2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over Senetan Villas and Spa Resort 5 sterren

Br. Penginyahan, DS. Puhu, 80571 Payangan, Indonesië

#3 van de 8 vakantiewoningen in Payangan

• Beoordeeld op: 10 september 2024

Prachtige plek met top service
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad.

Het personeel was óntzettend aardig en deden alles om de beste service te bieden. Ik werd enorm verrast door een aanzoek en een prachtig versierde kamer met bloemen. Het resort heeft diverse activiteiten voor ons geregeld zodat wij niets zelf hoefden te doen. Ook was er een gratis shuttle naar het centrum van Ubud. Aanrader!

• Beoordeeld op: 3 september 2024

Verbleven in augustus 2024

• Beoordeeld op: 9 augustus 2024

Rolstoel gebruik resort
    • Villa met 2 Slaapkamers en Privézwembad

Het weer was net te fris om gebruik te maken van het zwembad, verwarms zwembad zou daarbij helpen.

We hadden een villa geboekt, helaas bij aankomst toch wat trapjes. Mijn man zit in een rolstoel, we kunnen niet anders zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben om ons te ondersteunen. Dus iedere keer als mijn man een trapje moest nemen kwamen er 4 sterkte mannen om hem er op te tillen of er weer af. Ze hebben twee oprijplaten gemaakt en een pad vrij gemaakt. Bedden lagen heerlijk en service was fantastisch. Toen ik met mijn dochters een wandeling wilden maken in de buurt ging er een gids mee van het hotel om ons de weg te wijzen. Ook het organiseren van het vervoer ging heel makkelijk. Al met al een fantastische tijd in een meer dan prachtige en rustige omgeving.

Verbleven in augustus 2024

• Beoordeeld op: 28 juni 2024

Bijzonder
    • Villa met 2 Slaapkamers en Privézwembad

We hadden geen rekening gehouden dat het door de regen daar kouder was dan bijvoorbeeld Ubud. Maar dat hebben ze ook goed geregeld. De open badruimtes gedicht voor ons. Paraplu’s en genoeg kamerjassen

Het ontbijt was met zorg gemaakt. Het personeel was heel behulpzaam. Ze hebben er alles aan gedaan om ons verblijf tot een bijzondere beleving te maken.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 11 juni 2024

• Bungalow met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Verder van Ubud is wel taxibus van hotel gratis beschikbaar

Warm welkom zeer gastvrijen omringd prachtige tuinen prima plek om te relaxen

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 31 maart 2024

uitstekend
    • Bungalow met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Ze hadden de badkuip niet goed schoongemaakt. maar als je het aangeeft komen ze het direct corrigeren en bij aankomst hadden wij geen warm water ook dat hebben ze direct opgelost ondanks dat het midden in de nacht was erg goede service

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten op het resort was uitstekend. Wij hebben de eigenaar ontmoet en die heeft ons erg vriendelijk behandeld. De villa's zijn mooi ruim opgezet en modern. de bedden slapen heerlijk en het resort wordt goed onderhouden. Als ik nog een keer naar Bali ga verblijf ik zeker nog een keer in dit resort. Het is wat afgelegen je zit echt in de jungle, maar het resort verzorgd dagelijks een gratis shuttle bus naar Ubud en terug naar het resort ook dat was uitstekend geregeld. ook geven ze gratis water een uitstekende service.

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Heel fijn en comfortabel!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Verbeterpuntjes zijn wat meer haakjes om je kleren aan op te hangen en een lampje boven de spiegel in de badkamer.

Mooie grote kamer met groot tweepersoonsbed en een koelkastje. Fijn restaurant met een grote keuze uit verschillende maaltijden. Wij konden gebruik maken van het privé zwembad van een villa die leeg stond. Goed onderhouden tuinen en prachtige omgeving. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 februari 2024

Niks eigenlijk

Mooie ressort in de jungle ,verwelkomen met bloemen ketting , drankje en voeten massage . Zeer vriendelijk personeel vooral Made van de receptie die ons overal mee heeft geholpen. Shuttlebus naar Ubud. Een drijvende ontbijt in privé zwembad.

• Beoordeeld op: 19 januari 2024

• Superior Tweepersoonskamer

Geen goede ventilatie in badkamer, waardoor de badkamer wat muffig was. Al deden ze hun stinkende best om alles schoon te houden.

Fantastisch resort! Midden in de jungle, prachtig mooi. Zeer zeer vriendelijk personeel. Upgrade gevraagd en die was fantastisch! Het bijbehorende restaurant was zeer goed; ontbijt was top, afternoon tea was heerlijk en genoeg keuze voor lunch als wel diner. Shuttle bus naar Ubud was superhandig of Dewa de freelance privé chauffeur die bracht je overal heen waar je maar heen wilde. En de dames van de Spa die doen goed werk, elke dag een full body massage daar knap je van op.

• Beoordeeld op: 19 januari 2024

Bijkomen in een relaxte natuur omgeving.
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad.

De schuifdeuren sluiten niet goed af waardoor de muggen door de kiertjes kunnen komen. Hierdoor kan je last krijgen van de muggen. Tip voor het resort: Klamboe ( muggen net ).

De eerste indruk is heel mooi! Bij de receptie word je goed opgevangen alles word duidelijk verteld tegen je, daar bij zijn de mensen heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriendin had last van muggenbulten en na dit gemeld te hebben gingen ze buiten het terrein speciaal op zoek naar een zalfje. Als je iets wil bezoeken wat niet langer rijden is dan 15 min brengen ze jouw zonder dat je een taxi hoef te bestellen. Ik was een dag ziek en ze hielpen me echt goed met verse kruiden thee en een soort rijstepap. Eten was lekker en nogmaals personeel was zeer vriendelijk. Als je naar Ubud wilt is dit wel 30 min rijden vanaf het resort. Ik raad wel aan om eerst via Gojack een taxi te boeken want via het resort een taxi boeken is 2x zo duur (200k IDR). Heerlijk resort waar je even in de natuur kan relaxen/ bijkomen.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Bungalow met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

De inrichting van de bungalow was matig. Er was weinig kastruimte. De kast die er stond was vochtig en rook muf.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was uitstekend. Genoeg keuze. Het bed lag erg lekker en ze hebben een gratis shuttle naar Ubud centrum.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

De omgeving

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

Vakantie op Bali
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad.

Badkamer: wasbakken lekten, in de douche waren schimmel plekken. Dit is jammer, want de locatie is super. Het terrein werd ook zeer netjes onderhouden.

Het personeel was super vriendelijk, niks was teveel, als ze iets voor je konden doen ging dat altijd met een lach op het gezicht.

• Beoordeeld op: 26 april 2023

• Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad.

Niks! We hebben een heerlijk verblijf gehad, belangrijk te weten is dat je een open badkamer hebt. Maar zelfs daar zijn we amper beesten tegen gekomen.

Alles was er geregeld, massages, de was, je kan er extra geld opnemen, kosteloze roomservice. Gratis shuttle naar Ubud en terug. De kamers werden elke dag perfect schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 12 september 2024

Anders dan verwacht
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad.

Wij vonden het geen 5 sterren waard. Zo te zien is er al een lange tijd geen onderhoud gepleegd aan de villa’s. Erg zonde, want je ziet de potentie. De deuren sluiten slecht, waardoor insecten eenvoudig binnen komen. De buiten badkamer leek ons vooraf erg leuk, maar vonden we in de praktijk niet fijn. Vooral ‘s avonds liepen hier enorm veel insecten.

De accommodatie is ruim en het bed lag erg lekker. Het was mogelijk om via het restaurant maaltijden te bestellen, deze waren prima van smaak. De airco werkte perfect, de kamer was met 5 minuten op een prettige temperatuur.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Voldoende
    • Villa met 1 Slaapkamer en een Eigen Zwembad.

Het onderhoud en de vochtigheid

Eten en vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

• Beoordeeld op: 5 juli 2023