Beoordelingen over Time Hotel 2-sterren

896 Avenue Pierrotte, 88140 Contrexéville, Frankrijk

#5 van de 8 hotels in Contrexéville

een heerlijk ontspannen verblijf om te overnachten na een lange rit .

zou het niet kunnen benoemen....................

prima accommodatie met voldoende faciliteiten ( eetzaal voor een diner met goede menukeuze) zwembad (betalen) en fitnessruimte vriendelijke mensen schone goed ingerichte kamers goede douche en toilet mooie open parkeerplaatsen

Zeer aangenaam verblijf in mooie ruime kamers met zeer goede bedden en uitgebreid ontbijt.

Misschien beetje isolatie - bovenburen stonden om 6 uur op en waren hoorbaar.

Vriendelijke ontvangst. Zeer propere kamers. Zeer goede bedden. Isolatie is iets minder, bovenburen waren toch wat hoorbaar. Op 5 minuten van de autosnelweg. Goed bereikbaar. Ontbijt was lekker kwamen niets te kort. Alles werd regelmatig aangevuld. Had 2 slaapkamers met 1 meerderjarig kind en 2 minderjarigen . Er was een tussendeur zodat de communicatie goed verliep.

Matig geslapen, kamer tegen de spoorlijn aan, voor ons niet meer.

Geen airco op de (gezins)kamer, kinderen konden door ee hoge benauwde temperatuur op de kamer slecht slapen. Matig ontbijt in verhouding tot de prijs. Kamer gedateerd en de schimmel in de badkamer.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zoals boven reeds genoemd : Een fantastische tussenstop naar het einddoel van onze vakantie.

Eigenlijk niet van toepassing..........misschien een klein minpuntje : het restaurantgeheel is wat beperkt wat het menu betreft.

Uitstekend ontbijt ! Keurige, schone kamers en voor ons een prettige tussenstop op weg naar de Provence !

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Aardig dicht bij de snelweg, daardoor goede optie wanneer je...

Enorme rioolstank vanuit de douche. Ontbijt was beetje chaotisch omdat wij de enige gasten waren en er gekozen was om daardoor aan ons te vragen wat wel wilden eten ipv buffet. Communicatie was nogal moeizaam, maar wel vriendelijk personeel.

Aardig dicht bij de snelweg, daardoor goede optie wanneer je op doorreis bent, goedkoop.

niet voor herhaling vatbaar.

Bed te hard, geen föhn, zeil op de vloer, kit in douche aan vervanging toe. Kleine kamer. Daarom prijs kwaliteit slecht. Je kunt al voor €40,- met hetzelfde comfort in een goed onderhouden hotel slapen.

Prima hotel , als tussenstop naar Zuid- Frankrijk !

Bij het verlaten van het hotel , ik liep met koffer en tas naar de auto , hield niemand de deur voor mij open . Er was wel een jongen bij de receptie die mij zag lopen , hij kwam mij niet helpen , had beter gekund .

Ontbijt was prima, ruime keuze : lekker vers fruit , yoghurt , sappen , verschillende soorten brood , voor elk wat wils ! Kamer was eenvoudig , maar netjes . Fijne badhanddoeken in de douche . Personeel was heel vriendelijk .

Bij aankomst in het hotel vroegen wij om iets te drinken...

Bij aankomst in het hotel vroegen wij om iets te drinken maar ze waren aan het kuisen,zwembad was in reparatie,kamers waren zeer luidruchtig en verouderd,silicone was zwart.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zeer eenvoudig, kamers roken naar rook

De kamers roken naar rook, alsof het eerder rokerskamers waren geweest. En het was zeer koud in de gangen en behoorlijk koud in de kamers

Vlakbij de snelweg

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goed geslapen, prima ontbeten.

Het is eenvoudig en wat gedateerd had graag langere openingstijden voor gebruik zwembad willen zien.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Aardig personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Voor een doorgangshotel naar de wintersport uitstekend.

Voor een doorgangshotel naar de wintersport uitstekend. Schoon, niet duur, en ernaast ligt een restaurant waar je in ieder geval in het weekend nog om tien uur kunt eten..

de prijs/kwaliteitverhouding

de kamer was ijskoud, de verwarming was uit, het duurde lang voordat de kamer enigszins op temperatuur was ! Ook de eetzaal was niet lekker warm !

de prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 10 november 2017

snel weg en kom er niet snel terug

met moeite een drankje bestellen, personeel ging naar huis, geen diner mogelijk; bleef in hotel achter met enkele andere heren, zeer matige ligging van het hotel op een soort industrieterrein

ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We waren met een gezin van 4, (2 kinderen, 0 jaar en 2 jaar).

Het ontbijt. Was een beetje karig qua keuze.

We waren met een gezin van 4, (2 kinderen, 0 jaar en 2 jaar). De kamers daarvoor waren perfect. Bedden lagen heerlijk. De temperatuur was perfect op de kamers. Normaal is het vaak te heet op een hotelkamer. Personeel super vriendelijk. Alleen het ontbijt viel een beetje tegen.

Relatief lage prijs en basic verblijf maar goed genoeg voor een doorreis-overnachting.

Voor 1 nacht op doorreis zocht ik naar een goedkope overnachting. Daardoor kon ik basic faciliteiten verwachten en dat was ook bij Time-hotel. Maar voor mijn doel was dat oke.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Time-hotel biedt hotelkamers met airconditioning en ontbijt voor een concurrerend bedrag.

Receptie sluit vroeg. 21.00 uur. Dat mag wat mij betreft naar 24.00 uur. Daarna is er niemand meer aanwezig maar vind ik geen probleem.

De kamer inclusief airconditioning. Bedden prima

Eenvoudig overnchtingshotel.

Verlichting vrij fel. Hotel ligt op een industrieterrein. Ontbijt oké, maar kan echt beter. Bv vers stokbrood en meer keuze in brood + hartig beleg.

Eenvoudig en wat verouderd hotel, maar prima geschikt als overnchtingshotel. Alle faciliteiten daarvoor aanwezig. Ruime kamers, zeker de 3 persoons. Bed wat hard, maar sliep prima. Eenvoudige maar ruime badkamer.

Prima hotel voor een overnachting op doorreis naar het zuiden

Het onbijt kostte 9 euro. Voor dat bedrag vonden wij de variatie in wat er werd aanbevolen ietwat tegenvallen.

Kamers waren keurig, badkamers schoon, personeel deed zijn/haar best Engels te spreken en was erg vriendelijk

Ligt iets buiten Contrexéville aan een rond punt. Hotel is proper en ontbijt meer dan ruim genoeg. Diende als stopplaats voor 1 nacht. Kamers modern ingericht en proper. Ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Pluspunt is de vlakbij gelegen bowling waar een prima restaurant aan is. Wij kregen er zelfs nog eten om 22u30 toe ze stilaan aan het opruimen waren.

Goed geslapen. Rustig gelegen naast de autoweg. Goed ontbijt.

De omgeving in een soort industrieterrein, onpersoonlijk. Gelegen naast een bowlingcenter en winkelmagazijnen en een ongezellige pastaresto.

Heerlijke bedden met een lekker ontbijtbuffet. Proper, een hotel voor een tussenstop naar het zuiden.

Alles zag er goed uit en schoon.

We hadden naar jullie een mail gestuurd om de kamers om te zetten. Wel mail gehad van jullie maar was niet uitgevoerd dus moesten ter plaatse kijken voor een oplossing. Hopen dat het volgende keer beter gaat.

Alles zag er goed uit en schoon.

Kamer geweldig, ontbijt super ok

Spijtig dat we op een woensdag geboekt hadden (restaurant was gesloten) , waren er vorig jaar ook geweest en diner was super goed!

Kamer geweldig, ontbijt super ok

Overnachting op terugreis naar Nederland.

Heel eenvoudig ontbijt. De prijs van EUR 9,00 p.p. staat niet in verhouding.

De bowling en het restaurant iets naast het hotel (staat dus los van hotel)

Ik ga er nooit meer naar toe en zal het ook niet aanbevelen bij anderen

Personeel sprak alleen Frans. Moeilijk communiceren als je geen Frans spreek. Eten was niet echt goed. Prijs / kwaliteit totaal uit verhouding. Drankjes heel duur.

bereikbaarheid

makkelijk, maar onrustig

Eigenaar was vriendelijk, maar kwam meteen met de bon, ik had niet betaald. (wat ik wel had gedaan, ik had zelfs een afschrift van de betaling van booking.com) Een klein excuus kon er nog af, maar had een glas wijn of een pilsje aangeboden. 's Nachts veel geluidsoverlast van de treinen aan de achterkant van het hotel.

de afstand tussen autosnelweg en accommodatie. De prijs en de mogelijkheid tot diner. Het ontbijt was erg ruim.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Treinstation.

In de onevenkamer nrs.heb je erg veel last van een treinrangeer station waardoor je heel slecht slaapt het gaat de hele nacht door.

De entourage was goed

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima hotel voor op doorreis of een paar dagen. Zwembad is ook een plus (ondanks extra prijs)

Restaurant was gesloten, maar werd verwezen naar restaurant in bowlingcentrum op 200 meter van het hotel. Daar mooi restaurant en goed gegeten.

Vriendelijke medewerk(st)ers, goed ontbijt buffet.

Goed onderweg hotel niet duur!

Wij konden zondag niet eten viel even tegen,maar dichtbij wel goed restaurant. Ligt op industrie terein,maar voor een nacht niet erg.

Kamer niet groot,voor overnachting goed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Aanrader.

Er was daar wel een terrasje maar de ligging daarvan kon wel beter. Dat was nog net niet tussen de auto's op de parkeerplaats. Maar dit onderdeel weegt niet zo zwaar bij mij.

Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid en lekker. Meestal zijn het armetierige ontbijtjes in Frankrijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Ontbijt en diner waren oké.

Een van de twee kamers had lichte rioollucht. Geen terras of bar om iets te drinken.

Ontbijt en diner waren oké. Goed hotel voor tussenstop op lange reis.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Het zwembad en het ontbijt.

De receptie zou sluiten om 22u. Vermits er geen bar is op de kamer ging mijn man om 21.45u een fles wijn vragen. Ze hadden de keuken net gesloten en we kregen niets meer! Tja, toen zijn we maar ergens anders iets gaan drinken!

Het zwembad en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Boeking voor 1 nacht op doorreis - zeker voldoende.

De locatie - volledig buiten de stad ergens in en KMO zone, niet direct aantrekkelijk.

Vriendelijke ontvangst - kamer proper - badkamer OK - voorzien van binnenzwembad wat plezant is na een lange autorit. Keuken niets speciaals maar goed.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima hotel, prima ontbijt, prima bed.. jammer van de plakkerige vloer.

De vloer in de kamer was vies plakkerig. De rest vd kamer was wel schoon

Prima hotel we hadden 2 kamers naast elkaar met tussendeur. Dat was erg handig

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Wij vinden het een reuze prettig idee om hier 's avonds ons diner te gebruiken.

SVP Iets steviger plastic bekers!

Op verzoek een kamer op de begane grond gekregen. Heerlijk avondeten. Munstersaus bij het iets te veel (doorgebakken Frans) vlees. Goed ontbijt. Prettig kleinschalig hotel. Goed voor doorreis om uitgerust weer op weg te gaan.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Zie hier boven

Niet bekend dat de kamer geen airco heeft ,hebbdezecinfo niet terug kunnen vinden in het overzicht. Niet genoemd betekend dus niet aanwezig.

Kamer okay,

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Wij hebben hier heerlijk geslapen op doorreis met de...

Wij hebben hier heerlijk geslapen op doorreis met de vouwwagen, ook het naastgelegen Italiaans restaurant was prima en in zowel hotel als restaurant was onze hond welkom. Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima hotel om te verblijven op doorreis.

Prima hotel om te verblijven op doorreis. Voor het zwembad betaal je dan wel iets extra (jammer), maar het is wel heerlijk na zo'n reis in de auto. Het hotel ligt wat vreemd, maar naast het hotel kun je heerlijk eten en je 's avonds vermaken

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima doorreishotel.

Kamers erg basic.

Vriendelijk personeel. Naar Franse normen uitgebreid ontbijtbuffet. Avondeten (à la carte) goedkoop en lekker. Kamers heel basic maar ideaal voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Erg vriendelijk personeel, spreken weinig Engels, maar erg...

Erg vriendelijk personeel, spreken weinig Engels, maar erg behulpzaam. Eenvoudig, maar prima ontbijt! We hebben heerlijk gegeten bij de Pasta Company (dichtbij het hotel)..

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

De kamers waren ruim en schoon.

Ontbijt was zeer matig. Geen diner mogelijk. Personeel sprak slecht engels. Voor ons was het een doorreishotel, maar we komen er niet weer. Er zijn andere goedkopere hotels die beter zijn.

De kamers waren ruim en schoon. Zwembad was ook wel leuk voor de kids.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Kamers waren ruim met confortabele bedden.

Ontbijt viel tegen, we waren met 6 personen waaronder 4 kinderen en hadden als ontbijt 1 minicros. en een cake. Per persoon.

Kamers waren ruim met confortabele bedden.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

prima voor een overnachting onderweg.

de inrichting is iets verouderd en het rook muf in de gangen en kamers.

de bedden waren goed en het was fijn dat we even konden zwemmen. het diner was ook prima

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Prima overnachtingsplek

Ligging op industrieterrein / rangeerterrein spoor. Alhoewel we geen last hebben gehad van het lawaai, zoals elders in beoordelingen werd genoemd. Kamer lag aan voorkant / wegzijde. Bed was wel wat aan de smalle en korte kant.

Schone kamers en beddengoed. Wel wat gedateerd maar voor een overnachting een prima plek om te slapen. Vriendelijk personeel. Prima eetgelegenheid naast hotel, Pizza company als alternatief voor restaurant hotel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Vriendelijk personeel.

Er kwam wel wat lawaai van het spoor 's nachts. Dat is eigenlijk het enige minpunt.

Vriendelijk personeel. Gewoon nette kamers tegen een hele mooie prijs. En een goed ontbijt. Prima hotel voor op doorreis.

Verbleven in juni 2016

Veel lawaai om 6 uur 's morgens!
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Veel lawaai om 6 uur 's morgens!!!

voor 1 overnachting ideaal

de kamer en badkamer was heel proper ontbijt lekker

Grote kamers!

Grote kamers! Veel ruimte, goed bed en het was schoon!

Prima overnachtingshotel

De kamer was niet groot maar wel netjes,we hebben lekker gegeten en ze spreken Engels en Duits.

Een prima Hotel voor 1 nacht om door te trekken het was schoon en makkelijk te bereiken.

Bij het omdraaien kraakte de veren in het bed.

Het Hotel ligt niet ver vanaf de snelweg en kan er goed parkeren.

Goed overnachtings hotel als tussenstop

Diner was minder. Aperitief werd pas tijdens het eten geserveerd. Vet vlees.

Prijs/kwaliteit

De aanbieding van booking

De aanbieding van booking

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het hotel viel tegen, kamers waren vies en schimmel in de badkamer.

De kamers waren slecht. Veel schimmel in de badkamer en de matrassen waren erg hard

Het ontbijt was redelijk.

We hebben er weer van genoten zoals altijd.

Andere kussens deze waren slap.

Diner en ontbijt waren prima. Mooie gerenoveerde kamer!

Staat op een industrieterrein. Wat een armoedig hotel Kaal, zwembad? Nou dat klopt maar triest allemaal en intree betalen

Efficient

Zeer kleine kamer

Schoon bed

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goede bedden ,ontbijt goed.garage voor de auto was perfect.

Ideaal als doorreis hotel.

Ideaal als doorreis hotel.

tevreden : prijs - kwaliteit

ligt op industrie terrein, parking niet afgesloten, kleine kamer

kleine kamer maar alles wat nodig is was er alleen geslapen : tevreden

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima kamer.

Ontbijt viel tegen. Niet eens een ei o.i.d. Zeer saaie en ongezellige ruimte.

Prima kamer.

De volgende keer maken we daar een booking.

Het ontbijt prima en de accomodatie prima. Lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Alleen de douche repareren te veel koud water

Via booking duurder dan rechtstreeks naar hotel gaan

Heerlijk bekend na al die jaren

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Parkeergelegenheid

Bed

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima goedkoop hotel op doorreis

Prima goedkoop hotel op doorreis

Super hotel om onderweg Baarn wintersport te overnachten.

Ontbijt viel beetje tegen

Het zwembad was top

Uitgestorven in hotel in december.

Uitgestorven in hotel in december. Daardoor ongezellig.

Het Is er schoon Bedden goede kwaliteit Helaas douche wisselt snel koud warm water

doorreis naar Spanje

alles was uitstekend

Prettig verblijf op doorreis naar het Noorden

Na een kamer die naar rook stonk keurig een andere kamer gekregen!! SUPER

De manier van organisatie en het heerlijke eten.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Basic hotel, prima prijs kwaliteit verhouding, ideaal voor 1 nachtje op doorreis

gedateerde inrichting geen sprankelende locatie

dinermenu 3 gangen voor 15 euro aardig personeel zwembad voor mezelf ;)

prima verblijf ,in alle opzichten .goede verhouding prijs ...kwaliteit

Geen aanvulling...zie vorige opmerkingen.

Prima voorzieningen op de kamer.Vriendelijke ontvangst.Uitstekend ontbijt...

Voor tussenstop ok.

Bij diner slechts keuze uit 2 menu's. Wel goedkoop (15 euro 3 gangen) maar matige kwaliteit.

uitstekend als overnachtingshotel

Goed.n