3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

6,8

6,6

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Lift. Dangerous and scary

Ruim appartement,met groot terras, prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Accomodatie voor fitte gasten
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het gebouw is wel wat gedateerd,wordt wel goed schoongemaakt, zitmeubelen in de kamer zijn niet echt comfortabel en ziet er ook niet erg gezellig uit. Toevallig met een blessure te maken waardoor de vele trappen, wat normaal gesproken geen enkel probleem is, toch wel heel vervelend waren en jammer dat dit niet in de omschrijving staat.

Het uitzicht en het weer, het zwembad,lekker verwarmd

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Prima voor een paar dagen
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Accommodatie niet echt heel schoon en heel harde bedden..

Groot balkon met ligbedden en mooi uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 2 november 2023

Prima, als je niet in het appartement de hele dag hoeft te verblijven.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het comfort in het appartement. Een televisie uit het vorige tijdperk. De bank zat los. De poten allemaal uit het verband. Een keukenkastje scheef aan het aanrecht. Kakkerlakken in de douche en de slaapkamer. Jammer dat de schoonmaak niet iedere dag was, alsook de handdoekenwissel. Misschien iets te verwend. 25 jaar geleden ook geweest. De tijd is er wat stil blijven staan.

Het uitzicht was geweldig. Hoog op een berg met uitzicht op het centrum en de zee.

• Beoordeeld op: 17 maart 2023

Geweldig om na 10 jaar weer terug te zijn

het ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 februari 2023

Goed maar teleurgesteld door foute informatie bij booking
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik schrijf geen negatieve feedback over hotel maar wel over booking.com. Is nu tweede x dat het niet klopt. De voorgestelde booking bestaat gewoon niet. Heel jammer want heb veel reizen gedaan via booking.com waar het goed was. Maar laatste 2 kloppen echt niet. Foto’s jaren over tijd, boeken van een 2 persoonsbed , terwijl het hotel dit niet heeft. niet echt leuk op een huwelijksreis

Algemeen alles was goed

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Prima verblijf
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De bedden en kussens liggen vreselijk. Helaas maken de lift en dronken gasten ‘s nachts veel lawaai. Dat bij elkaar zorgt niet voor een al te beste nachtrust. Er moet echt iets aan die handdoeken bij het zwembad gedaan worden. Het ligt ‘s morgens al helemaal vol en bijna geen gast te bekennen, hierdoor wordt je of gedwongen naar het strand te gaan of €45 te betalen voor het VIP zwembad.

Vriendelijk personeel, met name in het restaurant en het animatie team. Het appartement is van alle gemakken voorzien, met een fijn uitzicht op Puerto Rico.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

Neem wel airconditioning voor een mooi verblijf!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De eerste paar 2 dagen verbleven we in een economy appartement, dat hebben we veranderd in superior omdat het niet te doen is zonder airconditioning. De airconditioning lekte wel, hebben we melding van gedaan (2x), maar geen technische dienst gezien, dus we zaten met een lekkende airconditioning en een natte vloer.

De locatie is geweldig, mooi uitzicht! Wel onwijs veel trappen, ik heb gespierde kuiten nou. De dame bij de receptie, Zsanett was echt lief en zeer begripvol met alles, topper!

• Beoordeeld op: 5 juli 2022

Comfortabel en mooie locatie
    • Appartement met 2 slaapkamers

schoonmaak. Kamers en badkamer zeer slecht schoongemaakt

• Beoordeeld op: 13 april 2022

goed voor 2 nachten
    • Appartement met Uitzicht op Zee

geen lekkere koffie. zwembad te vol en teveel kinderen en lawaai. vip pool te duur met 15 p.p. dan zit daar bijna niemand. laat vip pool alleen voor volwassenen, geen kinderen en dan voor 5 euro p.p zonder snack en welkomsydrankje. dan verdeel je de mensen beter en heeft ieder wat hij wil

terras en ontbijt

• Beoordeeld op: 13 april 2022

mooi voor 2 dagen, dan rustigere plek met minder kinderen
    • Appartement met Uitzicht op Zee

te volle pool, alle ligbedden al om 7 uur bezet met handdoeken. de vip pool was bijna leeg, maar 15 euro p.p. is te duur

het terras en het ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2022

redelijk hotel ver van strand

riool lucht in badkamer

groot appartement met mooi terras

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 18 maart 2022

• Appartement met Uitzicht op Zee

Voor het zwembad bovenop moest je 15 euro betalen, excl drankjes. Deze moest je ook betalen ondanks all in.

