2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Jalan Suweta, 80571 Ubud, Indonesië

#339 van de 398 hotels in Ubud

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

• Suite met Uitzicht op de Jungle

Badkamer kan hygiënischer. Er was wat schimmel zichtbaar in de douche en ook op het douchegordijn.

Het personeel en het uitzicht vanaf het balkon was prachtig!

• Beoordeeld op: 5 september 2022

• Suite met Uitzicht op de Jungle

De kamer was netjes, alleen de lakens voelde wat klam en vochtig aan. Ook waren er lichte sporen van schimmel op het plafond van de badkamer.

Afstand naar het centrum was goed te doen met de scooter. Goede service en vriendelijk personeel. Goede prijskwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 13 juli 2022

Mooi verblijf maar mag een opknapbeurt krijgen
    • Suite met Uitzicht op de Jungle

Verschillende dingen mogen wat meer aandacht krijgen, het buitenbad kan wel een schoonmaak beurt krijgen in en rondom. De hygiëne in de kamer ook, zoals de wcbril kan echt niet meer. Overal zit wat schimmel hier en daar en in de gang is het plafond tijdens ons verblijf er uitgevallen, hier schrokken we wakker van. Hier hebben we over bericht, maar stond niks tegenover, dat is wel jammer… Ook het pad naar de kamers kan met regen superglad zijn, pas hier mee op.

Goede en super mooie locatie, je kijkt prachtig weg uit de kamer en goede faciliteiten. Het bed slaapt heerlijk

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Oké verblijf, met iets meer aandacht zoveel meer uit te halen.
    • Suite met Uitzicht op de Jungle

Ontbijt kan beter, elke ochtend zijn het nogal wisselende hoeveelheden. Extra betaling voor onze zoon die mee was, dat is prima, maar geen idee wat er in rekening is gebracht. Dat zou beter kunnen. De hygiene van de badkamer, met name de douche laat wel echt te wensen over. Beddengoed voelt vrij vochtig aan, dat wordt beter naarmate de airco wat langer aan staat. Kamer ruikt daardoor ook wat muf. Locatie is wel wat ver van het centrum om te lopen, gelukkig is de taxi naar het centrum niet duur. Betaalden enkele rit zo'n 60k, zo'n EUR 3,75. Afstand tot het centrum staat natuurlijk ook goed vermeld bij het boeken, dus was bekend.

Heel fijn zwembad. Uitzicht op de jungle is erg mooi. Leuk om in de ochtend de gordijnen open te doen. Mooi aangelegd, voelt luxe aan. Personeel vriendelijk, soms is de communicatie wel ietwat moeizaam. Het komt daardoor niet altijd even vriendelijk over, maar je voelt wel dat de intentie heel goed is.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

matig
    • Suite met Uitzicht op de Jungle

de kamer is erg vochtig. het bed voelt hierdoor nat aan. grote schimmel plekken in de badkamer. af en toe geen warm water

het personeel is vriendelijk. het uitzicht vanuit de kamer op de jungle is ook erg mooi