2. Hotelbeoordelingen Indonesië

7,5

7,2

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

• Deluxe Kamer met Uitzicht op de Tuin

Er waren veel mieren. Het kan natuurlijk zijn dat het op terras voorkomt maar binnen de kamer kwamen ze ook voor. In de nacht op bed waren er zoveel mieren. Volgende dag hebben ze een spray gebruikt hierna verminderd. Rest van de dagen hebben wij zelf insectenspray op onze lichaam gedaan.

Het was een rustige omgeving. Precies zoals beschreven. Ontbijt was lekker. Personeel was super vriendelijk. Ook was het erg schoon. Mooie zwembad.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Prima verblijf
    • Deluxe Kamer

Locatie, vrij ver van centrum.

Kamer was prima

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Totaal niet zoals het was voorgesteld.
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op de Tuin

Zo ongeveer alles viel tegen. Deze accommodatie is erg lastig te bereiken met de auto. Bij aankomst kreeg mijn zoon een kamer die muf en schimmelig rook. Het plafond was verweerd door gebrek aan ventilatie. Wij hebben direct verzocht om een andere kamer en kregen deze direct. Onze kamer was slecht onderhouden en er lag stof onder het bed. Daarnaast hing er een jalouzie die helemaal verroest en geoxideerd was. Smerig! Ook wij kregen een andere kamer. Aanvankelijk leek het goed, totdat we er binnen wat langer zaten. Ook hier weer vreemde muffe geur en stof onder het bed en matig schoongemaakt. De eerste avond zaten er twee kakkerlakken in de kamer van onze zoon. Nadat we die zelf hadden gedood hebben we het verder aangekeken. Het klimaat op de kamers leek ons op de luchtwegen te slaan. De volgende avond wederom twee kakkerlakken in de badkamer van mijn zoon. Die ook zelf gedood. Toen was de maat vol. We hebben aangegeven de volgende dag weg te gaan en hebben verzocht het geld terug te krijgen voor de overige twee nachten. Contact opgenomen met Booking.com en die hebben het letterlijk direct voor ons aangepast en we krijgen voor de ongebruikte dagen ons geld terug. Topservice van Booking.com! Direct de volgende ochtend vroeg uitgecheckt en naar een andere accommodatie gegaan. Deze accomodatie heeft geen restaurant of dergelijke faciliteiten. Je kunt ontbijt, lunch of avondeten bestellen. Dit wordt verzorgd door een restaurant vlak in de buurt.en wordt naar je kamer gebracht. Er is werkelijk niets te beleven op deze accommodatie. Ook in de omgeving is weinig te beleven. Alleen restaurant E2C is een verademing. Puri Payogan Villa Ubud ziet er op de foto's mooi uit maar is in de praktijk heel achterstallig en onhygienisch. Het uitzicht op de tuin betreft uitzicht op wat bossage en vervallen golfplaten van de buren.

Het personeel was werkelijk uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hier zijn wij zeer tevreden over. Het zwembad is goed.