3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

6,3

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Wanneer mag ik terug?
    • Villa met 2 Slaapkamers

Er waren maar twee koffie lepels in de accomodatie.

De rust, het klimaat en de harde bedden.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Niet verschrikkelijk enthousiast.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ontving geen antwoord met de sleutelcode en moest er bij aankomst achteraan bellen. We konden wel eerder inchecken dan de aangegeven 14.00 uur, wat erg fijn was. Het appartement doet gedateerd aan. Helaas heeft het hele appartement maar 1 lamp die niet op tl-sterkte kan. We vonden de verlichting erg ongezellig. Keukeninventaris was een nogal bij elkaar geraapt boeltje, en vooral in de glazen krap. Wel veel soorten keukenmesjes/schillers etc en zelfs een staafmixer. Ook voldoende pannen. We hebben de vaatwasser niet gebruikt omdat er niet voldoende servies ed was om een volle vaatwasser te laten lopen en dan nog glazen of kopjes over te hebben. In de wasruimte hing een nare rioollucht. Gelukkig was deze af te sluiten van de keuken. In de omschrijving stond dat halverwege het verblijf bedden verschoond zouden worden en handdoeken vernieuwd. We hadden daarom de natte handdoeken op woensdag op een bergje bij de voordeur achtergelaten. Helaas waren ze niet gewisseld. We hebben ze toen zelf gewassen. Bij navraag werd pas een dag later gereageerd dat de handdoekwissel voor de donderdag gepland was. Omdat we zaterdagochtend vertrokken gaf ik aan dat dat wat ons betreft zonde was. Toch waren donderdagavond nog alle handdoeken vervangen voor 1 dag gebruik. De bedden zijn niet verschoond. Op zich geen probleem als je zelf een wasmachine hebt maar zet het dan niet in de omschrijving.

Het appartement was schoon bij aankomst. Locatie met aan de overkant een kleine supermarkt en een strandje op loopafstand. In een klein half uurtje loop je naar het oude havengebiedje met restaurants en winkeltjes.

• Beoordeeld op: 25 november 2023

• Villa met 2 Slaapkamers

Water douche loopt slecht weg. Keukeninventaris niet geheel compleet.

• Beoordeeld op: 18 december 2022

Tegenvaller en onveilig
    • Villa met 2 Slaapkamers

Onveilig gevoel. Villa is toegankelijk met sleutel in codekastje, gemakkelijke code. Vreemden hebben toegang gehad voor een nacht en gefeest (drank, drugs, muziek enz.) in villa naast ons. Aangezien de villa's zeer (!) gehorig zijn was het alsof ze in ons huis waren. Politie is ingeschakeld; eigenaar gaf aan hier geen schuld aan te hebben. Privacy/gehorig; de buren, die er de eerste dagen van ons verblijf waren, horen snurken en toiletbezoek was ook hoorbaar. Onderhoud; de trap naar toegang is aan het afbrokkelen, zeer gevaarlijk. Schimmel in de badkamer op de grond. Bij regen was de overkapping lek, zo ook het washok. Daar lag regenwater op de wasmachine. Wifi moet je steeds opnieuw inschakelen zodra je even online bent geweest.

Voldoende keukenspullen. Aan zijkant een terras en bij zwembad aan achterzijde van de villa. Schuin aan de overkant een klein winkelcentrum en vlakbij de Papagayo stranden. Villa 38, waar wij verbleven, keek aan voorkant uit op een hotel met zwembad.

• Beoordeeld op: 9 april 2024

• Beoordeeld op: 12 november 2022