3. Hotelbeoordelingen: Centre

10 Rue Marie de Lorraine , 37700 La Ville-aux-Dames, Frankrijk

#2 van de 4 hotels in La Ville-aux-Dames

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

• Comfort Tweepersoonskamer

Toch wel wat afstand tot stad en omgeving. Als je er meer dagen verblijft is de variatie van het menu in het restaurant heel beperkt. Dus moet je er ook ‘‘s avonds op uit richting Ambroise of Tours

Ruime kamer, vriendelijke medewerkers, prima ontbijt

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Erg gastvrij, fijn hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Iets negatiefs zeggen is een beetje spijkers op laag water zoeken. Nou goed dan, irritant dat de sauna niet voor echte saunagangers is maar voor preutse tantes (badpak verplicht). Een streammogelijkheid op de TV zou ook fijn zijn.

Het is een hotel met prachtige, ruime en schone kamers en een zeer vriendelijke en hulpvaardige staf. Ik verbleef er een week en voelde me er echt thuis. Je zit vanaf het hotel ook snel op alle wegen naar de chateaux in de buurt. Het hotelrestaurant heeft prima eten tegen een normale prijs. Ik wist vantevoren dat het hotel op een saai bedrijventerrein lag, maar waar ik pas daar achter kwam, is dat het op loopafstand ligt van een aantal grote supermarkten. Erg handig. Hotel van harte aanbevolen!

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

Uitstekend 4 sterren hotel voor mensen op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer

Vanwege lage bezetting werd het ontbijt in de kamer geserveerd. Het ontbijtbuffet was niet beschikbaar. Deze wijziging werd 1 of 2 dagen voor de gereserveerde datum per mail doorgegeven. Aangezien het hotel goed scoort op het normale ontbijt was dit een tegenvaller. Een volgende keer zou ik de reservering om deze reden toch cancellen en een ander hotel boeken.

Uitstekend vrijwel nieuw hotel. Ruime, goed ingerichte kamers. Gratis parkeren op eigen terrein. Restaurant met een verrassend goed menu. Schappelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

• Comfort Tweepersoonskamer

Het betalen van een borg voor event. schade. Hierdoor moest ik 34 foto's maken van de toestand bij aankomst om bij vertrek niet verrast te worden.. NOOIT EERDER MEEGEMAAKT WAAR OOK TER WERELD! VOORIJ EEN REDEN OM DIT HOTEL TE MIJDEN

De kamer en hygiëne. Restaurant niet erg gezellig maar keuken o.k.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is prijs/kwaliteit minder.

Ruime comfortabele kamer. Grote parking. Mooi, modern.

• Beoordeeld op: 22 december 2023

niets

Ontbijt was ok niet erg uitgebreid. Locatie is op een soort industrieterrein met grote supermarkt, bouwmarkt, action etc. Je hebt hier verder geen last van, ook kan je rustig slapen. Groot parkeerterrein, waar altijd wel plek is. Restaurant, kwaliteit en bediening is heel goed. Ruime kamer met goed bed en ruime mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Prima

Kille lounche

De bedden en de hoofdkussens… Lekkere keuken

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Prachtig hotel voor een mooie tussenstop.

Nvt

Mooi zwembad prima restaurant en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 22 september 2023

NVT

Uitstekend modern hotel. Prima ontbijt en goed restaurant. Parkeren op eigen parking. Zwembad. Gevestigd in commercieel gebied. Goede locatie voor trips in de Loire-streek.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Wat een luxe heerlijk !!

Het kon niet beter !!!

Wat een prachtig hotel !!!! zo schoon en netjes ontzettend vriendelijk personeel van receptie tot schoonmaaksters top !! De kamers met apparte toillet wel zo prettig, een twee zits bank + salontafeltje. De kamers zijn zo mooi met een koelkast waterkoker en koffiezetapparaat nespresso. Wij waren hier drie nachten. Het ontbijt zo uitgebreid alles erop en eraan. Je kon ook buiten eten er was een groot terras. Parkeer plaats ook zeer groot en netjes. Wij hebben de loire route gadaan. Er was ook een zwembad.

• Beoordeeld op: 3 september 2023

• Economy Tweepersoonskamer

Pure luxe aan een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Prima en goed verzorgd hotel, jammer van het lawaai!
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze kamer lag boven een zaal die werd gebruikt voor een feest de eerste avond. Niet normaal zo veel lawaai. We hebben gereclameerd maar dat leverde niets op. Dit deed afbreuk aan het comfort.

Restauranr en ontbijt heel goed. Kamers prima en ruim.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

• Comfort Tweepersoonskamer

We hadden een luidruchtige kamer net boven het terras

Mooi hotel voor doorreis Ontbijt was ook top, zeer veel keuze. Volgens mij is het ontbijt zeer sterk verbetert, er was echt alles zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

ruime kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

In het hotel logeren vaak groepen die met een bus rondreizen. De eerste morgen toen ik in de ontbijtzaal kwam was blijkbaar net zo'n groep geweest. Alle tafels waren nog niet afgeruimd, waardoor ik aan een niet schone tafel moest ontbijten. Er was een personeelslid dat alles alleen moest doen, het bijhouden van het buffet en het afruimen van de tafels. Ze deed echt haar best en was vriendelijk, maar het was niet te doen voor 1 persoon. Het lag in ieder geval niet aan deze vrouw. De tweede morgen was wel fijn ontbijten. De tweede dag was het zwembad niet beschikbaar, terwijl we middenin een hittegolf zaten. De locatie is een soort van winkelboulevard en bedrijventerrein. De omgeving nodigt niet uit, maar als uitvalsbasis kan het.

Een ruime kamer met koffiezetapparaat, waterkoker en koelkast. Ik kreeg een gratis upgrade waardoor ik ook een zitgedeelte in de kamer had. Het hotel beschikt over gratis en ruime parkeergelegenheid en is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving zoals bijvoorbeeld Amboise. Er is ook een zwembad.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Prima hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt ok, maar vrij basic voor de gevraagde prijs.

Ruime, nette kamer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Top hotel, meer dan prima irt prijs-kwaliteitverhouding !
    • Executive Tweepersoonskamer

Koelkasten op hotelkamers zijn vrijwel altijd hopeloos qua temperatuur, zo ook deze, maar goed. Extra service zou kunnen zijn dat als er drankjes op de kamer besteld worden dit niet alleen mogelijk zou moeten zijn met een bestelling van een maaltijd.

Luxe uitstraling, genoeg comfort, superschoon, grote kamers met uptodate faciliteiten.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Prachtig hotel

Geen

Keurig hotel. Perfect voor de doorreis

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Uitstekend

De grote en luxe kamer

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Alles was Top!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Zeer mooie en veilige tussenstop.
    • Comfort Tweepersoonskamer

Eigenlijk was het volledig in orde.

We kregen een upgrade en mochten in dezelfde kamer blijven ook al hadden we extra booking de dag erop. De service op en top! Zeer netjes. Het zwembad en sauna lekker ontspannend.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Top locatie op doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer

Warm welkom, vrouw sprak perfect Engels. Diner was goed verzorgd, heerlijke wijnen erbij. Ontbijt was top!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Mooi hotel, zeker een aanrader als uitvalsbasis om de regio te verkennen.
    • Comfort Tweepersoonskamer

Iets verder van het centrum van Tours waar parkeren met dakkoffer zeer moeilijk is. (Zeer druk op vrijdagnamiddag en weinig bovengrondse parkeermogelijkheden).

Zeer mooi hotel, alle comfort, ruime kamer. Verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Comfort Tweepersoonskamer

Beetje jammer dat er niet standaard personeel is voor de wellness, geen bediening bij terras en vaak geen personeel bij de bar

Schoon en mooi, aardig personeel

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Economy Tweepersoonskamer

We misten een hartelijke sfeer. De bediening aan tafel (en ook de afrekening) verliepen zeer zakelijk. tips : zorgen dat het personeel dat de bar bedient de cocktails die worden geserveerd kan maken, gasten die frans spreken, ook verder in het frans bedienen en zelf niet overschakelen naar het engels...

Mooi verzorgd hotel. Mooie nieuwe kamer, zeer proper, zeer goed bed. Fijn zwembad en we maakten ook gebruik van de sauna. Fijne ontvangsthal en bar. Ligt niet in de stad, maar was voor ons geen probleem.