2. Hotellrecensioner FRA

9,4

8,3

9,3

• Recenserades: 2 juli 2023

Älskvärt varmt och personligt bemötande. Skön atmosfär. Fantastiskt hus och unika rum.
    • Double Room Tulipe
    • Vistelsen var 1 natt

Personlig service och dukning vid stort gemensamt bord. Traditionell fransk frukost.

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 5 augusti 2022

Ett väldigt mysigt ställe att utgå ifrån när man vill utforska detta vackra område
    • Double Room Green

Inget att klaga på för oss

Detta är ett väldigt trevligt ställe med genuin charm. Rummen är väldigt mysiga och har en äkta gammaldags känsla samtidigt som de är rena och fräscha. Stora sängar och gott kaffe och klassiska franska bröd från bageri i närheten till frukosten. Stället ligger också väl till för att göra utflykter både till alla fina små byar längs kusten och till sevärdheter och vandringsleder i området. Gott om bra matbutiker ca 10 minuters bil om man vill ha picknick antingen i boendets fina park eller hitta en plats på egen hand. I området finns självklart också många fina restauranger. Värdarna Bill och Dan är mycket hjälpsamma och vänliga. Vi hade bokat två nätter men åkte tillbaka så fort det fanns ett ledigt rum för att bo tre nätter till eftersom det var så tyst och trivsamt. Vi kommer garanterat att åka tillbaks hit i framtiden!

Bodde här augusti 2022

• Recenserades: 14 maj 2022

6,0
    Pittoreskt gammalt hus nära Normandies kust.
    • Double Room Roses
    • Vistelsen var 1 natt

Dålig frukost. Endast bröd och marmelad till kaffe och juice. Ofräscht badrum.

Pittoreskt gammalt hus. Bra läge nära Normandie vackra kust. Bra sängar. Trevligt välkomnande av ägaren.

Bodde här maj 2022

• Recenserades: 23 juli 2023

8,0
    Mycket bra
    • Double Room Roses
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juni 2023