2. Hotelanmeldelser for Indonesien
  3. Hotelanmeldelser for Nordsumatra
  4. Hotelanmeldelser for Bukit Lawang
Indonesien Bukit Lawang Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Aussie Inn Bukit Lawang Point fra anmeldelser: 8,6

"Store rum, god udsigt til regnskoven, super søde mennesker og direkte adgang til floden"

• "Det var billigt"

• Orangutan Bungalow Point fra anmeldelser: 9,2

"Det ligger lige op til nationalparken, og vi så flere orangutanger fra vores bungalow. Vild oplevelse! De arrangerede en super tur i regnskoven for os - 2 dage og en nat - med helt overdådig mad og masser af vilde dyr. Der er en restaurant på stedet, der serverer super fin mad. Alt i alt havde vi alt hvad vi behøvede :-)"

• Riverside Guesthouse Point fra anmeldelser: 8,7

"Super hjælpsomme mand som ejer stedet. Vi følte os meget velkomne. Lille værelse med alt, hvad vi behøvede for en enkelt overnatning."

• Ida Guest House & Restaurant Point fra anmeldelser: 8,8

"God madras, dejligt med en ventilator på værelset. god wifi. Muhdi var hjælpsom og imødekommende"

• Ecolodge Bukit Lawang Point fra anmeldelser: 8,5

"Virkelig en fin og hyggelig restaurant med udsigt ned til floden, og dejligt mad og drikke til billige penge."

• Sumatra Cheeky Monkeys Point fra anmeldelser: 9

"Personalet var meget imødekommende og stedet føles hurigt meget hjemligt."

• Garden Inn Point fra anmeldelser: 8,8

"God beliggenhed og venligt personale. Hyggeligt fællesområde ved receptionen . Vi bookede en fantastisk trekkingtur med guiderne Joni og Evin."

• Ida Guest House & Restaurant Point fra anmeldelser: 8,8

"Samme med den generelle standard i Bukit Lawang så synes jeg bestemt at forholdene var gode. der var styr på tingene og Muhdi var meget behjælpelig med ALT. Et sikkert valg."

• Garden Inn Point fra anmeldelser: 8,8

"hyggeligt sted! Kan kun anbefale det. pænt rent og tilpas roligt. Ligger lige ud til floden, hvilket er rigtig hyggeligt."

De 25 bedste hoteller i Bukit Lawang