Beoordelingen over Hotel Murillo 2-sterren

#79 van de 156 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Een echte aanrader
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Dakterras mag iets meer geopend zijn. S'avonds van 20u tot 23u.... iets vroeger voor aperitief is wenselijk.

De ligging was uitstekend. Midden in oude stad. Hotel is meer dan 2 sterren waard. Ruime keuze in het ontbijt. Heel propere kamers en een leuk dakterras.

Mocht geen eten mee naar het dakterras nemen. Ook is er geen eten te verkrijgen op het mooie dakterras. Wel gelegenheid om wat te drinken van 20:00-24:00 uur.

Locatie midden in het centrum. In de wijk Santa Cruz. Geen last van geluidsoverlast. Hotel heeft airco En prachtig dakterras.

Prima 2** Hotel

De douche,erg klein. Kunt alleen rechtopstaand douchen. Niet teveel bewegen want je raakt direct de wanden.

Verder leuk,gezellig Hotel op een prima lokatie en rustig.

Gedateerd hotel in een prachtige stukje Sevilla

Hotel is wat gedateerd. Het ontbijt was voor ons echt een tegenvaller. Het ontbijt was niet vers (voorverpakte scrambled eggs en ook het vlees was muf, fruit was droog). Als je het er apart bij moet boeken kun je eigenlijk beter in de buurt bij een restaurantje ontbijt eten, wat voor dezelfde prijs waarschijnlijk beter gaat zijn dan wat je in het hotel krijgt.

Het hotel heeft een fantastische locatie. Je bent echt in het mooie oude gedeelte van Sevilla. De kamer was prima, badkamer heel groot. Het dakterras is fantastisch! Lekker een drankje met prachtig uitzicht. Personeel is vriendelijk.

De ligging is heel centraal en je moet 's avonds zeker...

Geen parkeerplaats dus duur moeten parkeren in de parkeergarage.

De ligging is heel centraal en je moet 's avonds zeker een mojito op het dakterras gaan genieten.

Dat we maar een nacht konden blijven, hotel was de volgende dagen vol geboekt.

De locatie vlakbij het centrum van Sevilla. De dienstvaardigheid van het personeel.

Een mooi hotel met een super goede ligging in het centrum van het prachtige Sevilla!

niets!

De locatie van dit hotel is fenomenaal! Je zit direct in het prachtige centrum van Sevilla ... Het zijn typische spaanse kamers waar je niets te kort komt! En na een hele dag cultuur opsnuiven kan je even genieten op het dakterras van dit hotel!

Verblijf was goed, echt een aanrader

nvt

ontbijt was uitstekend. Locatie geweldig. Ligt in de wijk Santa Cruz, heel dicht bij centrum en loopafstand van de meeste attracties. Kamers wat gehorig, maar zoveel ben je er niet, was voor ons geen probleem. aanrader.

Proper, centraal gelegen hotel, goede uitvalsbasis om de stad te verlkennen.

Heel drukke, toeristische omgeving, het ontbijt vond ik niet lekker, op de website laten ze verstaan een gezellig dakterras te hebben waar je een maaltijd kan nemen maar daar was helemaal niets te doen, misschien nog te vroeg op het seizoen maar dan moeten ze dat er eerlijk bij zeggen!

Verzorgde kamers, super centrale ligging, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

goed hotel, super locatie

vriendelijk personeel, goed ontbijt (continentaal, met vleeswaren, kaas, roereieren,heerlijk vers fruit, etc.) super locatie, middenin joodse wijk met veel restaurantjes, tapas barretjes in de directe omgeving. 5 à 10 min van kathedraal en Alcazar.

Prima hotel op een prima plek
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

De kamer die we kregen lag dichtbij de generator op het dak, dus teveel lawaai 's nachts.

Locatie was uitstekend, midden in een wandelgebied in de nabijheid van cafe's en restaurants. Geen last van auto's !!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Super leuke locatie.

Door de ligging wel wat gehorig maar zeker geen overlast.

Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Hotel is centraal gelegen in Santa Cruz. Super gezellige wijk. Veel bezienswaardigheden op loopafstand. Niet met de auto te bereiken maar de taxi zet je op loopafstand af.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Een paar keer gelogeerd en geen teleurstelling.

Enigszins gehorig, inherent aan oude gebouwen.

Prima locatie en professioneel en behulpzaam personeel, goede service. Schone gerenoveerde kamer (403).

Prima hotel om Sevilla te verkennen.

De gehorigheid in het hotel. Je kan alles horen, oordoppen zijn een must.

De ligging is heel goed!! Midden in Santa Cruz! Vlakbij leuke restaurantjes en barretjes. Het hotel was alleen voot slapen en ontbijt. Ontbijt was goed met lekkere jus d’orange. Omelet in bak zag beetje groen maar smaak was goed. Genoeg keuze vonden wij.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Genoten van de buurt waar alles op loopafstand bereikbaar was.

Je kan niet met de auto voor de deur komen. Onmogelijk. Zeer smalle strast. Lastig voor mensen die niet ver kunnen lopen. Wel rolstoelvriendelijk.

- De lokatie in het centrum loopafstand van highlights:Alcazar en kathedraal. - zeer vriendelijk en behupzaam personeel.die meelopen naar de garage parkeerplek van het hotel. Wel reserveren. -Grote beadkamer en douche voor gehandicapte

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Wil graag daar terugkomen met vrienden maar wel mijn klacht oplossen
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Had graag reactie op mijn klacht van bedwantsen/ bedbugs. Zit helemaal onder de bulten. Wellicht overmacht maar wel graag dat ze er iets aan doen.

Hotel accommodatie was prima .masr bedwantsen in mijn bed. Vreselijk . Heb het hotel daarover geïnformeerd maar geen antwoord gekregen.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

het ontbijt. de broodjes etc hadden kwalitatief beter mogen zijn.

heel centraal gelegen en op loopafstand de headlines kunnen bezichtigen. in november is er totaal geen overlast van nachtelijke geluiden.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goede accommodatie voor een aantal dagen.

Het ontbijt kon iets beter geen vers producten, broodjes en zoetige broodjes waren afbak of uit zo uit de verpakking. Het fruit is ook uit een blik. Behalve sinaasappel, mandarijn en appel zijn vers.

Het hotel is in een geweldige wijk. Volop bars en eetgelegenheden.

Ons verblijf was goed , de stad is fantastisch

Bar Murillio recht over het Hotel , eten was KOUD en meer dan een kwartier tussen de bediening van het van het hoofdgerecht van mi en mijn vrouw ik had reeds gedaan met eten en dan werd mijn vrouw pas bediend . Toen ik een opmerking hierover gaf , kreeg ik als antwoord , we hebben toch veel klanten , dus wat maakt ons dat uit . Vonden wij echt onbeschoft .

Kamer , wat je nodig hebt zonder luxe , Ontbijt goed maar 4 dagen het zelfde .

Heel fijn hotel om daarvan uit Sevilla te verkennen.

Een standaard toeristen ontbijt in de kelder is niet aantrekkelijk. Een goed ontbijt op straat voor de deur van het hotel is veel leuker. Het dakterras met eventuele ontbijt of Happy Hour faciliteiten was niet aanwezig. Zag er verlaten en rommelig uit. Een gemiste kans van het hotel om hier de gasten een betere ontbijtservice te bieden of een drankje aan het einde van de dag/avond. Komt dus niet overeen met de foto's.

Uitstekende ligging. Midden in het Santa Cruz gebied. Veel nabij gelegen horeca.

Heerlijk gehad, prachtig ontbijt !

Vinden hotel . Was niet vooraf bekend dat ze eigen parkeerplaats in parkeer garage hadden. Duidelijker aangeven dmv route planner lokartikel.

Ligging hotel midden in oude stad

Aangenaam

Superkleine douchecabine en hard matras. Dakterras niet open voor ontbijt en drankjes.

Mooi historisch gebouw. Heel centraal gelegen in centrum. Plezierige entree en mooie lobby met antieke spullen en cassetteplafond. Sfeervolle kamer met leuk uitzicht op klein terras. Vriendelijk personeel.

Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Indeling badkamer kon beter, m.n. de douche was te klein, terwijl de badkamer ruim genoeg was om ruime of normale douche te hebben.

Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Kleine, propere kamer. Toplocatie!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Chagrijnig, prijzig en mooi stadshotel op een goede plek met ten minste één slechte kamer.

Houding personeel in het algemeen chagrijnige uitstraling. Ik ken maar 1 kamer en dat is nr 106. Naast de lawaaierige lift, klein en donker. Zou eigenlijk niet verhuurd mogen worden. Zeer teleurstellend.

