2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen: Lika-Senj Regio
  4. Hotelbeoordelingen Rastovača
Kroatië Rastovača Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Goede locatie op loopafstand van het park, mooie omgeving, gratis grote parkeerplaats”

• Vila Marija Beoordelingsscore: 8,8

“Ideale locatie dichtbij de Plitvicemeren.”

• Pansion Danica Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijke personeel, gevraagd voor een typical eten, een speciaal voor ons gemaakt ♥️🥰 het was lekker 😋”

• Apartments Sven Beoordelingsscore: 9,8

“Een ontzettend mooi huisje op loopafstand van entree 1 van de Plitvice meren. Echt een aanrader! Silvana is ontzettend vriendelijk en spreekt erg goed Engels. Wij voelden ons hierdoor gelijk thuis. Het huisje is van alle gemakken voorzien en is keurig onderhouden.”

• FLORA HOUSE Beoordelingsscore: 9,3

“Gewoon een goed onderhouden keurige kamer op loop afstand van de plitvice meren.”

• Guest House Ljubica Beoordelingsscore: 9

“Schitterende locatie voor bezoek Plitvice meren. Mooi appartement met eigen ingang. Zeer vriendelijke eigenaren, hoge service.”

• Vila Marija Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie ruime kamer + goede badkamer met een ruime douche cabine. Prima voorzieningen!”

• FLORA HOUSE Beoordelingsscore: 9,3

“De gastvrijheid, 15min lopen naar de ingang van de plitvice meren. Ontbijt was top! De eigenaresse vertelde enthousiast toen wij vroegen naar tips uit de omgeving. De badkamer is schoon, heerlijke warm water en een fijne straal. Let op de overnachting moet contant betaald worden!”

• Pansion Danica Beoordelingsscore: 9,2

“We hebben dit hotel geboekt voor een bezoek aan de Plitvitce Meren. Hiervoor is het een uitstekende locatie wan met een wandelingetje van 10 minuten ben je bij ingang 1. De kamer is schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is goed verzorgd en er zit een prima restaurant bij. Het personeel is uiterst vriendelijk en ontsettend behulpzaam. Kotrom een aanrader voor een bezoek aan deze regio en de plitviotce Meren.”

• “Moderne locatie met restaurant. Vriendelijke mensen. Schoon en comfortabel. En vlakbij de ingang van de Plitvice meren.”