Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Suomi – hotelliarviot
  3. Seinäjoki – hotelliarviot
  4. Finlandia Hotel Fooninki – arviot

Finlandia Hotel Fooninki: arviot 3 tähteä

Kaarretie 4, 60510 Seinäjoki, Suomi

# 26 yhteensä 47 hotellista – Seinäjoki

Asiakkaiden valinta

Keskiarvo

Perustuu 597 hotelliarvioon

8,4

Pistemäärät

  • Siisteys

    8,6

  • Viihtyisyys

    7,9

  • Sijainti

    8,2

  • Palvelut

    8,0

  • Henkilökunta

    9,3

  • Vastinetta rahoille

    8,3

  • Ilmainen WiFi

    8,1

100-prosenttisesti tarkistettuja arvioita

Todelliset asiakkaat. Todelliset yöpymiset. Todelliset mielipiteet.

Lue lisää- avaa viestiruutu
Kirjoita arvio

Näytetään osumat 1 – 25

  • Arvioitu: 16. kesäkuuta 2026

    7,0
    Kohtalainen hotelli kohtuuhintaan.
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    Sisätilat alkavat olla vähän vanhahtavat.

    Aamiainen oli riittävä. Aika tavanomainen, mutta ihan ok.

    Majoittui kesäkuu 2026

  • Arvioitu: 12. kesäkuuta 2026

    8,0
    Todella hyvä
    • Lomamatka
    • Yksin matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    kiva kun aamiaiselle pääsi aamulla 6.00

    Majoittui kesäkuu 2026

  • Arvioitu: 10. kesäkuuta 2026

    8,0
    Meille riitti pelkkä yöpyminen ja sauna. Muuta aktiviteettia ei olisi edes ehditty hotellilla tehdä.
    • Lomamatka
    • Ryhmä
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 2 yötä

    Aamiainen ja lounas oli erittäin maittavia, suosittelen. Henkilökunta, varsinkin vastaanoton lady hoiti hommansa 110%.

    Majoittui kesäkuu 2026

  • Arvioitu: 17. toukokuuta 2026

    8,0
    Todella hyvä
    • Lomamatka
    • Yksin matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Henkilökunta oli huomaavaista, kohteliasta ja hyväntuulista. Hienoa, että sai valita kolmesta tyynystä sopivan. Aamiainen oli monipuolinen ja kaikki oli hyvin laitettu. Pääsimme vielä saunaan, kiitos.

    Majoittui toukokuu 2026

  • Arvioitu: 11. toukokuuta 2026

    9,0
    Kaikki sujui mukavasti.
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    Aamiainen oli hyvä kaikin puolin. Yön saimme nukkua rauhallisesti. Siistiä oli.

    Majoittui toukokuu 2026

  • Arvioitu: 10. toukokuuta 2026

    8,0
    Ok.
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    En osaa sanoa.

    Kaikki toimi hyvin.

    Majoittui toukokuu 2026

  • Arvioitu: 20. huhtikuuta 2026

    9,0
    Jos jokus yöpyminen Seinäjoella,pyrin majoittumaan.
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    ei liikaa krääsää kaikkea tarvittavaa oli saatavilla.Respatyttö haki vielä glut piirakan vaikka en pyytänyt.Lisäpojot siitä

    Majoittui huhtikuu 2026

  • Arvioitu: 20. maaliskuuta 2026

    8,0
    Vastasi meidän tarpeita
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Kaikki hyvin

    Aamiainen hyvä

    Majoittui maaliskuu 2026

  • Arvioitu: 17. maaliskuuta 2026

    9,0
    Erinomainen
    • Lomamatka
    • Pikkulapsiperheet
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta

    Majoittui maaliskuu 2026

  • Arvioitu: 12. maaliskuuta 2026

    8,0
    Todella hyvä
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Ei siellä oikein mitään huonoa ollut.

    Siisti mesta.

    Majoittui maaliskuu 2026

  • Arvioitu: 27. helmikuuta 2026

    7,0
    Meni hyvin.
    • Lomamatka
    • Pikkulapsiperheet
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Hotellin vanhoillisuus.

    Palvelu, aamiainen, huoneiden siisteys.

    Majoittui tammikuu 2026

  • Arvioitu: 15. helmikuuta 2026

    8,0
    Todella hyvä
    • Lomamatka
    • Yksin matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Ystävällinen henkilökunta ja hyvä sijainti työmatkalaiselle.

    Majoittui helmikuu 2026

  • Arvioitu: 15. helmikuuta 2026

    7,0
    Ok
    • Pikkulapsiperheet
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Vähän kulahtanut sisustus kaipaisi uudistusta.

    Erittäin hyvä aamiainen.

    Majoittui helmikuu 2026

  • Arvioitu: 8. helmikuuta 2026

    7,0
    Hyvä
    • Lomamatka
    • Pikkulapsiperheet
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Viikonloppu iltana todella hiljaista ja kaikki paikat kiinni.