Authentiek en keurig stadshotel in de oude wijk Santa Cruz. Alle grote bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

heerlijk verblijf in Sevilla

de super goeie locatie - midden in de joodse wijk / Barrio Santa Cruz - met heerlijke tapasbars heel aangenaam terras/bar op bovenverdieping met zicht op Sevilla

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

een aanrader voor gasten die Sevilla willen bezoeken

ondanks het feit dat de latere uitcheck was geregeld - stond evengoed de schoonmaakploeg al - op de dag van vertrek - om 10.30 uur voor onze kamerdeur - jammer. Dat moeten ze beter organiseren.

super ligging van het hotel - goede ontvangst - mogelijkheid tot latere uitcheck - weliswaar tegen bijbetaling - het dakterras van het hotel was fijn en gezellig en hele vriendelijke serveerster

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Murillo, kleine kamer. Anders dan de foto's doen geloven....

Kamer en badkamer leken absoluut niet op de foto's. Superkleine douche, geen wegzet mogelijkheden voor shampoo e.d. alleen een wasbak. Uitzicht vanuit kamer op een vierkante koker. Kamer 408, de lift hoor je er. Gelukkig niet zo goed als in kamer 407.

Centraal gelegen, alle bezienswaardigheden op loopafstand

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Op zich prima hotel, maar wij hadden een slechte kamer vanwege de lift

Onze kamer lag naast de lift en je hoorde de lift constant heen en weer gaan. Erg vervelend. En de receptionist heeft ons een slecht restaurant aanbevolen.

De ligging, midden in het mooie Sevilla

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ligging vh hotel

De kamer was erg klein, nauwelijks ruimte voor openen en neerleggen van de koffers, in combinatie met te weinig kastruimte

Ligging vh hotel Service van het personeel op vragen en snelle reparatie van een defectje. top

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Locatie is perfect.

Badkamer verouderd. Bedden niet zo lekker. Parkeren onhandig, je kunt net zo goed zelf parkeren in Parking Jocarel (daar brengt het hotel je ook heen).

Locatie is perfect. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Te duur voor nagenoeg slapeloze nachten door het liftlawaai.

Kamer 207 bij de lift,de lift die veel lawaai maakte en waardoor ik slecht sliep. Zeer slechte plaats wil nooit meer op die kamer slapen.

Ontbijt en parkeerservice goed maar booking.com moet in zijn aanbod opnemen dat het hotel niet beteikbaar is met de auto. De nauwe straten geven geen toegang.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Ligging hotel uitstekend,in wijk Santa Cruz.

Erg gehorig. Ons kamer was naast de lift,ik was blij dat ik mijn oordopjes mee had! Badkamer was ip netjes maar mag wel weer onder handen genomen worden (beetje stucen,verfje,alles weer glad strijken en mooier maken..)

Ligging hotel uitstekend,in wijk Santa Cruz. Hotel is op loopafstand van winkels restaurantjes en mooie gebouwen/huizen/bezienswaardigheden van Santa Cruz.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

De locatie is geweldig.

Wij hadden een kamer 207, pal naast de lift. De lift was de gehele dag bijna in gebruik, dus ook een gedeelte van de nacht en dit was toch wel erg storend

De locatie is geweldig. Lekker centraal. Het ontbijt is kwaliteit en prijstechnisch correct.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Locatie is super om de stad te verkennen.

Het ontbijtbuffet met appelsiensap uit karton ipv vers en smaakloos roerei en toespijs. Broodjes niet afgebakken! Ronduit zeer slecht. Bed is een matras op een houten plank! Voortdurend een zeer storend zoemend achtergrondgeluid in de kamer, waarschijnlijk van machines ergens op het dak.

Locatie is super om de stad te verkennen. Zeer centraal en toch erg rustig gelegen. Netheid van de kamers en het hotel.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Het is een uitstekend hotel met goeie prijs kwaliteit verhouding.

Het uitzicht vanaf hotelkamer en wat lange gangen en wat kleine kamer.

Het ontbijt was goed en leuke sfeervolle ontbijtzaal.Heel mooi uitzicht op de toren vanaf het dakterras.Gezellige locatie in straatjes van Santa Cruz vlakbij bezienswaardigheden en leuke terrasjes.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

bereikbaarheid

De bereikbaarheid per auto is zo goed als onmogelijk en het pleintje waar je even met de auto zou mogen staan om naar het hotel te lopen zodat iemand je begeleidt naar extreem dure parkeerplaats, is niet bereikbaar, na 2 uur te hebben rondgereden vaak gevraagd waar is hoe kom ik naar (spreek gelukkig heel klein beetje Spaans)... waren we zo dicht mogelijk bij het hotel als mogelijk.

