2. Hotellrecensioner FRA

Ganska bra
    • Par
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum Standard
    • Vistelsen var 1 natt

Svårt att hitta hotellet syntes inte så bra när vi kom och körde. Vi fick fråga oss fram parkerade på en privat parkering.

Låg nära av och påfart. Fanns en Carrefourbutik så vi kunde handla kvällsmat. Vi hade lite otur med vädret det var kallt så vi kunde inte sitta ute och äta vilket vi var tvugna till eftersom vi har hund.

Bodde här september 2022

• Recenserades: 9 maj 2022

6,0
    Centralt hotell med sköna sängar men som verkligen behöver renoveras.
    • Soloresenär
    • Dubbelrum Budget
    • Vistelsen var 1 natt

Hela hotellet behöver fräschas ut. Allt är gammalt och på gränsen till slitet. Möblemang är typ från 70 talet. Likaså i badrum, tapet mm. Ingen investering gjord. Väldigt spartanskt tycker jag. Skulle hotellet renoveras skulle den vara alldeles toppen då det är centralt, rum och badrum är stora och det finns en liten mysig innergård. Den skulle som resten behöva vårdas lite mer och ogräs tas bort t ex. Skulle det göras och några lyktor och kuddar ställas ut skulle det vara hur mysigt som helst. En liten bortglömd skatt. Personalen var inte alltid på plats i receptionen vilket gjorde att det t ex saknade bröd vid frukostbordet men det gick inte att fråga någon om det. Kanske något telefonnummer i receptionen skulle vara en idé ifall personen inte är på plats. Vi fick en dålig överraskning med mina föräldrar på söndag morgon. Det var marknad utanför hotellet; vilket var riktigt trevligt i sig men vi hade parkerat bilen på gatan och vi hade svårt att komma ut och vi är osäkra på om vi fick böter eller inte. Mina föräldrar hade frågat hotellet var vi kunde parkera och de sa att det inte spelade någon roll, att det var t o m bättre på gatan än på själva parkeringen som låg lite vid sidan av. Gratis hursomhelst men de varnade inte för söndagen; vilket inte var ok.

Centralt och skön säng stort rum

Bodde här maj 2022

• Recenserades: 21 juli 2023

Enastående
    • Soloresenär
    • Dubbelrum Budget

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juli 2023