3. Beoordelingen vakantiewoningen: Andalusië

Pureza, 89, Triana, 41010 Sevilla, Spanje

#996 van de 2.984 vakantiewoningen in Sevilla

Gebaseerd op 11 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 19 november 2023

Great location, minder goede accomodatie
    • Studio

Het toilet was erg krap, wij hadden er moeite mee om rechtop te zitten, je moest schuin gaan zitten omdat er geen ruimte was tussen de wc en de muur. Gelijk op de eerste dag merkten wij dat onze kleding nat was geworden. Wat bleek, onze open koffer lag op de grond onder de airco. De airco was water gaan lekken! Vrij vervelend! Dit hebben wij gemeld. De host zou een monteur sturen, maar dat bleef uit! Wel hebben ze extra handdoeken gegeven om onder de de lekkende airco te leggen. De airco maakte ook heel veel geluid. Onder de lekkende airco had je ook een set stopcontacten. Ik ben geen expert, maar water en elektra gaan toch echt niet samen! Wij hadden niet zo'n goed gevoel erover en aangezien wij in de tweede dag zaten hebben wij nogmaals hierover geappt met de host. Ondertussen spoelde het water ook niet gelijk weg in de badkamer. Daarover hebben wij ook een melding gemaakt. Pas de derde dag van ons verblijf is dit alles verholpen. Erg jammer dat het zo is gelopen. Want voor de rest is het een prima appartement. De lift is super klein, maar dat maakte ons niet uit. De keuken was ook niet praktisch, er waren bijvoorbeeld geen handdoeken/vaatdoeken aanwezig om de afwas af te drogen. Komen wij weer terug naar dat appartement? Nee helaas niet.

Het appartement ligt in onze favoriete wijk! Het was makkelijk bereikbaar via het OV. Ook al heb je een paar huizen verderop een school, toch is het daar niet gehorig. Het is vrij rustig. De host reageerde meestal vrij vlot op de appjes. Maar als je buiten de "kantoortijden" appte kreeg je standaard een app terug met informatie over de openingstijden. Van de host kregen wij ook tips over waar wij authentiek kunnen eten.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

• Studio met Balkon

Dat snacht’s de voordeur maakt veel herrie als dicht gaat

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Een aangenaam verblijf juist over de oever. Dicht bij supermarkten en openbaarvervoer.
    • Studio

Zeer gemakkelijk de sleutel te halen, werd de dag ervoor gecontacteerd en kreeg de code voor het kluisje.

• Beoordeeld op: 2 april 2023

Prima plek voor kort verblijf
    • Studio

Geluid van thuiskomende ander gasten klinkt hard door de vide

Schoon en ruim

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

heerlijk
    • Familiestudio

misschien extra kussens

ligging

• Beoordeeld op: 24 oktober 2022

goede prijs, goede ligging, sfeervol
    • Studio

geen raam met uitzicht naar buiten

sfeervol

• Beoordeeld op: 8 januari 2023

Praktische inrichting van de studie, maar verder een toplocatie om Sevilla te ontdekken.
    • Studio met Balkon

De badkamer was beperkt, het water loopt slecht weg en warm water was 1 dag niet aanwezig

De locatie in Triana is ideaal, alle top bezienswaardigheden liggen op loopafstand.

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

Klacht
    • Familiestudio

Monkey tropical was niet in orde.,De lift was buiten gebruik en we moesten 3 verdiepingen hoog met onze bagage.De lakens waren ook niet in orde(ze lagen op de zetel,)De patio had zelf geen stoel of zetel om uit te rusten,al is deze kamer een penhouse.We verbleven er maar 1 nacht omdat we helemaal niet tevreden waren over de inrichting. Graag willen we een compensatie ontvangen voor deze totale mislukking.Onze volwassen dochter moest in bed boven ons slapen,hetgeen je niet verwacht voor de prijs die we betaalden.Er werd nog eens 40eur bijgerekend bovenop de prijs en kreeg een bedrag van 276,50 eur op mijn afschrift. Totaal niet tevreden!!!

De ligging omdat zich in de straat Pureza het theater van Flamenco bevond en we er een ongelooflijk mooie show gezien hebben

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

• Beoordeeld op: 26 februari 2023