Indonesië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Indonesië

• Manta Manta Guesthouse

Labuan Bajo, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goede ligging in de stad, kan vanaf hier mooi rondje lopen en alles goed bereiken. Erg simpele accommodatie voor niet veel geld. Prima voor een nachtje

• Negatief onderdeel van beoordeling

Was erg warm, alleen een kleine ventilator. Douche zo ongeveer in het toilet, alleen koud water

Linda Nederland
  • Villa Teman

Lovina, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Schoon, super ruim, heerlijk rustig. Fijne plek om even bij te komen

Nadine Nederland
  • Puri Mesari Suites

Sanur, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

De mooie kamer met privé zwembad en het vriendelijke en gastvrije personeel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt was iets minder

Famke Nederland
  • Golden Hill Cottage

Nusa Penida, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Hygiëne was uitstekend er werd dagelijks schoongemaakt. Personeel is zeer vriendelijke en ook bij het regelen van de tours, ferry transfer is iedereen erg behulpzaam. Ik zou mijn vrienden zeker aanbevelen om hier te gaan slapen. Prima prijs, kwaliteitsverhouding

Niks.

• FM7 Resort Hotel - Jakarta Airport

Tangerang, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Redelijk ontbijt. Kamer is groot. Wij hadden een familiekamer. Het zwembad was heerlijk. 1 groot bad, 1 koud dompelbad en 1 ruim zeer warm bad. Daarnaast is een grote sauna en een stoomcabine. Zeker na een lange reis is het heerlijk bijkomen. In de nabije omgeving is niet te beleven. Nauwelijks restaurantjes. Het hotel is groot en puur geschilt voor een kort verblijf aanbevelingswaardig.

Beoordeeld op: 22 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Marco Nederland
  • Bije Sari Suite Bisma

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Dicht bij de winkelstraat. Naast hotel restaurantjes ontzettend aardig personeel.

marijke Nederland
  • Biyukukung Suite & Spa

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

wij verbleven in de bamboo huisjes met zicht op de rijstterassen. super mooi! de slaapkamer had een hemelbed en een goede matras.De ligging is ook prima. Aan de receptie waren ze zeer behulpzaam bij het regelen van uitstappen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

het ontbijt was lekker maar aangezien het geen buffet was, maar een keuze die je moest maken,was de portie die je kreeg voor onze volwassen kinderen niet altijd voldoende. Echter gezien de prijs die je betaalt wel ok.

roger België
  • Bali Rahayu Homestay

Munduk, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fantastisch uitzicht, goed bed, warme douche, vriendelijk personeel

Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Indonesië volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Solaluna Beach Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Alles was perfect! Huisje, personeel, ligging enz Komen zeker een keer terug!

Beoordeeld op: 31 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Carla Nederland
  • Gravity

Uluwatu, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Personeel super aardig en behulpzaam. Antonius and Yoga, twee vriendelijke poolbar jongens waren super! Locatie is helemaal geweldig Hutjes zijn super schattig en mooi ingericht Heerlijke sfeer, lekker rustig

Beoordeeld op: 29 september 2016 Verbleven in september 2016
    Laaisaa11 Nederland
  • Jali Resort - Gili Trawangan

• Positief onderdeel van beoordeling

Alles! Het was geweldig. - aardig en zeer behulpzaam personeel - super lekker ontbijt en heerlijk avondeten - goede locatie - schone en mooie kamer en badkamer Wij komen zeker een keer terug!

Romee Nederland
  • Exotica Bali Villa Bed and Breakfast

Canggu, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

Locatie accommodatie personeel alles was goed. Geen op of aanmerkingen. De chauffeur waar je gebruik van kan maken is een hele aardige en behulpzame man indien je dus vervoer nodig heb zeker gebruik van maken.

Beoordeeld op: 21 november 2016 Verbleven in november 2016
    Hannah Nederland
  • The Udaya Resorts and Spa

• Positief onderdeel van beoordeling

Zo veel moois. Prachtige natuur,mooi zwembad, heerlijk bed, goede spa(wel extra kosten) lekker ontbijt, werd goed rekening gehouden met mijn allergie!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk alles was goed. De afstand tot Ubud is wel groot, nu zorgt dat ook voor rust en er was een shuttle gratis beschikbaar elke 2 uur, en je kan ook een.svooter huren.

Beoordeeld op: 19 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Judith Nederland
  • The Niti Hut's

Nusa Lembongan, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

Goede kamers/huisjes, super ontbijt en vriendelijk personeel!

Beoordeeld op: 30 april 2017 Verbleven in april 2017
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Indonesië volgens alle beoordelaars

• Solaluna Beach Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Alles was perfect! Huisje, personeel, ligging enz Komen zeker een keer terug!

Beoordeeld op: 31 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Carla Nederland
  • Pondok Sawah Asri

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Erg mooie en nieuwe villa welke op slechts 5 minuten met een scooter rijden is naar het centrum van Ubud. Wayan en zijn vrouw waten zeer gastvrij en gaven ons tips en trics over de omgeving. Iedere morgen werd ons gevraagd wat wij wilde ontbijten en hoe laat. Dit kwam zij dan vervolgens heerlijk voor ons bereiden. De villa was nogmaals geweldig, heerlijk zwembad met een mooie tuin waarin je lekker kunt zitten! Ik zou dit zeker aanraden om te boeken bij vrienden en familie. Bij wayan hebben wij een scooter gehuurd, tevens heeft hij alle transfers voor ons geregeld. Op loopafstand zitten verder nog een aantal eetgelegenheden gevestigd. Kortom echt een aanrader en als wij weer in Ubud zijn komen wij zeker weer!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Heb hier lang over na moeten denken maar kan niets bedenken...

Beoordeeld op: 8 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Nick Nederland
  • Royal Retreat Villa's Lembongan

Nusa Lembongan, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

De villa's zijn prachtig ingericht. Met heerlijke bedden en een super mooie badkamer. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid en smaakvol. Het personeel is ook zeer begaande.

Beoordeeld op: 21 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Kaylee. Nederland
  • Jali Resort - Gili Trawangan

Romee Nederland
  • Putu's Paradise Guesthouse

• Positief onderdeel van beoordeling

De ligging is uitstekend t.o.v. de jalan Hanoman, monkey forest, ArmA, shops en de ruim gesorteerde coco supermarkt. De rijstvelden eerst na een wandeling van ruim een kilometer. Omdat de accommodatie een paar honderd meter achter de hoofdstraat ligt, merk je niets van gemotoriseerd verkeer.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er is niets negatiefs te melden. De eigenaresse en het personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken.

Beoordeeld op: 15 april 2017 Verbleven in april 2017
    JohnTil Nederland
  • Eden House Ubud

• Positief onderdeel van beoordeling

Schitterende locatie tussen de rijstvelden. Het ontbijt is het lekkerste wat ik in 3 weken Bali op heb, het ontbijt is op het dakterras met prachtig zicht op de rijstvelden. De kamers zijn erg schoon, de badkamer is gloednieuw en de gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk, behulpzaam en gezellig!

Beoordeeld op: 22 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Joep Nederland
  • Asli Bali Villa

Bangli, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

Super vriendelijke uitbater. De rust. De omgeving.

Beoordeeld op: 12 september 2017 Verbleven in september 2017
    Peter België
  • Lombok Hill Wiolett

Kuta Lombok, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

Lekker ontbijt, tof zwembad, fantastisch mooie kamer en enorm vriendelijk en behulpzaam.

Beoordeeld op: 19 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Klaas België
  • Lokal Bali Hostel

Kuta, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

De schone nette kamers en de inrichting. Vriendelijk personeel. Gemakkelijk contact met andere reizigers

• Negatief onderdeel van beoordeling

De locatie was voor mij ideaal, omdat ik die dag erop een vlucht had. Maar er zijn betere plekken in Bali

Beoordeeld op: 10 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Maaike Nederland
  • Jawajiwa

Jogjakarta, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

We hebben een geweldige tijd gehad bij Jawajiwa in Yogyakarta! Vooral de sfeer is geweldig en grotendeels hierom is dit hostel een enorme aanrader. De kamers zijn schoon en ruim en het grote bed ligt heerlijk. Ook het ontbijt is erg lekker en word elke ochtend vers voor je klaar gemaakt. De eigenaren helpen je met alles en zijn bij ons ook mee gegaan naar een Batik workshop, erg gezellig! Het hostel ligt iets verder van het centrum van Yogya, dit is echter geen probleem doordat je fietsen kan lenen bij het hostel. De prachtige buitendouche is geweldig!

Bart Nederland
  • Lily Luxury Suites

Sanur, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

Het is een heerlijke plek waar je je gelijk thuis voelt. Personeel is er oprecht en men doet echt haar best het je naar je zin te maken omdat ze dit het liefst doen. Dit is meer dan gelukt en boven verwachting. Prijs kwaliteit verhouding, stop met zoeken en boek deze accommodatie. Doordat er maar vier zeer ruime en luxe kamers beschikbaar zijn is het er rustig en relax waardoor je echt toe komt aan totale ontspanning in een mooie natuurlijke tuin.

• Negatief onderdeel van beoordeling

- wifi was soms wat zwak.

Beoordeeld op: 12 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Maarten Nederland
  • WaterBorn Bali

Canggu, Indonesië

• Positief onderdeel van beoordeling

Heel aardige eigenaar die sindskort een leuk hostel heeft opgezet. Er is 1 kamer met 5 bedden en een aantal private rooms. Het zwembad is heerlijk, locatie is top, sfeer is heel relaxed en het is een leuke plek om contacten te leggen met mede reizigers

Beoordeeld op: 12 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Jurgen Nederland
  • Cinta Cottages

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige villa waaraan niets ontbrak. Sanitair met dubbele wastafel, kitchenette met apparatuur. Veranda met loungebank en overkapping, eigen zwembadje,goed (groot) bed. Gratis fietsen. Oog voor detail zoals medicijnkastje met inhoud, prachtige afwerking, TV met filmkanaal ( wel fijn als het regentijd is en een hele dag regent) . Ook de locatie is fijn, rustig maar op loop of fiets afstand van de drukte. Overdadig ontbijt. Loop het pad naar zee af, huur wat flippers en zie op 20 m van het strand reuzenschildpadden.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk niets, we waren er in de regentijd en het pad naar zee was een keer onbegaanbaar maar dan liet de staff een koetsje komen. Probleem opgelost.

Beoordeeld op: 31 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Frank Nederland
  • De Adema Guesthouse

• Positief onderdeel van beoordeling

Uitstekend totaal ontbijt.Mooie rustige plek aan zee. Centraal gelegen in het dorp.Uitzicht op de magische Agung. Nieuw Guesthouse, alles nog fris en schoon.Je waant je een beetje op een schip,gezien de vormgeving en decoratie. Vriendelijke eigenaar en personeel. Heerlijke goede masseuse aan huis(niet duur) Ruime kamer en badkamer,heerlijk balkon met bank en relaxbank. 's Ochtends is het leuk te zien hoe de vissers met hun typische Balivissersvootjes terug komen. Je kan goed snorkelen.

Beoordeeld op: 8 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    A Nederland
  • Natya Resort Ubud

• Positief onderdeel van beoordeling

Niks aan toe te voegen het was allemaal super, we kwamen voor te ontspannen het was heerlijk👍👍

Beoordeeld op: 28 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Mark Nederland
  • Villa Neyang

• Positief onderdeel van beoordeling

De locatie !.. wat is dat heerlijk wakker worden zo midden in de rijstvelden :) het huisje is schoon en bied prima comfort. De badkamer is half open en zeer netjes, ook het bed is van uitstekende kwaliteit! De eigenaar en zijn familie hebben ons fantastische verzorgd, ze brengen je met plezier naar Ubud centrum en weer terug. Ze spreken goed Engels en zijn zeer toegankelijk. In de avond heb je de geluiden van kikkers om je heen en boven de rijstvelden veel vuurvliegjes, echt een magische omgeving. Als wij de kans krijgen gaan wij hier zeker nog een keer naar terug !

Beoordeeld op: 26 september 2017 Verbleven in september 2017
    Geert Nederland
  • Wood Stone Hostel

Jogjakarta, Indonesië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Schoon, ontzettend vriendelijk personeel en een zeer gezellig hostel voor backpackers die alleen of met meerdere mensen reizen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De locatie staat verkeerd aangegeven.

Beoordeeld op: 2 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Joeri Nederland