2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#13 van de 610 vakantiewoningen in Canggu

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

Was heerlijk!

Beetje gehorig

Lekker ontbijt elke ochtend (verschillende keuzes), lieve mensen, beetje uit de drukte en met de shortcut ben je zo in drukke straat van Canggu.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Adembenemend

Niks op aan te merken

Rust die je vind in het centrum, Top Personeel

• Beoordeeld op: 30 april 2024

Klein paradijs in Canggu
    • Villa met 1 Slaapkamer

Onze eerste overnachting op Bali was in Canggubij Premadhan Cottage. In werkelijkheid is het net zo prachtig als op de foto’s. De kamer, met prachtige buitenbadkamer is heel bijzonder. Het geurt er heerlijk naar wierook. Het zwembad is heel fijn, zeker bij de temperaturen op Bali. De tuinen zijn heel mooi onderhouden. We konden douchen onder de strellitzia en veel planten staan in bloei. Het is een klein paradijs. Wij hebben gebruik gemaakt van de scooterverhuur, om zo wat meer van de omgeving te kunnen zien. Als je links de straat uitloopt en dan naar rechts gaat, zit er op 5 minuten lopen een heel leuke koffiebar waar je de heerlijkste koffie kunt krijgen. Onze favoriete warung was K&A grills, waar we voor weinig geld twee keer heerlijk hebben gegeten. Het ontbijt bij het hotel was ook erg goed. Bij het uitchecken spraken we de eigenaar. Een ontzettend vriendelijke man. Als we ooit nog op Bali terugkomen, zullen we zeker weer naar Premadhan Cottage Canggu gaan. Groeten uit Nederland! ———————————— Our first night in Bali was at Canggu bij Premadhan Cottage. In reality, it’s just as beautiful as in the pictures. The room, with its stunning outdoor bathroom, is very special. It smells lovely of incense. The pool is very nice, especially in Bali’s temperatures. The gardens are very well maintained. We could shower under the Strelitzia and many plants are in bloom. It’s a little paradise. We used scooter rental to explore more of the area. If you walk left out of the street and then turn right, there’s a very nice coffee bar just a 5-minute walk away where you can get the most delicious coffee. Our favorite warung was K&A grills, where we ate deliciously twice for little money. The breakfast at the hotel was also very good. When checking out, we spoke to the owner, an incredibly friendly man. If we ever return to Bali, we will definitely go back to Premadhan Cottage Canggu. Greetings from the Netherlands!

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Super!
    • Villa met 1 Slaapkamer

Leuk personeel en goede sfeer. Ontbijt was goed en ligging ook erg fijn. Volgende keer weer!

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Heerlijke rustig en toch dichtbij de buzz
    • Standaard Villa

Jammer dat er geen douche bij het zwembad is. Althans wij hebben hem niet gevonden. En we hadden behoorlijk wat wasgoed gegeven en niet naar de prijs gevraagd omdat die normaliter niet schrikbarend hoog is op Bali. Echter was de prijs voor Balinese begrippen ontzettend hoog. Onze fout, wij hadden vooraf naar de prijs moeten vragen.

Heerlijke rustige plek maar wel dichtbij leuke restaurants, strand en andere activiteiten. De bungalows zijn lekker ruim en het aparte zitje is fijn. Mooie inrichting en een prachtige tuin. Personeel is wrg vriendelijk en behulpzaam. We werden zelfs gratis met de shittle service naar onze nieuwe accomodatie gebracht.

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Super fijn
    • Villa met 2 Slaapkamers

Niets. Wel een scooter nodig om te eten of strand

Mooie villa met eigen zwembad en uitzicht op mooie en zeer goed onderhouden tuin. Vriendelijk personeel en lekkere ontbijt dat iedere dag vers werd bereid.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

Super goed personeel, prachtige accomodatie en uitzicht.
    • Villa met 1 Slaapkamer

Alles was prachtig en heel goed verzorgd. Het huis zelf, de tuin, het uitzicht vanaf de tuin. Daarnaast was al het personeel heel vriendelijk. Wij waren in de wolken en heel blij

• Beoordeeld op: 2 maart 2024

Fantastisch verblijf! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    • Villa met 1 Slaapkamer

Hele fijne accommodatie met vriendelijk personeel. Ook was de cottage super schoon! We werden verrast met cake en bloemen toen we arriveerden en het personeel kende onze naam. De kamer werd elke dag schoongemaakt en ‘s avonds mug vrij.

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

Alles

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

Heerlijk , genot voor stylisten

Interieur super

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

Nooit meer naar huis
    • Standaard Villa

Als je aankomt, voel je je meteen thuis: met een welkomstdrankje, mooi muziekje, wierrookje, bijzonder schone hutjes en heel aardig personeel. De rust, de sfeer en de buitendouche beviel ons het meest, en de tuin wordt heel mooi bijgehouden.

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

Prachtige kamers op een rustige plek in Canggy
    • Standaard Villa

Het ontbijt was heerlijk. Je kon een dag van te voren opgeven wat je wilde hebben en het ontbijt geserveerd krijgen in de lobby/ restaurant of op je kamer.

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Heerlijk genieten.

N.a.

Het ontbijt was geweldig

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Kleinschalige en verzorgde accomodatie
    • Villa met 1 Slaapkamer

Zeer mooie cottage. Vanop je eigen terras kan je recht het zwembad induiken. De tuin achteraan is mooi aangelegd en proper onderhouden. Al het personeel is super vriendelijk. ‘S avonds komen ze je kamer “muggenproof” maken. Beste ontbijt van heel ons verblijf in Bali. Zeer leuke ervaring!! 😊

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Zalige rust
    • Villa met 2 Slaapkamers

Klein minpuntje; je moet wel écht een taxi nemen om ergens naartoe te gaan, vrij afgelegen gelegen, maar daardoor ook super rustig 😊

Super rustig gelegen, we verbleven in de villa met privezwembad, elke dag heerlijk ontbijt aan de kamer gebracht.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Een prachtige locatie met hele vriendelijke gastvrije mensen
    • Villa met 1 Slaapkamer

Je moet klein stukje rijden om naar de leuke restaurantjes te gaan. Wat prima te doen is. Ze hebben verder zelf geen restaurant voor de avond wel voor ontbijt

Het personeel was ongelofelijk behulpzaam en servicegericht. Wij hadden het geluk dat iemand anders de scooter niet meer hoefde en wij hebben gedurende twee dagen daarom de scooter mogen gebruiken. Als er iets is wat je nodig hebt schieten ze meteen te hulp. Iedere avond komen ze persoonlijk bij je langs om de muggen weg te halen door het plaatsen van een soort wierook. De tuin is prachtig onderhouden. En de kamer die wij hadden was ook mooi ingericht met veel zorg en met aparte zithoek.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

• Villa met 2 Slaapkamers

Mooie kamers met erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Prachtige locatie, gevoel van totale rust, en heerlijk bereid eten!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Prachtige locatie, vriendelijkheid, geweldige accomodatie

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

Een aanrader.
    • Villa met 1 Slaapkamer

We dachten een mooi huisje te krijgen bij het zwembad maar dat bleek toch niet het geval. Dat was een teleurstelling aangezien we hetzelfde bedrag hadden betaald.

Ontsnappen aan de hectiek van toerisme in Canggu. Heel goed ontbijt (beste dat we in Bali hebben gehad. Croissantjes leken net uit Frankrijk.

• Beoordeeld op: 15 februari 2023

heerlijk verblijf voor doorreis
    • Villa met 1 Slaapkamer

tuin is leuk maar niet groot.

rustig gelegen hotel! vriendelijk personeel en heerlijke kamer met prachtige badkamer. echt Balinese style. ontbijt was heerlijk. mooi hotel!

• Beoordeeld op: 30 januari 2023

Geweldig Boutique Hotel
    • Villa met 1 Slaapkamer

Kleinschalig, sfeervol, schoon, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 december 2022

top!
    • Villa met 1 Slaapkamer

veel geluids overlast, maar dat is nou eenmaal zo als je in een hutje slaapt.

prachtig huisje!! en ontzettend aardig en persoonlijk personeel!

• Beoordeeld op: 27 november 2022

Heerlijk om tot rust te komen
    • Villa met 1 Slaapkamer

Jammer dat er geen ligbedden zijn en ook de stoelen op het balkon waren niet zo comfortabel

relaxed, geweldig ontbijt, schoon, vriendelijk