2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Bali
  4. Hotelbeoordelingen Lovina
  5. Beoordelingen van Maha Hills Resort Lovina

Beoordelingen over Maha Hills Resort Lovina 4 sterren

Jalan Tiying Tali, Banjar Anyar No 8 Sambangan, Kec. Sukasada, Kabupaten Buleleng, Bali 81161, 81161 Lovina, Indonesië

#9 van de 44 hotels in Lovina

7,3

• Beoordeeld op: 31 mei 2024

• Suite met 1 Slaapkamer

Vriendelijk personeel. Stonden altijd klaar om ons te helpen.

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Luxe verblijf in Bali
    • Suite met 1 Slaapkamer

Voor mensen die slecht ter been zijn niet zo handig, het is een aantal trappen voordat je bij het restaurant bent.

Uitzicht, vriendelijk personeel, rust en natuur. We zijn hier 2 weken geweest voor onze huwelijksreis en hebben genoten! Het is echt zoals op de foto's. Grote, schone ruime kamers met prachtig uitzicht op de rijstvelden. Dit is nog mooier vanaf het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Ontbijt is zeer uitgebreid en vers gemaakt elke dag. Het personeel is erg vriendelijk. Het is erg makkelijk om tours door heel Bali te laten organiseren maar je kan ook met hetzelfde gemak om een chauffeur vragen die je ergens heen brengt. Dit kan gewoon via WhatsApp. Special shout out naar Ardi, een van de receptionisten en chauffeurs, die ons door heel Bali heeft gebracht en de mooiste plekjes heeft laten zien. Ook toen we een beetje ziek waren geworden had het personeel ons goed verzorgd met kruidenthee. Daarnaast genoten van heerlijke massages, kookworkshop, bamboe weef workshop, en zo kan ik nog even door gaan. Ik kan het verblijf echt aanraden!

• Beoordeeld op: 24 april 2024

• Deluxe Room with Free Dolphin Watch Tour

Eigenlijk niks alleen 2e kopje koffie bij ontbijt dat je daarvoor moet betalen

Mooi locatie Goeie kamer Goed ontbijt Zeer goed restaurant en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 april 2024

• Deluxe Room with Free Dolphin Watch Tour

Wat een heerlijke locatie! Een fijn huisje om in te slapen, maar vooral de plek bij het zwembad. Het uitzicht en de mensen die er werken! Iedereen is bijzonder vriendelijk en iedereen spreekt goed Engels. Wij waren 30 jaar samen terwijl wij daar waren en dat hebben we geweten. Onze tafel werd fantastisch versierd. Erg leuk Op loopafstand kan je niet veel. Je hebt vervoer nodig of je blijft gewoon lekker daar. Een deel van het restaurant bij het zwembad is overdekt, dus ook wanneer het regent, zit je daar prima. Je betaalt wat meer, maar dan heb je ook wat. Het eten is echt zalig! Ook het ontbijt is een feestje waard. Dank voor alles!

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Prachtig resort
    • Suite met 1 Slaapkamer

Prachtig zwembad maar geen ligbedjes

Mooi resort met ontzettend aardig personeel Didit, Ardi en Odayani, ontbijt was perfect en mooie ligging

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Prachtige accommodatie met een geweldig uitzicht over de rijstvelden en de bergen
    • Villa met Eigen Zwembad

Prachtige ligging met een geweldig uitzicht

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

• Suite met 1 Slaapkamer

De plek en het personeel. Het uitzicht was prachtig en op en top genieten. Echt een aanrader voor iedereen.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Een warm bad

De vele trappen

De luxe veelzijdige Spa behandelingen

• Beoordeeld op: 6 december 2023

Heerlijk verblijf met sfeer, luxe en gastvrijheid.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Voor ons geen probleem, maar het resort heeft veel trappen. Dus voor mensen die slecht ter been zijn iets minder.

Prachtig resort met prachtig uitzicht en goed faciliteiten en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Geweldig uitzicht
    • Suite met 1 Slaapkamer

Geweldig hotel! ze regelen alles voor je.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Rustig fijn en relax verblijf
    • Suite met 1 Slaapkamer

Ik heb gelezen dat “ men “ klaagt. Wifi is inderdaad niet stabiel maar het hotel ligt ook in de heuvels. Trappen trappen en nog eens trappen. Wederom het hotel ligt in de heuvels dus het zijn inderdaad veel trappen. Verbouwing is ook nog altijd gaande MAAR ik vermoed dat als het hotel 100% klaar is je hele andere prijzen moet betalen. Wij hadden er geen last van en al helemaal niet als je in de kamer bent.

We hebben dit last-minute geboekt omdat we eigenlijk naar Puri Manga seavieuw zouden gaan. Maar daar aangekomen was alles zo belabberd dat we AD-hoc deze locatie hebben geboekt. Daarin heeft Maha Hills enorm goed geholpen en zelfs de taxi geregeld. Erg gastvrij dus. En de kamer redelijk voordelig ivm last minute. Kamer exact zoals op de foto’s. Uitzicht vanuit het restaurant prachtig.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Uniek uitzicht maar met wat minpunten
    • Suite met 1 Slaapkamer

- heel veel lawaai in kamer door rivier die door het resort stroomt - geen parasol bij het zwembad - geen ligzetels op privé terras - moeilijk om vervoer te regelen

- uniek uitzicht bij het zwembad - mooie kamer en mooi zwembad - gigantisch bad - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Een tweede huis op Bali met nieuwe familie en vrienden.
    • Villa met Eigen Zwembad

Je zit in de natuur en de natuur stopt niet bij je voordeur maar loopt gewoon door naar binnen. Dit weet je als je deze kant op gaat, maar is toch even schakelen. De staf doet wel haar best om dit tot een minimum te beperken.

Wat niet? De kamer was heerlijk ruim en verzorgd. De badkamer was ook keurig netjes met een heerlijk bad en douche. Afkoelen kon in het prive zwembad met extra zitje. De massages waren voortreffelijk en zorgden ervoor dat je er weer helemaal tegenaan kon. En het personeel zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Darma zorgde goed voor het eten in het restaurant samen met de dames, Dibit regelde vanuit de lobby alles wat we nodig hadden, Debi haar handen waren goud tijdens de massages en Agus zorgde ervoor dat de warme deken van de staf als een warme deken om je heen bleef zitten.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Top villa met super service!
    • Villa met Eigen Zwembad

Het privé zwembad was ijskoud en was niet zo proper.

Het vriendelijke personeel, de mooie kamer en het mooie uitzicht.

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

• Villa met Eigen Zwembad

Geweldig personeel. Ook voor de wellness (Debi) was een echte ervaring!

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Hele ruime en propere kamer. Groot balkon was een enorm pluspunt. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

prachtig verblijf

vbt

wat een prachtige locatie. wat een uitzicht en mega vriendelijke personeel. wij hadden een Prive pool wat super was

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Uitstekend

niets

De kamer was heel erg luxe en schoon

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

• Suite met 1 Slaapkamer

Er was geen klamboe in de kamer (zoals op de foto’s stond aangegeven) waardoor soms mieren en volgens mij zelfs enkele kleine uitwerpselen uit het dak naar beneden vielen…

Prachtig resort, ontzettend vriendelijk personeel en lekker eten!

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

Magische omgeving tussen de rijstvelden van Sambangan
    • Villa met Eigen Zwembad

Het ontbijt is geweldig uitgebreid en het personeel enorm vriendelijk. Aan al onze wensen werd voldaan. De accommodatie is nog in opbouw, maar we ondervonden geen hinder van de bouwwerkzaamheden. We kunnen niet wachten om terug te keren als alles af is. Maha Hills weet wat gastvrijheid inhoudt!

• Beoordeeld op: 15 april 2023

Paradijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De omgeving, de villa en de spa

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

• Villa met 2 Slaapkamers

onwijs leuk team

• Beoordeeld op: 27 februari 2023

Luxe droomhuis in een prachtig ongerepte omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het was een zeer luxe en fantastische niet-toeristische plek! Het ontbijt is gigantisch riant met een aantal gangen. Genoten van de zeer vriendelijke staff, met name ook de gesprekken met meneer Agus.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Onze kamer had helemaal geen uitzicht. Naast ons was er een lopend riviertje waardoor het minder aangenaam was om op het balkon te zitten. Beide heel ziek geworden tijdens ons verblijf daar. Er waren er nog in het hotel. We konden wel rekenen op roomservice en konden heel gemakkelijk met hun communiceren via WhatsApp.

Het zwembad heeft een ongeloofelijk uitzicht . De kamer is mooi ingericht Badkamer is prachtig