Beoordelingen over Hôtel de Bourgogne - Mâcon 3-sterren

6 rue Victor Hugo, 71000 Mâcon, Frankrijk

#10 van de 22 hotels in Mâcon

Nette kamer en parkeergarage .
    • Familiekamer (1-3 Personen)

Personeel achter de balie niet heel gastvrij. Voor drie gereserveerd. Derde bed was niet opgemaakt en ook geen handdoeken voor drie. Na reclamatie is dat hersteld en goedgekomen.

Nette kamer en parkeergarage . Ideaal voor op doorreis

zou dit hotel zeker aanbevelen voor kort verblijf.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

kleine maar heel propere kamer en alles was aanwezig. heel goede ligging vlak bij het verkeersvrije winkelcentrum. we kregen ook een stadsplan en info betreffende restaurants in de buurt.

Leuke tussenstop in een fantastische wijnstreek.

Geen opmerkingen.

Leuke ontvangst, kamer was niet de grootste van het hotel maar wel van alle comfort voorzien. Zeer clean en geluiddicht, stille maar zeer efficiënte airco.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ligging perfect, pal in centrum, snachts heel rustig, prima...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Ligging perfect, pal in centrum, snachts heel rustig, prima ontbijt aan 13€,.. hotel prima voor 1 nacht, kleine kamer, mar toch alle comfort , prima wifi

Leuke ervaring. Aanrader.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Geen echte minpunten gezien de kamer was vernieuwd en er dus enkel verbetering merkbaar was t. o. v. ons vorige verblijf.

Praktisch, goed gelegen, rustig en proper

Goed onderhouden hotel met bijzonder vriendelijk personeel.

Goed onderhouden hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Locatie middenin Macon en uitstekende parkeer faciliteiten. Zeker een aanbeveling. Ook het ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid. En de bedden waren prima, hetgeen wel eens kan tegen vallen.

Prima voor het doel als overnachting.
    • Elegance Superior Tweepersoonskamers met 2 Aparte Bedden

We hadden geen parkeerplaats gereserveerd en konden in eerste instantie niet terecht bij het hotel. Omdat we op doorreis waren wilde we onze bagage inclusief dure racefietsen niet op de openbare weg neerzetten. Uiteindelijk heeft men toch een parkeerplaats voor ons geregeld.

Het hotel heeft drie ***-sterren, maar het zouden er vier**** moeten zijn.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airconditioning functioneerde niet goed, maar gelukkig konden de ramen wijd open voor frisse lucht.

Het ontvangst was zeer hartelijk, we voelden ons erg welkom. Prachtig pand en stijlvol interieur. Mooie kamers, grote bedden, moderne badkamer, zeer schoon. Afgesloten parkeerplaats op de binnenplaats. Midden in het centrum, goed bereikbaar.

slecht

parkeren

Er was geen parkeerplaats aanwezig en heb mijn auto met alle vakantiespullen op de openbare weg moeten zetten, is getracht deze open te breken met gelukkig weinig schade.

Mooi hotel op een goede locatie!
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Mooi hotel op een goede locatie! Je loopt zo vanuit het hotel de stad in voor de bezienswaardigheden. Het parkeerterrein van het hotel was helaas vol, maar we kregen van de receptioniste een tip voor een zeer betaalbare (paar euro) parkeerplaats een straat verderop. Wij hebben hier een fijne overnachting gehad op onze reis vanuit het Zuiden terug naar huis. Een heerlijke extra dag vakantie!

Teleurstellend
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Kleinste kamer ooit in Frankrijk geboekt. (Premium stond op de site). Bed nauwelijks toegankelijk van een kant. Een stoel! Douche en toilet "verborgen" achter mattransparante schuifdeur midden in de kamer. Privacy 0 Bij afrekenen, geen factuur gekregen, ontbijt bleek dubbel afgeschreven via Credit Kaart. Op mail met verzoek correctie geen antwoord gekregen. Toeristenbelasting in prijs ontbijt ? Parkeren niet mogelijk, hotel parking vol, geen advies bagage uit te laden en daarna auto weg te zetten op openbare parking.

