en hygiëne

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Fijn appartement. Gezellig dorp met veel winkeltjes.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

geen tegenvallers

Er is een receptie en daar kun je eenvoudig de toegangskaart van het appartement ophalen. De receptionist liep mee om te laten zien waar je gratis kunt parkeren op het eigen terrein van het hotel en om het appartement te laten zien en om vragen te beantwoorden. Appartement is qua inrichting wel wat gedateerd, maar alles werkt prima en ook de bedden zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 september 2022

• Studio (2 Volwassenen)

Er was geen wifi in het appartement (geen bereik).

Knus appartement, fijne douche, goede locatie en privé parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 18 september 2022

voor de 2de maal ontspannen verblijf in appartementos Russell
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Even zelf moeten zoeken om koelkast aan te zetten, schakelaar in zekeringkast stond uit. Handige kitchenette maar weinig keukenmateriaal aanwezig (bv geen kurkentrekker). Graag echte wijnglazen ipv de glazen bekers. Naast appartementen bevindt zich het ruime terras van pizzeria. Enkele avonden tot middernacht rumoer. Anderzijds wel handig om afhaalpizzas naast de deur te hebben

vriendelijke ontvangst door Raoul. Afgesloten parking naast appartementen. Op wandelafstand van halte bussen naar Ordessa. Ruim appartement met zicht op de bergen. Heerlijke douche (zeker na zware wandeling). Goed bed. Kleine 'supermercado' en bakker vlakbij. dit was de 2de maal dat we hier verbleven

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

In en rondom Torla heerlijk gewandeld, gegeten en afgekoeld in de rivier
    • Studio (2 Volwassenen)

De host gaf geen informatie over de buitenruimte/tuin. Op de website konden we daar ook al geen duidelijke informatie over vinden. We kwamen er later pas achter (door er zelf naar te vragen) dat we ergens (bij het speeltuintje) buiten konden zitten, maar er stonden geen tuinstoelen in de buitenruimte. Op dit punt had de host wel wat meer informatie kunnen verstrekken en service kunnen verlenen door bijvoorbeeld tuinstoelen neer te zetten. Een goede buitenruimte verhoogt de kwaliteit van een verblijf enorm. Voor ons is het in ieder geval belangrijk. In de keuken misten wij o.a. een oventje (bijvoorbeeld in vorm van combimagnetron), een waterkoker een teiltje (om een wasje te doen), bier- en wijnglazen. De kwaliteit van de pannen was slecht. Erg weinig bestek, borden en kopjes.

Een goed bed (matras, grootte en kussen) en de doucheruimte was mooi groot. Fijne douche ook. De ligging in het dorp is prima: lekker centraal en dichtbij de supermarkt en bakker. Torla ligt gunstig ten opzichte van het nationaal park Ordesa en het vervoer met bussen naar de ingang van dit park is goed geregeld. Om de 15 minuten vertrekt er een bus.

• Beoordeeld op: 25 september 2021

Matig verblijf in Torla
    • Studio (2 Volwassenen)

Het was lastig te vinden omdat niet duidelijk was dat we ons moesten melden bij de receptie van HOTEL Villa Russel! De communicatie verliep stroef omdat de receptionist slechts enkele woorden Engels sprak. In de douche bevond zich een paneel met knoppen maar geen aanduidingen hoe of wat. Pas na lang uitproberen kwam er water uit de sproeier. Achteraf bleek de aan/uit knop “dol” te zijn. In de keuken misten we een waterkoker en theemokken. Er waren slechts 2 armzalige koffiekopjes.

De studio was ruim en had een prima bed. Er was parkeergelegenheid direct bij de studio.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

• Chalet met 3 Slaapkamers