2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: East Java
  4. Hotelbeoordelingen Malang
  5. Beoordelingen van Condro Wulan Hostel

Beoordelingen over Condro Wulan Hostel

JL.Bandara Palmerah XI no L 37 B Cemorokandang Kedungkandang Malang, 65138 Malang, Indonesië

#3 van de 97 hotels in Malang

Gebaseerd op 11 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Budgetkamer

Een super lieve familie! Goede tours met toffe gidsen en chauffeurs te boeken van de accommodatie :)

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Super hostel voor een schijntje !
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Vico en zijn familie zijn super aardig! Daarnaast bieden ze ook trips aan voor een goede prijs zoals de bromo tour en een waterval tour

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Fijne homestay met geweldig lieve mensen
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Heel vriendelijke mensen. Zo lief en meedenkend met alles. We hadden de Bromo en Ijin tour geboekt bij ze en alles wat goed verzorgd. Zelfs toen het vrij lang duurde voordat de taxi na de tour ons naar huis kon brengen, boden ze ons een oplossing. We kregen zelfs eten mee voor in de trein, vers gemaakt door de eigenaar. Ze konden goed Engels en verder fijne communicatie via whatsapp.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Aanrader!

De douche was erg warm

De hosts waren fantastisch en regelden de tours voor ons. Op alle momenten van aankomst en vertrek, ook midden in de nacht, waren zij wakker. Ook ons vervoer naar de luchthaven van Surabaya werd door hun verzorgd, evenals heerlijk eten!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Gastvrijheid ten top
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

De hanen kunnen je wakker kraaien gedurende de nacht, al wen je er snel aan. De faciliteiten zijn basic, maar een goede prijs/kwaliteit verhouding

Vico en zijn vrouw verwelkomen je in hun huis en gaven me meteen het gevoel thuis te zijn! Ze helpen je net alles, vertellen je over het leven en de cultuur, en toen ik ziek was ging Vico met me naar de apotheek en maakte Wiwen zelfs kippensoep voor me 💛 Als female solo traveler is het heel fijn om anderen te ontmoeten en dat ging hier heel makkelijk. Ook boekte ik de tours via hen en dat was allemaal top geregeld. Het hostel ligt in een buitenwijk van de stad, maar is met een grab taxi heel makkelijk te bereiken. De tuin met kippen, katten en kikkers is geweldig en een kun je even lekker in op adem komen buiten de drukke stad.

• Beoordeeld op: 24 april 2023

voelt als thuis
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

dit zijn de liefste mensen die er zijn! het was jammer dat we wegens onze planning niet langer konden blijven. prijs/kwaliteit is het top. raden dit zeker aan: lieve mensen, schone omgeving en mogelijkheid tours te boeken.

• Beoordeeld op: 30 november 2022

Echt een aanrader!
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Een geweldig verblijf gehad bij Vico en zijn familie. Ik voelde me hier helemaal thuis. De familie was heel erg vriendelijk. Viko nam mij ook mee naar de watervallen, wat erg leuk was!

• Beoordeeld op: 19 mei 2022

Heerlijke plek met geweldige familie.
    • Budgetkamer

Niets, prijs kwaliteit is top.

Persoonlijk is dit de plek waar je moet zijn als je naar Malang gaat. Heerlijk rustige plek midden in de natuur. Toch op scooter afstand van het centrum en Grab scooters zijn er in 5 a 10 minuten.. Erg goede prijs kwaliteits verhouding en het lekkere ontbijt is inbegrepen. Vico en zijn familie zijn geweldig, ze helpen met alles, spreken erg goed Engels en helpen met het organiseren van tours. We voelden ons hier direct thuis. Locatie ligt op 600 meter boven zeeniveau, dus tevens een mooi klimaat. Ik zou hier graag in de toekomst terug gaan :)

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Geweldig!
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Buiten het drukke centrum van Walang, maar niet ver weg met een Grab! Mooie woning met een heerlijke binnentuin. De eigenaren zijn harstikke vriendelijk, zeer behulpzaam, spreken goed engels en het eten was heerlijk!

• Beoordeeld op: 3 april 2024