Ana içeriğe atla

Şimdilik Türkiye'de bulunan müşterilerimiz bizimle maalesef sadece yurt dışı tesisler için rezervasyon yapabiliyor. Size hizmetlerimizi tamamıyla sunmamıza engel olan sorunları çözmeye çalışıyoruz. Yaşadığınız sıkıntıdan dolayı özür diler ve Booking.com'la ilişkinizin devamını dileriz.

  1. Otel değerlendirmeleri anasayfası
  2. Macaristan otel değerlendirmeleri
  3. Budapeşte otel değerlendirmeleri
  4. K+K Hotel Opera tesisinin değerlendirmeleri

K+K Hotel Opera tesisine ait değerlendirmeler 4 yıldız

1065 Budapeşte, Révay utca 24., Macaristan

351 Budapeşte oteli arasında #213. sırada

Konukların Seçimi

Değerlendirme puanı

166 otel değerlendirmesine göre

8,4

Ayrıntılı puanlama

  • Temizlik

    8,5

  • Rahatlık

    8,6

  • Konum

    9,6

  • Olanaklar

    8,2

  • Çalışanlar

    8,7

  • Fiyat/fayda dengesi

    8,3

  • Ücretsiz WiFi

    8,5

%100 doğrulanmış yorumlar

Gerçek konuklar. Gerçek ziyaretler. Gerçek görüşler.

Daha fazla bilgi- bir iletişim penceresi açar
Değerlendirme yaz

Gösterilen: 1 – 25

  • Değerlendirme tarihi: 24 Mayıs 2026

    9,0
    Fevkalade
    • Tatil seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Rahat Şehir Odası
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Konumu

    Konaklama tarihi: Mayıs 2026

  • Değerlendirme tarihi: 31 Mart 2026

    9,0
    Budapeşte için tavsiye edebileceğim otellerin başında gelecek.
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 1 gece konaklandı

    Herhangi bir sorun yaşamadık :)

    Her şey burada açıklandığı gibiydi. Konum olarak Opera Binası'na 1 ya da 2 dakika yürüme mesafesinde. Odalar geniş ferah ve oldukça temizdi. Check in ve check out işlemlerimiz gayet hızlı bir şekilde gerçekleştirildi, bilgiler açıklayıcı ve netti. Bir kez daha tercih edebileceğimiz bir otel kesinlikle.

    Konaklama tarihi: Mart 2026

  • Değerlendirme tarihi: 15 Şubat 2026

    7,0
    İyi konum, geniş sayılabilecek bir oda, fakat müşteri ihtiyaçlarını önceliklendirmeyen bir otel.
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Otele erken vardık, bize erken check in için yardımcı olacaklarını söylediler (saat sabah 11de, 1 gibi gelin denildi) saat 13’te gittik fakat saat 15’e kadar bizi orada beklettiler. Hem uykusuz hem yolculuktan dolayı yorgun olduğumuz için otelin lobisindeki koltuklarda uyumak zorunda kaldık busi süreçte. Ve normak check in zamanı girdik odaya.. Özellikle seyahatimizden birkaç hafta önce otelden, üst katlardan bir oda planlamalarını etmiştik, destek olacaklarını bildirdikleri bir mesaj geldi o dönem, fakat konaklama günü bize zemin katta oda verildi. Oda çok karanlıktı, camı avluya ve karşıdaki odaya bakıyordu. Bu nedenle cam açık da duramadık odada, çok karanlık ve karamsardı içerisi. Yerler halıfleks, eskiydi ve pek temiz durmuyordu. Sadece giriş gününde su ikramı vardı, 2.gün su rica ettiğimizde ücretsiz su olmadığını söylediler. Yüz havluları çok temiz değildi ama çok kötü durumda da değildi, yine de kontrol edilmesi iyi olur.

    Konumu çok iyi. Odalar geniş sayılır. Otel sessiz ve merkezi bir bölgede, ulaşım imkanları rahat. Etrafta birçok mekan var. Bazı ilgi çekici bölgeler ve meydan yürüme mesafesinde.

    Konaklama tarihi: Şubat 2026

  • Değerlendirme tarihi: 11 Şubat 2026

    8,0
    Kent merkezi ve her yere ulaşım çok kolay,
    • İş seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Kon7mu

    Konum oldukça iyi. Operanın yanı. Merkezi konum. Personel iyi. İlgili. Daha önce de kalmıştım. Bu yüzden yeniden tercih etim.

    Konaklama tarihi: Şubat 2026

  • Değerlendirme tarihi: 2 Şubat 2026

    7,0
    Ortalama
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Rahat Şehir Odası
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Yataklari begenmedik

    Konum ve pesonel

    Konaklama tarihi: Şubat 2026

  • Değerlendirme tarihi: 15 Aralık 2025

    8,0
    Çok iyi
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Eski

    Lokasyon

    Konaklama tarihi: Kasım 2025

  • Değerlendirme tarihi: 20 Kasım 2025

    9,0
    Fevkalade
    • Tatil seyahati
    • Arkadaş grubu
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    İçme suyunu ilk gün iki tane sürekli kullanılan ağzı açık cam şişeye çeşme suyu koyarak getirmişler ertesi gün de yenilemediler bunun dışında beğenmediğim herhangi bir şey yok

    Konumu mükemmel ötesiydi, hayır yürüyerek gittik emniyetli bir yerdeydi kalitesi ve temizliği de çok iyiydi ben bayıldım yine gitsem yine orada kalırım

    Konaklama tarihi: Kasım 2025

  • Değerlendirme tarihi: 19 Kasım 2025

    9,0
    Kaliteli ve sevecen çalışanlar, iyi yönetim ve harika konum.
    • İş seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Solo - Kent Manzaralı
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Çalışanların güler yüzünü ve işine hakim müşterisine özel hissettiren Otel müdürünü.

    Tesis çalışanları özelliklede otel müdürü çok iyi ve misafirleri ile ilgiliydi.

    Konaklama tarihi: Kasım 2025

  • Değerlendirme tarihi: 28 Eylül 2025

    7,0
    İyi
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Rahat Şehir Odası
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    odada su yoktu. Su sipariş ettiğimizde inanılmaz bir durumla karşılaştık: İki küçük şişe su için 2.128 HUF ödedik, oysa dışarıda fiyatı şişe başı yaklaşık 169 HUF. Odaya konulması gereken su için on katı para ödemek gerçekten kabul edilemezdi. Bunun dışında herhangi bir sorun yaşamadık.

    Konum,temizlik

    Konaklama tarihi: Eylül 2025

  • Değerlendirme tarihi: 17 Ağustos 2025

    7,0
    Yeterli
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Rahat Şehir Odası
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Odalar biraz ufak ve eski

    Konum çok iyi, her yere yakın, ulaşım kolay

    Konaklama tarihi: Ağustos 2025

  • Değerlendirme tarihi: 12 Ağustos 2025

    9,0
    Konumu ve personeli Harika otel
    • Tatil seyahati
    • Grup
    • Rahat Şehir Odası
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Odalarda su ısıtıcısı yoktu Boyu 1.75 olan arkadaşımın ayağı yataktsn dışarı sarktı, yatakların boyu kısa

    Personel Harika Alos ve Sebastian isimli resepsiyonistler harika idi, gezilecek yerler hakkında bilgi verdiler

    Konaklama tarihi: Ağustos 2025

  • Değerlendirme tarihi: 15 Haziran 2025

    8,0
    Kesinlikle tekrar tercih edebileceğim bir otel.
    • Tatil seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Solo - Kent Manzaralı
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Hiç uyumadan gece uçuşuyla gelmiştim. Erken check-in imkanı vermemeleri üzücüydü. Tuvalette üstümü değiştirip valizimi bırakıp check-in saatine kadar planladığım noktaları gezmeye başladım. Biraz dinlenseydim harika olurdu. Odada çay, kahve kettle vs hiçbir şey yoktu. Minibar boştu. Odadaki imkanlar arttırılırsa harika olur.Çalışanlar çok iyiydi ama çok streslilerdi. Yoğunluğu yönetmekte zorlandıkları belliydi. Onlar için üzüldüm.

    Konumu harikaydı. Her yere yürüyerek gittim. Kısa bir süre sonra navigasyon kullanmayı bıraktım. Temiz ve bakımlıydı. Odaya dışarıdan klasik müzik sesleri geliyordu. Kahvaltı muhteşemdi.

    Konaklama tarihi: Haziran 2025

  • Değerlendirme tarihi: 30 Mayıs 2025

    9,0
    Fevkalade
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 4 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Operanın hemen yanında ,merkezi ,yaklaşık 500 metre uzaklıktaki merkezde metro ve otobüs ile birçok yere rahatça ulaşabiliyorsunuz .Tam önünde de metro durağı var ayrıca .Kahvaltısı iyi ,çalışanlar çok yardımsever,temiz bir otel daha ne olsun

    Konaklama tarihi: Mart 2025

  • Değerlendirme tarihi: 14 Nisan 2025

    9,0
    fiyat performans oteliydi
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı

    sevmeyeceğim bişey yoktu.

    Merkezi sayılacak bir yerdeydi. Buda tarafına yürüyerek gidilebilir. temzilik güzeldi. sakin sessiz bir yerdeydi ve odalarda konforluydu.

    Konaklama tarihi: Nisan 2025

  • Değerlendirme tarihi: 23 Şubat 2025

    9,0
    Şehrin merkezinde, metronun dibinde
    • Tatil seyahati
    • Arkadaş grubu
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Otelin konumu harikaydı. Eşyalar biraz eski ama yatak ve yastıklar konforluydu. Odada kişisel bakım için kulak çubuğu, terlik yoktu. Terliği talep edince verdiler. Lobide bulunan otomattaki ürünler çeşitliydi.

    Konaklama tarihi: Şubat 2025

  • Değerlendirme tarihi: 23 Ocak 2025

    7,0
    İyi
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Bize verilen odada yatak kırıktı, tekrar değiştirmek istediğimizde verilen de idare eder bir yataktı yine eskiydi.

    Konumu güzel

    Konaklama tarihi: Ocak 2025

  • Değerlendirme tarihi: 3 Ocak 2025

    7,0
    İyi
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 4 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Konumu güzel ama ilk gün kahvaltı parası aldılar bizden onu anlayamadık

    Konaklama tarihi: Ocak 2025

  • Değerlendirme tarihi: 16 Kasım 2024

    8,0
    Bir daha gelsem yine tercih ederim
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Konumu her yere yürüme mesafesi olması çok güzel otel fiyat performans açısından biraz eski fakat temiz

    Konaklama tarihi: Kasım 2024

  • Değerlendirme tarihi: 6 Kasım 2024

    7,0
    İyi
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Cosy New Style
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    İlk gittigimiz gün resepsiyonist çok kötü karşıladı, doğru bir şekilde bilgi aktarımı yapmadı. Her sorumuza kaba şekilde cevap verdi. Ertesi sabah durumu resepsiyonda bulunan şeflerine ilettik ve nazik bir şekilde özür dileyerek durumu telafi ettiler. İlk varışımızda kartımızdan 40 Euro çekerek bunun mini bar için kullanım oldugunu söylediler. Yukarı odaya çıktık mini bar boştu. Meğerse aşağıda girişte bir büfe varmış orası mini bar diye geçiyor, ürünleri alıyorsunuz ve resepsiyona bilgi veriyorsunuz. Oda da terlik, diş macunu ,1 şişe su vs.. bunlar yok hepsini resepsiyondan talep etmeniz lazım. Odaya gittiğimizde Havlular sarı renkteydi. Tekrar yenilerini talep ettik ve temiz , beyaz şekilde geldi. Daha sonrasında odaya temizlik için gelen kişi lavabonun kapağını bozmuş ( temizlik talep ettik ve bütün gün dışarıdaydık , akşam döndük de fark ettik ki lavabodan su gitmiyor. Ertesi sabah söyledik ve hemen tamir ettiler.

    Konaklama tarihi: Kasım 2024

  • Değerlendirme tarihi: 12 Ağustos 2024

    9,0
    Tavsiye ediyorum
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    -

    Otel çok merkezi konumda olmasına rağmen oldukça sessiz. Resepsiyon ve temizlik görevlileri hem yardımsever hem de çok güleryüzlü. Odalar ve banyo geniş ve kullanışlı. Tekrar tercih edebileceğimiz bir otel

    Konaklama tarihi: Ağustos 2024

  • Değerlendirme tarihi: 15 Temmuz 2024

    8,0
    Çok iyi
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Ferah - Kent Manzaralı
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Otopark olması iyi ama gecelik 20 euro bence biraz pahalı

    Konumu ve kahvaltısı çok iyiydi. Çalışanlar çok yardımcıydı. Oda ve temizlik gayet yeterliydi.

    Konaklama tarihi: Haziran 2024

  • Değerlendirme tarihi: 15 Temmuz 2024

    8,0
    Eğlenceli
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    2023 yılı Aralık ayında aynı tesiste konakladığımızda odalara her gün su verilmesine rağmen, 2024 yılı Temmuz ayında gittiğimizde odaya su bırakmamışlalardı, bu kadar güzel bir tesisin sudan kaçınması üzdü.

    Tesis temizlik , kahvaltı ve konum olarak çok iyidi.

    Konaklama tarihi: Temmuz 2024

  • Değerlendirme tarihi: 13 Mayıs 2024

    9,0
    Mutlu olarak ayrıldık . Teşekkürler
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Ferah - Kent Manzaralı
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Konumunu , kahvaltısını .

    Konaklama tarihi: Mayıs 2024

  • Değerlendirme tarihi: 7 Mayıs 2024

    7,0
    Sadece konumu için tercih edilebilir bir otel.
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Rahat Şehir Odası
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Resepsiyondaki görevlilerin bir kısmı ingilizce anlamakta zorlanıyor ve ters cevaplar veriyor. Bu hiç hoş değil. Odamızdaki banyo çok kötü kokuyordu ve 2 gece kaldık koku hiç geçmedi..

    Tesisin konumu çok iyiydi. Opera binasının hemen arka çaprazında ve alış veriş yapabileceğiniz bir caddeye çok yakın. Otoparkı rahat ve genişti. Arabayla seyahat edenler için çok iyi bir özellik. Kahvaltısı çok güzeldi. Odanın büyüklüğü yeterliydi.

    Konaklama tarihi: Mayıs 2024

Gösterilen: 1 – 25

Fiyat Eşitlemesi Yapıyoruz
Fiyat Eşitlemesi Yapıyoruz
Düşük fiyatlar • Rezervasyon ücreti yok • Daha ucuzunu mu buldunuz? Farkı biz ödeyeceğiz!

Konuklar bu otelleri de değerlendirdi: