3. Hotelbeoordelingen: Andalusië

prima

Oud. Straat was opengebroken (kan hotel niets aan doen

Zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Kan beter, voordat ene wat je krijgt zou de prijzen minder mogen zijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gedateerde rooms,  worden geen kosten meer aan gedaan

de flexibiliteit om nog laten te kunnen boeken en in te checken

• Beoordeeld op: 21 juni 2023

1,0
    Erg slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ze mogen voor mij dit hotel sluiten en pas weer openen als de inspectie is geweest en grondig gecontroleerd heeft of ze aan alles voldoen. Voor mensen met een handicap eerst 1 verdiep naar omhoog via trappen voor de kleine lift te kunnen nemen, dan weer een verdiep via trappen om naar uw kamer te gaan, de kamers hebben nog airco nog verwarming, enkel een ventilator dat op de kamer staat, gordijnen die niet voldoende verduisteren en bij het omboeken naar een ander kamer waren er wel rolluiken maar die werkten maar half. Het hotel is vies en vuil, qua hygiëne is dat daar ver te zoeken, alles is vuil ligt vol stof en haren en de bedden zijn vies en vuil waar gewoon dan gelukkig toch propere hopelijk gewassen lakens op liggen, voor de winter enkel dekens in de kast maar deze zijn zo vol stof dat men er vies van wordt om ze uit de kast te nemen. Badkamer verouderd en dient dringend vernieuwd te worden, roestplekken in bad, douchegordijn dat begint te schimmelen en heel belangrijk er is geen afzuiging in de badkamer, totaal geen verluchting men moet de deur open laten staan ! Wij sliepen aan de kant van de drukken straat, laat uw venster niet open staan want 1. Het krioelt er van de muggen die binnen komen daar er geen muggennet hangt, 2. Heel de nacht door is er hels lawaai van auto's bussen vrachtwagens en mensen die passeren dan nog te zwijgen van de werkmannen in het park aan de overkant die om 7h al beginnen met bladeren te blazen tot zeker 9h a 9h30 ligt eraan hoe snel ze zijn natuurlijk. Neen SLUITEN is de enige oplossing hier om de mensen niet nog meer in het zak te zitten want dat is wat er hier nu wel echt aan het gebeuren is, het is geld echt niet waard om daar een kamer te boeken, zie foto's! Graag hadden wij dan ook zeker van Booking.com een compensatie gehad voor deze geleden schade, wij konden wel terecht in het hotel aan de overkant van de grens in Gibraltar maar dat was 380 EU voor 1 nacht en dat was toch wel iets teveel van ons budget.

Het hotel is op wandelafstand van de grens van Gibraltar

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Fijne plek om Gibralter te bezoeken, puur om te slapen zeer goed
    • Driepersoonskamer

Niets, zeker niet gezien de prijs

Alles gewoon okay

• Beoordeeld op: 9 december 2022

Midden in het centrum, prima hotel als je voor weinig geld wilt overnachten. uitstekende douche en bed.
    • Eenpersoonskamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022