2. Hotellrecensioner ESP

9,0
    Lyxig Compact Living med perfekt läge mitt i Sotogrande marina
    • Familj med yngre barn
    • Villavagn

Dörren till badrummet var lite svår att skjuta.

Lyxig Compact Living med extra allt och perfekt läge mitt i Sotogrande marina med många restauranger och en beach på gångavstånd. Välstädat, nytt, och ordentlig dusch. Vi var två föräldrar och en vuxen son så fick fälla ut och bädda sängar i båda rummen (som man fällde ihop på dagen). Mysig uteplats mot bryggan, skön hängstol och rymligt med plats på taket att hänga på, lampor ute tändes automatiskt på kvällen (laddades av solen). Boendet är välutrustat med AC, TV med flertal kanaler, wifi (var lite långsamt), italiensk kaffemaskin inklusive kapslar, micro, och en del mindre nödvändigt som kolgrill och en picknick korg. Flera olika snacks, vin och öl inkluderades. De två cyklarna var perfekta för att undersöka omgivningarna. Bilderna på Booking.com motsvarade det verkliga boendet. Mataffär SuperCOR 6 minuter bort med bil. Allmän parkering direkt vid marinan 30-50 meter bort. Mycket engagerad och hjälpsam värd.

Bodde här augusti 2022