2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Bali
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Nusa Dua
  5. Beoordelingen van Taman Dharmawangsa Suites

Beoordelingen over Taman Dharmawangsa Suites

Jl. Astina Pura no. 1, Raya Kampial, Nusa Dua, Benoa, Kecamatan Kuta Selatan, 80361 Nusa Dua, Indonesië

#4 van de 52 vakantiewoningen in Nusa Dua

• Beoordeeld op: 10 november 2023

Geweldig
    • Villa met 1 Slaapkamer

Het ligt iets verder van de bezienswaardigheden van Uluwatu en er zijn niet veel restaurants in directe omgeving van het hotel.

Hele mooie villa met zwembad voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Beste hotel waar we hebben verbleven in Bali. Personeel is super behulpzaam en vriendelijk. Het restaurant serveert super gerechten en het ontbijt buffet is zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

• Villa met 2 Slaapkamers

Helemaal niets

Vriendelijk personeel, mooie suites, hygiënisch, lekker eten en super goede cocktails in het restaurant.

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

Perfect

Helemaal niks.

Bij aankomst zijn we met open armen ontvangen door de medewerkers, en kregen we zelfs een welkomstdrankje bij de prachtige bar van het restaurant. Ook hier was het personeel ontzettend vriendelijk, met name Abi, die ons van alles heeft aangeraden en verteld over Bali. Het eten hier is verrukkelijk en de ontbijt service was geweldig. De floating breakfast wordt heerlijk op tijd en warm geserveerd door het personeel. Daarnaast was de kamer zelf ontzettend schoon, prachtig en alles wat we konden wensen en meer. Het hotel biedt ook scooters te huur aan voor een schappelijke prijs, en helpt graag met eventuele vragen die je hebt. Wij hebben zo ontzettend genoten van ons verblijf en kunnen niet wachten om hier ooit nog terug te komen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Gezien de prijs wel OK
    • Villa met 2 Slaapkamers

De locatie, dicht bij een politie school die op weekdagen heel laat en vroeg begon met omroepen over de megafoon De muren zelf zijn ook niet zo dik waardoor je heel veel geluiden hoort. De haan die om 3u snachts kraaide maakte ons alle 4 wakker, elke nacht Terwijl we gewoon waren om in de Jungle van ubud te slapen en daar geen enkel probleem hadden

• Beoordeeld op: 1 december 2022

Slecht

Behalve de kamer, alles!

Waar te beginnen? Prachtig hotel, soort oase in een verschrikkelijke omgeving! Soort industriële bouwput. Stranden op minimaal half uur afstand waar je entree voor moet betalen. Deze ondernemer heeft gekozen voor héél goedkope grond om iets onmogelijks te realiseren. Jammer

• Beoordeeld op: 8 mei 2024