Mooi uitzicht op de baai, heerlijk eten.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 21 februari 2022

Prima en voor herhaling vatbaar
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De afvoer badkamer liep slecht weg

Locatie

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 10 januari 2022

• Basic Tweepersoonskamer

kamer

ontbijt en avondeten

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 10 november 2023

Prachtig uitzicht en super schone (deluxe) kamer
    • Deluxe Kamer

Super schone kamers

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Extreem verouderd, echt toe aan een grondige renovatie.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De kamers zijn echt verouderd, het maakt weinig uit of je een duurdere kamer neemt. Echt allemaal verouderd. Badkamer /douche verschrikkelijk en veel stuk. Water loopt slecht (niet goed) weg, renovatie is hoog nodig. Woonkamer van standaard kamers hebben geen verduistering meer (zie foto) terwijl er vaak kinderen slapen op de slaapbanken. Receptie kon er niets aan doen, begrijpen de keuze van het hotel ook niet om alles te vervangen door vitrage. Bouwlampen verlichten je hele kamer vanuit buiten. De huur - aircounits werken slecht tot niet. Al met al is het enige pluspunt van Riosol nog het uizicht. Zonde van wat het hotel ooit was (we komen er al 20 jaar) maar dit was nu echt de laatste keer. Entertainment is verschrikkelijk slecht geworden te opzichte van jaren terug, toen kwam er elke avond een ingehuurde artiest of bandje. Geen Sfeer /verlichting van het complex is ongezellig. De entree is 's avonds donker terwijl het vroeger gezellig was met verlichte palmbomen etc. 1 lift van de twee was heel de week uit bedrijf. Lift die wel werkte was bloed heet omdat de airco stuk was. Huisjes naast de liften hebben 's nachts geluid overlast van de liften. Tijdens ons verblijf veel sprinkhanen (plaag) en wat kakkerlakken. Dit laatste is niet zo erg maar het gegil van gasten die er bang voor zijn wel... Midden in de nacht... Voor hetzelfde geld kun je momenteel veel betere accomodaties boeken. Ook dichtbij Riosol is onze ervaring. Zwembad heeft geen glijbaan meer zoals vroeger, heel erg basis. Het VIP gedeelte voegt weinig tot niets toe te opzichte van het gewone deel. Maakt ook vrijwel niemand gebruik van. Personeel loopt er al jaren en is altijd vriendelijk. Tip voor het hotel: Investeer, verhoog je tarief en lever weer acceptabele kwaliteit. Dood zonde deze achteruitgang.

Ontbijt is prima, diner wat eentonig en weinig smaakvol. Er staan geen bordjes meer bij de gerechten dus je weet niet wat je precies opschept. Voor ons geen punt maar kan me voorstellen dat gasten dat soms wel fijn zouden vinden.

• Beoordeeld op: 18 april 2023

1,0
    Het is gewoon een vies oud complex
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Wat een oud en vies hotel. Ik ga hier nooit meer heen. Dat ze überhaupt nog geld vragen voor die kamers. En dat er mensen vrijwillig daar zitten. Ik moest €420,- euro betalen. Na een upgrade van €60,- kreeg ik een andere kamer, deze was exact het zelfde. En na een extra betaling van €180,- kreeg ik de beste kamer van het hotel. In mijn eerste kamer vlogen allemaal motjes in de rondte, en mijn badkamer zat vol met mieren.