    Huoneet siistit.

    Majoittui helmikuu 2026

  • Arvioitu: 6. helmikuuta 2026

    9,0
    Mukava ja siisti perushotelli
    • Liikematka
    • Yksin matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    Kaikki hyvin

    Siisti perushotelli, mukava ja ystävällinen palvelu. Pizza ravintolassa oli tosi hyvää ja iso, suositukset siitä. Aamupala aika perus, mutta riittävä ja hyvin sai vatsan täyteen. Viihtyisät paikat ja ilmainen parkkipaikka plussaa.

    Majoittui helmikuu 2026

  • Arvioitu: 1. helmikuuta 2026

    9,0
    Erinomainen
    • Lomamatka
    • Pikkulapsiperheet
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 2 yötä
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Palvelut olisivat voineet olla pidempään auki kuin klo 21 asti. (Ravintola, sauna)

    Loistava sijainti, hyvä aamiainen joka kelpasi myös nirdolle 12 vuotiaalle. Ei myöskään ruuhkaa aamiaisella. Jatkuva kahvi/tee/kaakaotarjoilu.

    Majoittui helmikuu 2026

  • Arvioitu: 31. joulukuuta 2025

    7,0
    Hintalaatusuhde kohdillaan työreissun puolesta.
    • Liikematka
    • Yksin matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Tilava kylpyhuone

    Majoittui joulukuu 2025

  • Arvioitu: 4. joulukuuta 2025

    8,0
    Perinteistä 80-90 -luvun tunnelmaa mutta siistiä ja kaikin puolin asiallista.
    • Liikematka
    • Ryhmä
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    Huoneen 202 ovi kolahteli, kun käytävän ovea joku käytti. Lukkoa voisi ehkä säätää. Olisihan sen saanut itsekin tilkittyä mutta olin liian laiska, eikä siellä yöllä ollut ohikulkijoitakaan.

    Hyvä aamiainen oli suomalaiseen makuun. Ei puuttunut mitään.

    Majoittui joulukuu 2025

  • Arvioitu: 3. joulukuuta 2025

    7,0
    Ihan ok.
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Huoneen sisustus vanhahkoa.

    Rauhallinen ilmapiiri aamupalalla ja ystävällinen henkilökunta.

    Majoittui marraskuu 2025

  • Arvioitu: 21. marraskuuta 2025

    7,0
    Hyvä
    • Lomamatka
    • Ystävien kanssa matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Koirien kanssa loistava paikka yöpyä kun pääsi takakautta purkamaan autoa ja kulkemaan koirien kanssa sisään ja ulos myös takakautta. Koirien pussukat seinäjoki kv viikonloppuna ilahdutti.

    Majoittui lokakuu 2025

  • Arvioitu: 20. marraskuuta 2025

    8,0
    Todella hyvä
    • Lomamatka
    • Ystävien kanssa matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 2 yötä
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Patjoista varisi lattialle hapertunutta kangasta jota sai siivoilla pois jaloista.

    Ystävällinen henkilökunta, ruuat ja aamiainen oikein hyvät. Hyvä vuode ja tyynyvaihtoehdot.

    Majoittui marraskuu 2025

  • Arvioitu: 17. marraskuuta 2025

    9,0
    erittäin mukava viikonloppu
    • Lomamatka
    • Yksin matkustava
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 2 yötä

    Olin soittanut jo etukäteen, että en halua sellaista huonetta, jossa sängynpohjasta irtoaa pieniä palasia. Siellä on sellainen ohut kangas mikä on useassa sängyssä ihan heperoa. Kuitenkin ensin tarjottiin huonetta, jossa kangas irtoaa. Virkailija kävi usean huoneen sängyt läpi ennen kuin löytyi huone, joissa molemmat sängyt olivat ok. Olin teillä myös keväällä ja silloin jo mainitsin asiasta.

    Aamiainen oli hyvä. Sijainti näyttelypaikkaan nähden hyvä.

    Majoittui marraskuu 2025

  • Arvioitu: 16. marraskuuta 2025

    8,0
    Hyvä paikka nukkua sikeästi mukavassa vuoteessa.
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön

    Ei tule mieleen kielteistä asiaa.

    Aamiainen ihan hyvä ja kahvi erikoisen hyvää.

    Majoittui marraskuu 2025

  • Arvioitu: 16. marraskuuta 2025

    8,0
    Perushotelli
    • Lomamatka
    • Pariskunta
    • Kahden hengen huone - Twin
    • Majoittui 1 yön
    • Lähetetty mobiililaitteesta

    Äänekkäät vieraat

    Rauhallinen paikka

    Majoittui marraskuu 2025

Näytetään osumat 1 – 25

Hyvitämme hintaeron
Hyvitämme hintaeron
Edulliset hinnat • Ei varausmaksua • Löysitkö edullisemman? Maksamme erotuksen!

Matkailijat katselivat myös seuraavia majoituspaikkoja: