2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Alles!!

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

Genoten
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Zwembad en locatie waren heel goed

• Beoordeeld op: 25 april 2024

Het was geweldig

De ligging

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Goed hotel!
    • Bali High - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gratis Voordeel

De kamers waren schoon en het zwembad vonden wij heerlijk! We zijn hier tot rust gekomen.

• Beoordeeld op: 21 april 2024

Comfortabel plezierig opgewekt
    • Kokomo - Deluxe Tweepersoonskamer met Gratis Voordeel

Overal muziek, dat kan vrij dwingend zijn als je wil ontspannen. Zou veel meer aandacht aan de playlist besteden. Desnoods alleen maar balinese rustige tunes. Het maakte dat ik nooit ben gaan ontbijten

Grote kamer. Fijn zwembad. Leuk design.

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Ons verblijf in Mamaka by Ovolo was heerlijk, het is echt een aanrader!
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Eigenlijk niets, gewoon een top hotel 👌

De service en luxe, het hotel is van alle gemakken voorzien en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, ze staan altijd voor je klaar! Ik wil vooral Bima, Citra en Kevin noemen, wij zijn jullie heel dankbaar voor jullie ontzettende goede service!

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Prachtig hotel op een prachtige plek!
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Dat gasten tafels/plekken van tevoren mogen reserveren. Kom je aan in ontbijtruimte en/of restaurant veel tafels leeg, maar wel gereserveerd. Na ons ontbijt waren ze nog leeg☹️

Zwembad en restaurant met prachtig uitzicht! Heerlijk eten! Mooi modern ingericht!

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Leuke Hotel om terug te komen.
    • Bali High - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gratis Voordeel

We zaten met de Ramadan daar en sahur duurde mij wat te lang. Afspraak beneden in restaurant, maar eten werd boven gebracht. Tweede dag sahur ging perfect, maar dan op de slaapkamer.

Je kunt daar je kleren wassen en drogen. Op rooftop kun zwemmen en eten/drinken. Één lift brengt je naar de rooftop. Schoonmaak slaapkamers wordt zorgvuldig gedaan, er werken vele mensen hiervoor.

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Werk

Niets het was prima

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Aanrader!
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Super mooi en hip hotel aan het strand. Veel winkels en restaurants op loopafstand waarvan een supermarkt en ATM precies naast het hotel bevind wat super handige uitkomst voor mij was. Zelfs een designers mall op loopafstand. De service is uitstekend en het personeel doet er alles aan om je een goed en plezierig verblijf te geven. Verder is er een kleine maar goed uitgeruste gym, een zwembad en kun je je kleding GRATIS wassen en drogen! Ontbijt is a la carte met veel keus zelfs voor de kleintjes onder ons is er een menu. Voor de sfeer is er tijdens het ontbijt live muziek dat verzorgt wordt door een DJ. Het aanbod van het hotel en de prijs die je ervoor betaalt staat goed in verhouding. Kortom een top hotel! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, goede locatie, heerlijke rooftop zwembad en bar. Het is een super hotel waar ik met plezier ben verbleven. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 9 maart 2024

Voor herhaling vatbaar!
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Het eten vond ik enigzins tegenvallen. Prijs kwaliteit niet helemaal in verhouding. Maar goed, dit is subjectief. De bediening in het restaurant en bar was zeer vriendelijk maar het wachten op het moment van bestelling en leveren duurde redelijk lang. Er is duidelijk een onderscheid tussen bedienend personeel en zij die de bestelling opnemen. Dat zou mijn inziens anders dan wel beter kunnen. Verzoek om een peper en zoutstel werd bijvoorbeeld doorgegeven aan een ander persoon die het kwam brengen. De ander stond bij wijze van spreken (weer) uit haar/zijn neus te eten.

Het hotel is gelegen op een mooie locatie in het centrum en het heeft diverse faciliteiten, met name het zwembad en het dakterras/restaurant vond ik heel aangenaam. De kamer was groot genoeg en heel aangenaam, modern, comfortabel en schoon. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 maart 2024

• Bali High - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gratis Voordeel

Putje van de douche van onze kamer. Hierdoor had de kamer soms een eigenaardig geurtje.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Schone en moderne kamers. Mooi uitzicht vanaf de rooftopbar over Kuta zee. Schoon zwembad met mooie zitjes.. ontbijt beste wat we tot nu toe hebben gehad in Kuta! Geen buffer maar a-la card.. In zee van Kuta kon alleen niet gezwommen worden ivm hoge golven en veel zwerfafval. Maar wil je in Kuta verblijven dan is dit hotel zeker een aanrader. Kernwoorden, vriendelijk, schoon, modern, trendy! En zeker insta waardig ☺️⭐⭐⭐⭐⭐

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

Super hotel!
    • Kokomo - Deluxe Tweepersoonskamer met Gratis Voordeel

Mooi en modern hotel in Kuta. Van alle voorzieningen voorzien. Kamers waren heel mooi en de bedden lagen erg lekker. Personeel was super vriendelijk. Plus punt is het zwembad en de rooftop bar. Ook fijn dat ze wasmachines hebben, die je gratis mag gebruiken.

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

Perfect voor een kort verblijf.
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Van alle juices is alleen de watermeloen vers geperst, de rest komt uit een pak.

Dit is ons 3e bezoek aan MAMAKA, waar we altijd de eerste 2 nachten op Bali doorbrengen. Goed om even te landen. Zwembad, fitness ruimte, aan het strand, dichtbij Beachwalk shopping mall, prima ontbijt, goede kamer, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 20 november 2023

Goed hotel, goede service

Location

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Top hotel, heel netjes en vrij nieuw

Niet van toepassing

Super fijne locatie, aan het strand. Mooi zwembad en rooftopbar! Super schoon, het rook overal in het hotel erg fris.

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Super mooi hotel
    • Kokomo - Deluxe Tweepersoonskamer met Gratis Voordeel

Alles is hier goed geregeld

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Aanrader
    • Kokomo - Deluxe Tweepersoonskamer met Gratis Voordeel

Bedden maar dat is persoonlijk voorkeur, alles wordt zeiknat als je gaat douchen

De service, goede faciliteiten, aardig personeel, top locatie

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Aanrader!
    • Kokomo - Deluxe Tweepersoonskamer met Gratis Voordeel

Alles is top geregeld, overal is aangedacht om het zo fijn mogelijk te maken voor gasten

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

• Top Gun - Suite met 2 Slaapkamers en Gratis Voordeel

Je kon niet met kaart betalen, enkel cash Te weinig keuze bij het ontbijt

Goede kamer met comfortabele bedden en zithoek

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Mamaka is een uitermate prettig hotel om in te verblijven.
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

De gezelligheid van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Nu 2x geweest, we komen zeker terug als we weer op Bali zijn
    • Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Af en toe wachten bij de wasmachines

Fantastische bediening, echt toppers, willen alles voor je regelen. Hele mooie kamers, restaurants en zwembad op het dak zeker fantastisch

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

• Bali High - Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed en Gratis Voordeel

Het is af en toe wel gehorig. De bar is relatief duur tegenover de rest van Bali. Maar de locatie is geweldig.

Heerlijk hotel met goede locatie, zwembad en dakterras

• Beoordeeld op: 13 april 2023

Fantastisch. Een top locatie

Alles was goed

De moderne inrichting en faciliteiten. Uiterst vriendelijk personeel. De sun roof (dakterras) was top met fantast uitzicht op de zonsondergang