• Beoordeeld op: 13 april 2023

Prachtige plek om te genieten van de zon en het uitzicht
    • Appartement met 2 slaapkamers

Als je geen airconditioning hebt kan het op een hete dag erg benauwd zijn. Er is wel een ventilator aanwezig. Soms is het erg druk bij het zwembad, waardoor er te weinig ligbedden vrij zijn. Er zou beter gecommuniceerd kunnen worden wat wel en niet inclusief is.

Een prachtige plek, met uitzicht op zee. Heerlijk verwarmd zwembad. Heel schoon. Er is onlangs veel vernieuwd en mooi gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is goed en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 10 februari 2023

2,0
    Prijs/kwaliteit erbarmelijk
    • Appartement zonder Uitzicht

Vochtgeur in kamer.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

1,0
    Gevaarlijk slecht onderhouden, geld niet waard, niet boeken.
    • Premium appartement

Alle slechte reviews zijn waar! Dit hotel is in hele slechte staat! In Nederland was dit hotel al lang gesloten wegens veiligheid! Positieve reviews hebben geluk gehad, zijn blind of zijn nep. 's Ochtends lopen/vliegen er duiven in het restaurant. 's Avonds is het eten slecht, koud en er staan geen bordjes bij wat het is. Er is maar 1 lift die naar 4 etages van de 12 gaan. Je moet dus heel erg veel traplopen, houd daar rekening mee. Tijdens ons verblijf was ook nog eens 5 dagen de lift kapot, dat betekend dat we ongeveer 9 etages heen en weer moesten lopen. Er is heel veel achterstallig onderhoud! Tijdens ons verblijf is zelfs een trap INGESTORD!!! door betonrot en roest in de bewapening. 2 trappen verderop werd de trap gestut maar er was niks afgezet. Zelfs bij de instorting stonden alleen 2 pionnen en een lintje, als je kamer daar boven/onder was moest je nog steeds over die trap heen (zo gevaarlijk)! Verder hebben alle muren en vloeren scheuren en alles is aan het verzakken. Met regen lekkage in alle kamers, zelfs met ingestorte plafonds! In onze kamer bonkte de airco en er vielen waterdruppels uit, de stortbak van de wc bleef maar lopen, de slaapbank wiebelde zo erg dat we er niet eens op durfde te zitten. De plafondventilator in de slaapkamer kan alleen uit of op tornado en maakte herrie. De muren hebben beschadigingen en vocht plekken. Het licht buiten flikkerde enorm en ging daarna kapot, het licht bij de keukenkastjes flikkerde ook, ondanks dat het uit stond. Het zijn 2 losse bedden en die hebben we tegen elkaar geschoven, maar die bleken niet even hoog te zijn... scheelt een goede 5cm. Lekker knus als stel.... Met douchen werd de halve badkamer nat, de badkamerdeur was zelfs uitgezet en ging niet helemaal meer open. Er was een oude afvoer, hieruit kwam een stank die niet te omschrijven is. Verschrikkelijk! We hebben dit (en al het bovenstaande) gemeld bij de receptie maar er is niks aan gedaan. Meer mag ik in dit vak niet typen.

Het uitzicht is prachtig en de medewerkers doen hun best. Het zwembad en de ruimte er omheen is klein maar het water is fijn en het bad is behoorlijk diep. We hadden een appartement met terras en dat was heel fijn en het meubilair is netjes. Helaas weegt dit niet op tegen de verschrikkelijk slechte staat van dit hotel!

• Beoordeeld op: 18 september 2022

Gedateerd hotel
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Het valt tegen omdat het hotel niet gerenoveerd is hoe ze aangeven. De schoonmaak maar paar keer per week is . En handdoeken maar om de drie dagen is veel te weinig. Reactie hotelmanager is gewoon dat je het ermee moet doen. Zou deze nooit meer boeken. En je moet voor elk bezoek strand of dorpje taxi nemen.

De locatie waar het hotel ligt is mooi.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

• Deluxe Kamer

Alles

• Beoordeeld op: 26 april 2022

Voldoende
    • Appartement zonder Uitzicht

appartementen oud en niet schoon

vriendelijk personeel