Heb er niet ontbeten.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

prima hotel voor een stedentrip

niets, gewoon een heel goed hotel voor een stedentrip

alles en bovendien ook nog een heerlijk terras op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht over Sevilla waar je 's avonds rustig je wijntje kan drinken, perfect

De locatie was super.

De locatie was super. Midden in het oude centrum. Alles op loopafstand. Vriendelijk personeel.

De locatie was super

De locatie was super

Ontbijt en ligging

Gehorige kamer

Ontbijt en ligging

Vriendelijk geprijsd hotel met alle bezienswaardigheden op loopafstand

Kamers mogen wat gemoderniseerd worden.

Perfecte locatie. Fijn dakterras om te ontbijten met uitzicht op kathedraal. Vriendelijk personeel.

Leuke locatie!

Geen wifi

De ligging en goede service: Daniel heeft ons persoonlijk...

De ligging en goede service: Daniel heeft ons persoonlijk naar de prive parkeergelegenheid begeleid. Een medewerker van zeer grote meerwaarde.

Eigenlijk niets op de zoektocht met de auto na.

De ligging midden in de stad is super

Kamers romantisch!

Kleine douche in badlamer

Kamers romantisch! Dakterras met mooi uitzicht en top lokatie

Heel prettig verblijf

Niet echt n tegenvaller gehad

Super vriendelijk personeel

Aanrader

Klein minpuntje; geen ventilatie in de badksmer

Leuk hotel op een top-locatie!

Het zijn super fijne dagen in Sevilla

kamer was donker

De locatie was prima en het personeel was erg klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima hotel op een TOPlocatie met dakterras & mogelijkheid om de auto vlakbij te parkeren!

Ontbijt was prima, maar kan beter.

Fantastisch dakterras, met uitzicht op de kathedraal! Locatie, middenin Barrio Santa Cruz.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Fantastische locatie in een heerlijke stad!

Het bed was erg hard.

Fantastische locatie met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

schoon

schoon

Heel gezellig

Rustig en heel gezellig buurtje

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Ontbijt producten. plastic hoes om matras verwijderen

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Bed was te hard en onnodig veel geluid s Avonds laat door andere gasten

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Leuk hotel

Centrale ligging in de gezellige wijk santa cruz

Heerlijk ontbijt.

Bar in huis.

Heerlijk ontbijt.

Locatie midden in het oude centrum

Heel kleine douche

Locatie midden in het oude centrum

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Ruimte voor de koffers slecht

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk. Sevilla in de winter met temperaturen tot 20 graden C.

Kamer had iets ruimer gemogen, maar was wel verder OK.

Ligging in de oude wijk Santa Cruz, op loopafstand van de grootste monumenten in Sevilla.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Mooie en uitstekend locatie om Sevilla te ontdekken

Aan de straatzijde rumoer van tegenover gelegen restaurant

Centrale ligging, de gratis rondleiding en zeer behulpzame receptionisten

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima locatie

De kamer was erg gehorig. De gesprekken van onze buren konden we goed horen en we werden gewekt toen de buren de douche aanzetten.

Prima locatie

Personeel zeer toegankelijk en bereidwillig.

Personeel zeer toegankelijk en bereidwillig.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

prima verblijf om Sevilla te ontdekken

geen ontbijt genomen. 13 euro pp.

prijs kwaliteit verhouding prima.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Aanrader!

Ontbijt voldoende. Kamer prima. Personeel vriendelijk. Locatie van het hotel uitstekend.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima plek

Kleine kamer

Locatie Interieur Personeel Ontbijt

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prima hotel op een geweldige plek in de stad

Inrichting kamer gedateerd. Gehorig

Ligging (inclusief restaurantje aan overkant) en top personeel!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prettig en het personeel is vriendelijk en correct. Mooie centrale locatie.

Alles in orde

Ontbijt is goed en gevarieerd. Kamer compact schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De ligging is perfect

Erg gehorige kamers

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De locatie.

Geen. Alles was prima geregeld.

De locatie. Kamer was mooi ruim en schoon met grote badkamer.

Kamer voor 3 personen had wat groter gemogen

Ligging was top

Gehorige kamers

Gehorige kamers

Zeer centraal gelegen en een plezierig verblijf

Prijs/kwaliteit

Er is geen parkeergelegengeid

Er is geen parkeergelegengeid

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Warm maar mooi verblijf in Sevilla

Eenvoudig ontbijt

Mooie sfeervolle kamer met een eigen terras. We hebben een upgrade gekregen en hier erg van genoten

location

location