8,0
    Velmi dobré
    • Dovolená
    • Skupina
    • Apartmán s výhledem na moře
    • 5 nocí

Bohužel je ubytování hned vedle plážového baru a tak vám přes den od rána až do večera hraje hudba až k vám do bytu. Když hudba v 8 večer utichne začnete slyšet hudbu z nedaleké vyhlášené pláže Laganas, kde se baví omladina z celé Evropy až do rána. Protože už máme svuj věk a hledali jsme odpočinek a relax, tak tady jsme ho nenašli. Ale pokud hledáte párty a zábavu, noční život, pak je to místo super. My se jezdili s autem dospat na pláže s želvami bez baru, kde bylo ticho a jen šumění moře. Také nám moc nevyhovovalo veřejné sezení přímo pod našimi okny, kam jeden večer přišla skupina lidí se bavit a my neusnuli až do doby než jsme je slušně požádali o noční klid. Asi ve 2.00 ráno. Myslím, že chyba není v našich hostitelích, ale v nás, že my si vybrali místo které jsme nehledali. My hledali relax a odpočinek a dostali disco house music all the time. A závěrem. Kuchynky byli velmi málo vybavené a oproti jiným apartmenum i malé ledničky. Celou noc šlo také světlo z veřejné chodby našimi prosklenými dveřmi k nám do spací místnosti, až jsme museli dát deku proti světlu na dveře.

Bydleli jsme v přízemí kde jsme jako 4 osoby měli každý svuj pokoj s toaletou, kuchynkou a lednici. Pokoje byli průchozí a měli společnou terasu. Z pokoje to bylo jen pár kroku přímo na pláž, kdy byli lehátka zdarma a krásná písečná pláž s mělkým vstupem do vody. Vhodné pro rodiny s dětmi. Výhled z terasy na moře byl moc hezký. Parkování zdarma.

Termínem pobytu byl červenec 2023

zobrazeno 1 – 2

Rozdíl v ceně vyrovnáme