2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over Good Karma Bungalows 2 sterren

Banjar Selang, 80852 Amed, Indonesië

#24 van de 65 vakantiewoningen in Amed

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

Alles: villa, strand, snorkelen, mensen, restaurant een dikke 10!
    • Villa met Uitzicht op Zee

Heel fijne plek met super fijn personeel! 😄 Prachtig snorkelen vlak voor de deur. En het restaurant krijgt 5 sterren: fantastische keuken! Grote aanbeveling is massage door Sajang. Ik verbleef in een villa met infinity pool. Sfeervol strand met authentieke Balinese vissers die iedere ochtend met verse vis komen. Deze plek krijgt een dikke 10.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Leuk verblijf voor weinig geld.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het concept van de deels open badkamer, hierdoor erg veel boom afval, zeker als het had geregend. Bij regen dan ook geen droog toilet.

We verbleven in de mini bungalow, direct aan het strand. Hier was 5 meter het water in een erg mooi koraalrif met veel leuke vissen. Het restaurant was prima met een redelijke keuze.

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

• Kleine Tweepersoonskamer

De verlichting, de kamer is vrij donker

Het koraal, de vissersboten

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Als je van geweldig uitzicht, fijn primitief gevoel houdt en het authentieke visserleven , hier naar
    • Kleine Tweepersoonskamer

De verlichting in de kamer, daar mogen ze echt in gaan investeren want erg donker, gelukkig had ik zelf een extra lampje bij mij, dus voor mij geen groot probleem.

Tijdens mijn verblijf in het heerlijke primitieve hut heb ik genoten van alles wat er was. Deze hutjes hebben een authentiek karakter en de veranda met het zitje en het heerlijke daybed en zelf een hangmat was geweldig. Ontbijt waar je maar wilde, ik koos voor de deur aan het strand. Met uitzicht op de vissers die rond 8 uur terug kwamen. Om hun leven zo van dichtbij te mogen aanschouwen vond ik geweldig. Maar ik hou dan ook van back to basic. Het personeel was zo lief en Ableh zorgde ervoor dat ik overal naar toe kon achterop de scooter en als hij niet kon dan regelde hij zijn vriend Vutu, die samen met zijn vrouw mij onvergetelijke liefdevolle momenten bezorgden. Aanrader om hen te supporten met een etentje bij hun Warung Dodo. Gitaarmuziek erbij heerlijk. De accomodaties heeft ook luxe villa's met een prachtig infinity pool voor de deur, waar je ook gebruik van kan maken. Het was op het moment dat ik er verbleef extreem warm, en ik kreeg een extra ventilator die ik ook mee naar buiten kon nemen door de extra elektriciteits kabel. Ik ontving ook een spuitbus tegen de muggen. Werkelijk met alles wilde ze je helpen. Wil je luxe boek dan een villa, wil je back to basic ervaring boek dan een Bungalow hutje. Good Karma was voor mij letterlijk good Karma. Ik heb genoten van de simpelheid van het bestaan in de baaitjes van Amed en op de wegen naar de verschillende strandjes. Lipah beach vond ik het fijnst (stil) om te snorkelen. Goed en gezond eten met prachtig uitzicht? Blue Earth Village.... Amed is voor mensen die terug in de tijd willen, van snorkelen of duiken houden en de drukte van de populaire spots in Bali willen vermijden. Enige nadeel, ik zag veel plastic drijven in de zee, men lijkt zich er totaal niet om te bekommeren, dat brak mijn hart wel..... Ik heb dan ook elke keer aan het einde van een rondje snorkelen plastic uit het water gevist. Dat zou elke toerist en visser en local moeten doen, want, verander de wereld begin bij jezelf.

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Ligging en rust

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Ligging en rust

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Een heerlijk verblijf, rustig en vriendelijke mensen.
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow

De vissersbootjes die zover het strand worden opgetrokken tot het looppad toe. Ik had gehoopt op een zandstrand maar dat was er helaas niet. En de mannen die steeds kwamen vragen of je wilde snorkelen of boottochtjes wilde maken of souvenirs wilde kopen vond ik op een gegeven moment een beetje irritant.

De ligging was heel prettig, en de rust (geen lawaai van auto's, machines of brommertjes). Het zwembad met stretchers was heerlijk. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend kwam er een klein team om het appartement razend snel schoon te maken. Ze staken zelfs wierook aan om de muggen weg te houden.

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

Super !!
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow

Mooie locatie, dichtbij strand om te snorkelen ! Super mooi huis met geweldig uitzicht op zee ! Heerlijk gegeten en ontbijt was ook goed ! Vriendelijk en behulpzaam personeel !

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Bali Paradise
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bed had wat beter gemogen.

Het personeel was fantastisch. De locatie perfect, ideaal snorkelen.

• Beoordeeld op: 24 april 2023

ontspannen met uitzicht op zee
    • Villa met Uitzicht op Zee

de vele verkopers die je steeds proberen wat aan te smeren. huis kan bij badkamer een kleine opknapbeurt gebruiken

amed is een prachtige plek om te relaxen en re snorkelen.let wel dit ligt er nog 20 minuten vandaan over een weg vol met gaten. maar als je er bent is het zeer goed vertoeven. mooi zwembad en snorkelen gelijk voor de deur

• Beoordeeld op: 12 april 2023

Snorkelparadijs
    • Villa met Uitzicht op Zee

De vissers die begin van de ochtend aankomen zijn aardig maar de verkopers van bootreisjes zijn opdringerig. Restaurant niet slecht maar beter bij Green Melon of verderop in Amed meer waar voor je geld.

De bungalows zijn prachtig, vooral die bij het zwembad. Erg mooi snorkelen direct in zee. Alternatief is 800m verderop bij Stairway to heaven bungalows voor snorkelen bij Japanese shipwreck. Erg aardig personeel en lekker zwembad. Mooie grote badkamer en keuken in bungalow. In onze bungalow naast de tjiktjaks ook een gekko achter de kast die enkele keren per dag van zich liet horen en zich een keer ook liet zien. Keuzeontbijt met erg veel keuze. Mooie tempel op het resort.

• Beoordeeld op: 5 februari 2023

Geen vertier s'avonds

De locatie

• Beoordeeld op: 6 november 2022

Toch een schitterend verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Airco Als gewoonlijk was dit nog niet voorgevallen dat het niet werkte. Bij een beetje nadenken na het genieten van de schitterende villa en het uitzicht, besefte ik dat het aantal m3 van de villa groter is dan het aircon machine van Daikin aankon. Dus voor mooie ruimtelijke architectuur in de Villa moeten er minstens twee van die aircons geplaatst worden. Maar ja, zullen de kinderen zeggen, zo heb je bijgedragen aan de besparing…..

Ruimschoots voldoende

• Beoordeeld op: 19 september 2022

• Villa met Uitzicht op Zee

Supermooi, de fotos doen zelfs geen recht aan hoe mooi het werkelijk is. Lekker eten! Heel erg proper!

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Een absolute aanrader

niks

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Mooie locatie, rustige ligging, goed onderhoud, hygienisch, goed restaurant, mooie service door s’morgensvroeg al koffie en thee bij het huisje te zetten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

Zalig genoten van een verblijf vlakbij het strand en genoten van alle lekkers van het restaurant!
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow

Ligging vlakbij strand! Heel lekker eten! Onmiddellijk kunnen snorkelen!

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

• Kleine Tweepersoonskamer

Toch al erg touristisch. Veel plastic in de zee en het koraal is dood. Maakt je heel verdrietig. Daarnaast veel brutale en opdringerige lokale mensen die de sfeer verpesten. Je voelt je niet op je gemak.

Personeel is aardig. Knusse huisjes met uitzicht op zee. Je kunt daar gelijk snorkelen.

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Verassende plek
    • Villa met Uitzicht op Zee

Toilet outside, verlichting, oud, anders dan de foto's doen vermoeden. Personeel restaurant en kwaliteit zeer goed. Matrassen niet comfortable

Combinatie huis zwembad oceaan

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Prima maar te warm
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was te warm, we konden amper slapen. Er was geen airco. Bij het douchen werd de hele badkamer nat en glibberig

Vriendelijk personeel met ligging aan de zee

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

Mooie snorkelplek, maar veel opdringerige mensen. Weinig privacy en gemak.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontzettend veel last van verkopers die bij je huisje komen, heel vervelend. Ze maken je zelfs wakker als je buiten slaapt. Amed zelf was vervallen, bevolking was opdringerig en sip. Weinig goed eten in de buurt. Huisje zelf was heel donker en weinig verlichting, daardoor wat depressief.

Strand voor je huis met prachtige vissen

• Beoordeeld op: 16 januari 2023

Prima verblijf op een supermooie locatie!
    • Villa met Uitzicht op Zee

De route die we moesten afleggen naar ons huisje was afgesloten door boten, dus we moesten constant over het strand en over die boten heen klimmen (met baby). Het dak lekte met erge regen, werd wel opgelost en gecompenseerd.

De locatie aan zwembad en zee was prachtig, en heel privé. Het behulpzame personeel was heel aardig en het ontbijt lekker!

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

• Beoordeeld op: 3 juli 2023