Ontbijt redelijk

Prima overnachtings hotel.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Ontbijt goed maar prijzig.

Alles prima verzorgd en uitstekende ligging. Wel vreemd dat we onze autosleutel moesten inleveren; nog nooit meegemaakt! Ook raar dat we niet konden eten in de bijbehorende brasserie omdat we (natuurlijk) geen tafel gereserveerd hadden.

Sympathiek als pleisterplaats.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Je kunt geen thee drinken 's avonds.

Modern en schoon. Ontbijt prima, maar de ontbijtzaal was wat krap voor de grootte van het hotel. Je kunt er zelf je ei koken en die rauwe eieren geeft heel veel geknoei. Kamer was prima, bed uitstekend en je kunt vlakbij parkeren voor een habbekrats, alleen moet je daar zelf achter komen, het personeel komt niet verder dan de mededeling dat de eigen parkeerplaats vol is. Je kunt heerlijk eten op een pleintje nabij: bij de fontein naar beneden en dan rechts.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

OK voor tussenstop overnachting.
    • Familiekamer - 1 tot 4 personen

De verwarming stond erg hoog en was niet lager in te stellen.

Kamers modern ingericht. Ligging is fijn centraal. Parkeren bij het hotel is mogelijk en indien vol is er zeer dicht bij een (buiten) parking, die in de avond uren gratis is.

Restaurant in belendend pand
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Indien je geen reservering hebt voor de parkeergarage onder het hotel, is de eerstvolgende parkeergelegenheid redelijk ver verwijderd van het hotel.

Restaurant in belendend pand

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fantastische overnachting
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen in een hele grote kamer met een prachtige inloop badkamer met grote inloopdouche. Uitzonderlijk voor Frankrijk. Ik weet niet of alle kamers gerenoveerd zijn maar deze was prachtig. Het ontbijt was erg goed met zelfs verse sinaasappels die je met een machine kon uitpersen. Verder alles wat je maar bij een ontbijt kan bedenken. Uitstekend verzorgd...

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Onze vraag over de reservatie van de parking werd door het...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze vraag over de reservatie van de parking werd door het hotel niet beantwoord, bij aankomst werd er nogal koeltjes verteld dat er geen plaats was en dat we op de openbare parking moesten parkeren.

Zozo...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Koel onthaal en check out, geen woord teveel. Ontzettend kleine kamer die ook niet fris rook. Moesten de raam openzetten.

Buiten de ligging was dit geen echte hoogvlieger, goed voor 1 nacht

Prima hotel voor overnachting op weg naar het zuiden. Kamers zijn wel erg klein. Mooi sanitair.
    • Elegance Superior Tweepersoonskamers met 2 Aparte Bedden

Erg kleine kamer en zeer rommelig bij het inchecken.

Schone smaakvol ingerichte kamer. Hotel ligt op loopafstand van veel eetgelegenheden. Mooi sanitair.

Prima!!!
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, een prima ontbijt. Prima personeel.

Heel erg fijn om in een binnenstad te kunnen logeren met een eigen parkeerplaats erbij. Je kunt te voet lekker uit gaan eten met daarbij nog wat lekker drinken.

Zeer kort en frustrerend.
    • Familiekamer (1-3 Personen)

We hadden voor 3 personen geboekt. Toen we arriveerden was er geen derde bed. We hebben gevraagd dat op te maken en dat gebeurde. Dat was geen aanleiding om ook een derde handdoek neer te leegen. Daar moesten we ook weer om vragen. Bij check-out stond er €10,= meer op de factuur dan afgesproken.

Aan verwachting voldaan
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Hotel zou restaurant serveringmogelijkheid moeten hebben. Gewoon handig

Vriendelijke ontvangs, goed ontbijt schone kamer. Voor dat geld niets mis mee Ps ook nog centrum macon😄

hotel is zeer prettig
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

op de website van het hotel staat dat er parkeergelegenheid is, dit moet je echter van te voren reserveren omdat er maar een beperkt aantal plaatsen is, op de website van het hotel wordt dit niet duidelijk vermeld en het werd helemaal niet gemeld bij booking.com, wij kwamen daar ter plaatse achter terwijl we een auto vol met spullen hadden die we veilig wilden parkeren, dat kan ook niet in de omgeving van het hotel!

lekkere frisse kamer met vrijwel alles wat je kunt wensen

Heerlijk bed maar prijs/kwaliteit verhouding slecht!
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Ontvangst, geen gastvrijheid, ontbijtzaal zeer ongezellig. Zeer moeilijk te bereiken alles open gebroken, maar niets over gezegd tijdens telefoongesprek. Airco gaat 's nachts vanzelf uit. De heetste stand van de douche is lauw!

Heerlijke bedden.

Leuk plaatsje om een overnachting te doen!
    • Elegance Superior Tweepersoonskamer

Waterkoker of koffiezet apparaat had wel op de kamer gemogen, parkeerplaats voor 1 motor ook €10,- en ontbijt €12,50 per persoon! Naar mijn mening beetje te duur!

Ambiance, heel leuk gemaakt!

• Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ik niet op de hoogte ben gesteld van de wegwerkzaamheden in het oude centrum. Het was een hele klus om er te komen. Een mailtje hierover met daarin een alternatieve route was fijn geweest.

De sfeer in het pand en het vriendelijke personeel

tot rust komen op doorreis naar het zuiden
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

de wegenwerken in de straat (maar daar kan het hotel niets aan doen)

ruime, nette kamer voorzien van alle comfort parkeergelegenheid aan het hotel zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet goede locatie (geschikt als tussenstop op reis naar het zuiden) zeer goede restaurants op wandelafstand van het hotel

Super overnachting gehad!
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

De meneer die ons inchecktenwas superaardig, de mevrouw die ons uitcheckte was een en al chagrijn! Wij voelden ons bij haar niet welkom.

Kamer was fantastisch! Prachtige badkamer, heerlijk bed en alles heel schoon!

goed en verzorgt hotel. goede ligging. super voor tussenstop.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Dat booking. com de reservering niet had door gegeven. hotel was prima.

ondanks dat de reservering via booking.com niet gelukt was, heeft ze voor ons wel een kamer kunnen regelen. dus top geregeld.

Was een tussen stop naar onze vakantiebestemming, we zijn er wel tevreden over, mooie lokatie ook.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

De ontvangst had wat beter gemogen, ik kreeg geen parkeerplaats wegens alles volzet. 60 kamers en maar 14 plaatsen.

Propere en mooie kamer, dubbel bed was top. Airco aanwezig. Ontbijt was OK.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Familiekamer - 1 tot 4 personen

Geen mogelijkheid om de badkamer af te sluiten van de kamer.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt. Pluspunt is tevens de afgesloten parkeerplaats. Goede locatie. Eetgelegenheden in de nabijheid van hotel.

Prima keuze als je een nacht in Macon wilt verblijven en je de volgeladen auto veilig wilt parkeren.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigen afgesloten parkeer gelegenheid op de binnenplaats. Ligging op redelijke afstand van het centrum. Krappe kamer met modern gekleurde plastic inrichting.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Elegante Tweepersoonskamer

De bar was dicht en in het stadje weinig te beleven. Buiten de kamer was de hotelsfeer donker en ongezellig.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was netjes maar klein. De douche was lekker

Prima hotel voor een overnachting op een mooie plaats in de stad, helaas storende werkzaamheden.

Geen parkeergelegenheid meer op de parkeerplaats van het hotel. Had ik moeten reserveren vantevoren. Verder ligt de hele straat open voor een nieuwe riolering. Dus werkzaamheden buiten en dat maakt parkeren nog lastiger. Een berichtje daarover was fijn geweest.

kamers net gerenoveerd, hele goede bedden en airco die werkt. Zag er prima uit.

Perfect hotel voor op doorreis

De familiekamer is heel ruim en heeft goede bedden, maar de douche is niet afgeschermd van de kamer. Weinig privacy dus tijdens douchen..

Zeer verzorgd klassiek hotel. Mooie en moderne kamers. Heel schoon. De ligging is midden in charmant stadje. Van verkeer geen enkele last gehad door geluidsdichte ramen en airco. Op loopafstand van leuke restaurantjes op typisch Frans pleintje.

Perfect

Kamer voor 2 was wel heeeeel krap, de familiekamer daarentegen heeeel ruim

Geweldige kamer, zeer klantvriendelijk en heel vroeg ontbijt op aanvraag zonder problemen! Een aanrader <3

Mooi gerestaureerd hotel.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren bij het hotel,weinig parkeergelegenheid bij het hotel.In ons geval moesten we de auto op een openbare parkeerplaats neerzetten,moeilijk te vinden en ver lopen.

Ruime kamer en badkamer.Keurig verzorgd . Goed werkende airco op de kamer. Was in ons geval erg prettig bij een buitentemperatuur van 38 gr. Heerlijke grote bedden.

• Elegante Premium Tweepersoonskamer

ik zou niks kunnen bedenken

het mooie hotel ligt op wandelafstand van het centrum met veel winkels en restaurants ; de kamers zijn prachtig gerenoveerd , je hoort praktisch geen geluiden van buitenaf . voor ons was het een tussenstop en we moesten 's morgens vroeg weg dus over ontbijt kan ik niet oordelen ; het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam . zeker een aanrader ! wel best parking bij reserveren want de auto parkeren in Macon is een probleem

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Mooi oud, recent gerenoveerd pand op een mooie licatie
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

De badkamer was keurig gerenoveerd maar de douche kop hing op een 1m hoge haak; super onhandig dus!

Mooi oud, recent gerenoveerd pand op een mooie licatie

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prijs/kwaliteit was in orde - gezien ons verblijf van 1 nacht.
    • Elegance Superior Tweepersoonskamers met 2 Aparte Bedden

Garage was volgeboekt, mr vlakbij kon ook. Vrij veilig.

Ontbijt was zeker ok. Kamer ook, originele handige nieuwe badkamer, ondanks beperkte oppervlakte. Aangenaam!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Evaluatie van het hotel
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het feit dat we telkens de sleutel van de auto moesten afgeven maakte dat we niet zo vlug eens iets uit de auto konden gaan halen

Het ontbijt dat zeer uitgebreid was. De vriendelijkheid van het personeel Geen last van lawaai van andere gasten

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Zeer chagrijnige receptioniste, die bij het betalen zei dat...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Zeer chagrijnige receptioniste, die bij het betalen zei dat de betaling in 1e instantie incorrect was, maar naar blijkt dat 2x hetzelfde bedrag (voor ontbijt en parkeren) is afgeschreven

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Een heel goed hotel om onderweg te overnachten.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel aan de balie mocht ietsje vriendelijker geweest zijn.

Een heel uitgebreid ontbijt, de kamers waren heel comfortabel, zeer goede bedden, mooie badkamer, en alhoewel aan de straatkant was er in de kamer niets te horen!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor herhaling vatbaar !
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

De WiFi op de kamer was niet optimaal. (Kamer op binnenplaats)

Ontbijt was prima. Ook onze kamer was geheel gemoderniseerd, zag er perfect uit . Hotel was vlak bij centrum.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed hotel voor korte tussenstop.
    • Familiekamer - 1 tot 4 personen

Er zat geen deur tussen het (moderne) badkamer gedeelte (incl toilet) en de kamer.

