2. Hotelanmeldelser for Indonesien

7,6

• Anmeldt: 17. august 2022

Fabelagtigt
    • Deluxe-dobbeltværelse med havudsigt

Der var super udsigt fra værelserne - og poolen var rigtig lækker. Delfin ture lige nede fra stranden, og god snorkel dykning få 100 meter ude i vandet fra hotellet. Der er kun morgenmad på stedet - hvis I vil have god aftensmad, så kan dette sted anbefales, hvor de har super mad: https://www.facebook.com/Budabakeryandresto/

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 6. juli 2022

7,0
    Godt
    • På rejse sammen med venner
    • Deluxe-2-personersværelse med havudsigt

wifi er ret dårligt, morgenmaden er ikke imponerende (virkede også til de manglede personale om morgenen), en skam man ikke kan få aftensmad på hotellet. Larm fra vejen kan høres meget tydligt.

Super lækker pool og placering ned til vandet. Dejligt man kan book delfintur igennem hotellet. Gode senge.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 17. april 2022

"Smuk solnedgang"
    • Deluxe-dobbeltværelse med havudsigt

Man kunne godt mærke at det var længe siden de havde haft gæster - hvilket kom til udtryk i rengøringen nogen steder, og der lugtede også indelukket da vi ankom

Sødt personale, virkelig smuk udsigt fra altanerne & fri transport fra morgen til aften :)

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 30. december 2023

3,0
    Ringe
    • Deluxe-2-personersværelse med havudsigt

Deluxe værelse men uden køleskab. Morgenmads rum lignede en cafeteria og personale var underbemandet. Stedet lå 2 km. fra byen men det var en meget trafikeret vej uden fortorvet hvis man skulle til byen. Selv ved lavvande kunne man ikke gå en tur langs stranden.

Poolen var det bedste

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 31. juli 2023

1,0
    "Vi brugte 1 times tid på at sætte os og finde et nyt hotel :("
    • Gruppe
    • Deluxe Pool View

Der var møgbeskidt, andres rester af hår, skimmelsvamp i lofter og på vægge, støv hængende i guirlander. På fælles områder var hverken borde eller bænke tørret af og der lå massere blade og møg fra træer over det hele. Derudover var det heller ikke den samme søde modtagelse vi ellers har oplevet alle andre steder.

Udelukkende beliggenhed, da det var ud til stranden, men billederne lever slet ikke op til virkeligheden.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 10. juli 2023

"Vi er meget tilfreds med vores ophold på Padmasari Resort.9"
    • 1 overnatning

Næsten alt.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 10. april 2023

6,0
    "ok"
    • Deluxe Pool View

rengøring levede ikke op til en standart for et 4-stjernet hotel på Bali (+ der var mange myrer på værelset og en muggen lugt) billederne på salgsopstillingen lever ikke helt op til de nuværende standarer af hotellet - tværtimod. Du har et OK værelse, god pool og så heller ikke mere

beliggenheden var god, deres shuttlebusser fungerede meget godt og pool området var dejligt. på trods af de mange sælgere på stranden, som hele tiden forstyrret stilheden

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 21. februar 2023

3,0
    Ringe
    • 1 overnatning

Pris og kvalitet hænger slet ikke sammen. Billederne får hotellet og værelserne til at se meget større ud end hvad de enlig var.

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 17. november 2022

6,0
    "Overordnet et fint ophold, hvis man har mod på at kører rundt og spise ude."
    • Deluxe-dobbeltværelse med havudsigt

-Maden var meget skuffende, og udvalget var enormt lille. -Kan ikke anbefales at købe med morgenmad - det var ikke godt. -Der er mange sælgere på stranden lige foran hotellet, så det er ikke behageligt at være tæt på stranden. De er så voldsomme at de også råber af dig når du står på din balkon, eller sidder og spiser morgenmad.

-Vores hotelværelse var dejligt og rent. -Meget lækker pool -Rigtig god udsigt -Beliggenheden var ubemærket

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 12. oktober 2022

Meget godt

Overnattede: oktober 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: