2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Yogjakarta (provincie)
  4. Beoordelingen B&B en herberg Yogyakarta
  5. Beoordelingen van Rumah Jawa Guest House (Syariah)

Beoordelingen over Rumah Jawa Guest House (Syariah)

jalan tamansiswa gang manukberi 1081 yogyakarta gang manukberi 1081 yogyakarta, Mergangsan, 55111 Yogyakarta, Indonesië

#7 van de 209 B&B's en herbergen in Yogyakarta

• Beoordeeld op: 18 september 2024

Niks. Alles was perfect

Het personeel was absoluut fantastisch! Super vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was de accommodatie prachtig met oog voor detail en super schoon. We hebben ontzettend genoten!

Verbleven in september 2024

• Beoordeeld op: 15 september 2024

Mooie homestay
    • Deluxe Kamer

Schoon, en fris en de koffie met snacks was goed, maar het fruit kan beter. Ontbijt in overvloed en na verschillende wisselende overnachtingen was dit wel een verademing. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Verbleven in september 2024

• Beoordeeld op: 11 augustus 2024

• Deluxe Kamer

Prachtige kamers. Wel een typisch Indonesisch ontbijt maar ook een broodrooster en hagelslag 😄.

Verbleven in augustus 2024

• Beoordeeld op: 7 augustus 2024

Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele mooie guesthouse. Mooi ingericht met inpandig veel planten en een vijver. Heel comfortabel en het ruikt er heerlijk naar bloemen. Alles heel schoon. Heel aardige mensen. Erg lekker ontbijt met veel keuze. We volgende dag was het ontbijt totaal anders. Alles was heel verzorgd. Top!

• Beoordeeld op: 26 juli 2024

Gewoon perfect op alle vlakken!
    • Deluxe Kamer

Een dikke 10 voor Rumah Jawa guesthouse. Wij hebben geen verbeterpunten, alles was tot in de puntjes goed georganiseerd. Het is een prachtig gebouw en stijlvol ingericht. Het is schoon en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten is het beste wat ik tot nu toe op Java heb gegeten. Hele grote aanrader, heel erg bedankt!

• Beoordeeld op: 23 juli 2024

Top locatie.
    • Deluxe Kamer

Eerlijk gezegd was ik een beetje geschrokken van de mail waarin stond dat we ons trouwboekje moesten laten zien om in één kamer te mogen slapen. Wie reist er nou met z’n trouwboekje? Maar dat bleek mee te vallen. De staff is super aardig en behulpzaam.

Waar moet ik beginnen. Wij vonden dit guesthouse echt geweldig. Een mooi huis met prima kamers. Schoon en comfortabel. De service slaat echt werkelijk alles. Wij bezochten de Borodobur bij zonsopgang en hadden daarom om 4 uur een drive. We kregen ontbijt mee. Ook in de avond konden we mee eten. De hele dag staat er koffie, thee en een heerlijke gemberdrank klaar met allerlei lekkers. Bij vertrek stond er weer een tasje met eten voor onderweg klaar. De kok is top.

• Beoordeeld op: 15 juli 2024

Fantastisch groen en rustig guesthouse
    • Deluxe Kamer

Een paradijsje is de stad met een prachtige binnentuin en heerlijke bedden. Super vriendelijk en behulpzaam personeel die werkelijk in alles mee wil denken. Er stond altijd thee, koffie en wat lekkers klaar, echt heel lief. Ontbijt was Indonesisch: heerlijk en iedere dag wat anders. Je kon ook gemakkelijk lopend naar een aantal bezienswaardigheden. Gewoon door de wijken lopen is al echt een fantastische belevenis. We hebben genoten hier!!! Nuraini and staff: you are the best!!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Hier wil je verblijven!
    • Deluxe Kamer

Prachtig guesthouse met geweldige kamers

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Aangename retraite in warme, wat stoffige en hectische stad, ideale uitvalsbasis voor stad en bijzondere omgeving.
    • Deluxe Kamer

De rust, verzorgdheid van het geheel en de hulpvaardigheid van de staf.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Genieten in Javaanse stijl
    • Deluxe Kamer

Niet in het centrum, maar het is een mooie wandeling binnendoor naar de bezienswaardigheden (30 min). En terug met de fietstaxi is ook leuk.

Wat een mooie plek! Uitgevoerd in Javaanse stijl met een moderne twist. Maar niet alleen met zorg ingericht: familie en medewerkers doen er alles aan om het je naar de zin te maken: heerlijk vers Indonesisch ontbijt, zelfgemaakt sap, de hele dag koffie, (gember)thee en heerlijk fruit en lekkere lokale patisserie. Ook voor vervoer en trips wordt gezorgd. Het is dat ons schema begon te knellen, maar we hadden hier nog dagen tussen fonteinen en groen op de bank kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rustig gelegen en fantastische host. Erg gastvrij ontvangen en super behulpzaam!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verbazing dat kamers enkel door getrouwde koppels betrokken kunnen worden. Intolerantie tegenover mensen van andere geaardheid stoot ons tegen de borst. Uitsluitend indonesisch ontbijt was niet echt ons ding..

Comfortabele kamer en mooi interieur

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Schitterende kleinschalig Guesthouse.

Geen opmerkingen

De stijl en de inrichting van het hotel is erg mooi, goede kamers met lekkere bedden, behulpzaam aardig personeel.

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

Fantastisch verblijf op een mooie rustige plek in Jogja.
    • Deluxe Kamer

Het enige wat wij misten was een haardroger op de kamer, we hebben er ook niet naar gevraagd dus wellicht wel gewoon aanwezig.

Alles, mooie serene plek. Rustig gelegen in een straatje vlak bij een grote weg met faciliteiten. Weg van de grote touristische plekken maar daar ben je zo met een taxi. Het personeel heeft werkelijk alles over voor de gasten. Elke dag was er wel weer een hapje / snack om te proberen, en zo lekker! In een woord geweldig. Aanrader.

• Beoordeeld op: 1 januari 2023

Heerlijk!
    • Deluxe Kamer

Jammer was dat de wifi alleen in de lobby of in de buurt van de lobby voldoende sterkte had. In de kamer (wij zaten bijna in de achterste) was er geen bereik. Dit maakte ons verblijf er niet minder om en het hinderde niet dat de wifi het niet deed in kamer.

De gastheer was zeer vriendelijk, behulpzaam en erg gezellig. Hij hield ervan om gezellig een praatje met je te maken. Toen hij eenmaal door had dat wij uit Nederland kwamen en als ontbijt meestal alleen maar een boterham aten, heeft hij de 2e en volgende ochtenden broodjes laten halen. Heel erg lief van hem. Hij wilde alles wel voor je regelen. De kamers waren zeer schoon en werden iedere dag schoongemaakt. In de buurt is van alles te doen. Wij hebben onder andere de tempels bezocht, door Malioboro Road geslenterd en lekker door de stand geslenterd. In de buurt zijn ook voldoende restaurantjes te vinden en een echte aanrader is de grote ijssalon Tempo Gelato! Al met al een geslaagd verblijf!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2024

Verbleven in augustus 2024