Mooie ruime gezinskamer met 4 confortabele bedden. Modern sanitair. Echter andere gezinnen uit ons gezelschap hadden kleinere (oudere?) kamers.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Toen we uitcheckten ben ik vertrokken met de woorden:"jusque a la prochaine fois". Dat zegt genoeg!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleinigheidje: Hoewel je meestal wasspullen bij je hebt zou een stukje zeep en shampoo in de douche niet misstaan

Hotel ligt zeer centraal in het hart van Macon. Op korte loopafstand de Saone, diverse bars en eetgelegenheden. Alles was goed geregeld!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Rustig hotel, op zo'n 10 minuten afstand van de snelweg.

Voor 1 overnachting goed te doen. Om langer te verblijven wat aan de kleine kant wanneer je veel op de kamer bent, ook geen balkon of terras.

Rustig hotel, op zo'n 10 minuten afstand van de snelweg. Vriendelijk personeel. De kamer was netjes. Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Leuk charmant hotel , mooi central gelegen in Macon
    • Familiekamer - 1 tot 4 personen

WIFI ontvangst was niet denderend en de badkamer was wat klein voor een familiekamer. Het is natuurlijk een ouder hotel met al zijn charme en begrip dat het geen gloednieuwe voorzieningen heeft.

Heel uitgebreid ontbijt en locatie kort bij het centrum van Macon waar het toch aangenaam vertoeven is met leuke winkelstraten en een aantal lekkere restaurants.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Doorgang naar badkamer erg nauw ivm met bed dat in de weg staat. Maar voor een nachtje is dat geen probleem.

Sfeer en verzorging van het hotel. Goed ontbijbuffet. En met een goede ligging in een leuke plaats.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

voor herhaling vatbaar.

Echt geen afknapper, maar ontbijtzaal heeft minder sfeer dan de rest van het Hotel door helder wit licht.

Heerlijk kunnen slapen in een rustige, koele kamer met verzorgde eigentijdse inrichting. Sfeervol pand, gunstig gelegen ten opzichte van stadscentrum.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Fijn hotel, maar boek wel parkeerplaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligt niet aan hotel maar aan booking.com: je blijkt je parkeerplaats van tevoren te moeten reserveren. Maar booking.com geeft dat nergens aan. Er zijn maar 12 parkeerplaatsen en meer dan 50 kamers! Parkeren is niet gratis.

Fijn centraal gelegen

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Ontbijt was prima.

Gangen zijn erg laag. Ik moest uitkijken om mijn hoofd niet te stoten Kamer was niet goed schoon. Haren op de grond.

Ontbijt was prima. Bed was goed. Airco werkte goed

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

4,5
    Op het oog een leuk hotel, maar wij voelden ons echt niet welkom in dit hotel.
    • Familiekamer (1-3 Personen)

Onze kamer was niet schoongemaakt (verrassing voor de receptionist). Andere (kleinere) kamer gekregen. Geen compensatie voor ongemak, zelf om moeten vragen. €100 betaald ipv €115. De receptioniste van de volgende ochtend moet echt een andere baan gaan zoeken, niet geschikt voor gastvrije horeca (onaardig, ongeinteresseerd, chagrijnig), kon echt niet! Ontbijt €12 pp

Hotel ligt op gunstige plek, eigen parkeervoorziening (was wel vol gereserveerd maar in omgeving goed te parkeren). Hotel geeft een gezellige indruk bij binnenkomst. Kamer was klein maar prima!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Goed hotel, probleem super opgelost
    • Familiekamer - 1 tot 4 personen

Betalen voor ontbijt, hebben waarschijnlijk bij boeken niet goed genoeg gekeken

Hadden bij de reservering om een parkeerplaats gevraagd voor de auto en een vouwwagen, echter wij kwamen een paar uur later bij hotel en toen bleek dat ze ons gemaild hadden met de mededeling dat ze geen parkeerplaats meer hadden. Aangegeven dat ze ons dan hadden kunnen bellen. Personeel regelde vervolgens bij een ander hotel kort in de buurt een parkeerplaats. Of te wel super opgelost.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Prima prijs kwaliteitverhouding!

Onze airo viel vooral 's nachts uit....en daar vond ik het te warm voor.

Vriendelijk personeel, schone en deels nieuw ingerichte kamers, eigen parking.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Tussenstop op weg naar zuiden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parkeergarage was vol. Ik wilde mijn auto graag beveiligd parkeren, maar dit was niet mogelijk.

We kwamen heel laat aan en de nachtportier was erg vriendelijk. Alles was al gesloten, maar nadat de kinderen op bed lagen, was er voor ons nog een heerlijk glas wijn. Top!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima voor een nacht op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toezegging was vanaf 2 uur op de kamer. Kon pas vanaf 3 uur. Badkamer was oud, kapot. Kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken.

Prima bed, prima kamer.Goede airco.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goed gelegen, zeer basic hotel met een tekort aan bediening.
    • Familiekamer - 1 tot 4 personen

De kamers zijn verouderd en heel basic. Geen service tijdens het ontbijt : zelf je tafel indekken en helemaal afruimen is niet ons idee van een hotel.

Het ontbijt was in orde. De ligging is zeer goed.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Kamer was schoon en netjes.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Dame aan de receptie was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Er is weinig parkeerruimte bij het hotel en de communicatie over andere mogelijkheden verliep moeizaam.

Kamer was schoon en netjes. Locatie is ideaal in het centrum.

Heel kleine kamer

Goed ontbijt, parkeermogelijkheid en vriendelijk personeel

Goed ontbijt, parkeermogelijkheid en vriendelijk personeel

Ontbijt kon beter.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Ontbijt kon beter. Alles was aanwezig maar werd na aankomst van een grote groep niet direct bijgevuld, alhoewel wij om 9 u aanwezig waren.

Airco, ruime kamer, prive parking

Koffiemachine bij ontbijt

Airco, ruime kamer, prive parking

goeie prijs/kwaliteit verhouding-heel proper-lekker ontbijt

te harde bedden

Prima overnachting gehad.
    • Elegance Superior Tweepersoonskamers met 2 Aparte Bedden

Dat ik bij het boeken een parkeerplek had kunnen reserveren.

Dat het ontbijt on-Frans was. Dus lekker uitgebreid in buffet-vorm.

Goed voor een overnachting op weg naar het zuiden.
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren erg hard.

Het ontbijt was gewoon goed, de kamer had een update gehad, en was naar volle tevredenheid,

De plaats van het hotel ,de kamer
    • Elegance Superior Tweepersoonskamers met 2 Aparte Bedden

De prijs voor een ontbijt. Ik bv 1 croisant,1 koffie en een sapje.. om daar 13 euro voor te betalen?????

De plaats van het hotel ,de kamer

Goede ontvangst met kleine uitleg over Macon, fijne aircondioned kamer, goed ontbijtbuffet.
    • Elegante Tweepersoonskamer

Zou het niet weten?

Goed ontbijtbuffet! Mogelijkheid parkeren op binnenterrein op aanvraag!Voor

goed hotel, goed gelegen, dicht bij alles
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Mooie kamers. Ontbijt heel gewoon, mocht meer uitgebreid zijn

Best ok als tussenstop maar er zijn betere stopplaatsen

Weinig interessante stad

Netjes en vriendelijk personeel

De locatie en de mogelijkheid om op de binnenplaats de auto...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

De locatie en de mogelijkheid om op de binnenplaats de auto te parkeren

Parkeer mogelijkheid en hotel midden in centrum

Parkeer mogelijkheid en hotel midden in centrum

Goede ligging en comfortabele,schone kamers met goede bedden...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede ligging en comfortabele,schone kamers met goede bedden en ontbijt.

Vriendelijk personeel, topligging, veilige parking, aanrader...
    • Elegante Premium Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, topligging, veilige parking, aanrader !