2. Hotelbeoordelingen IJsland

Beoordelingen over Malarhorn Guesthouse

Grundargata 17, 520 Drangsnes, IJsland

#6 van de 6 hotels in Drangsnes

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Toegang tot het noorden waar nog minder toeristen komen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De geluidsisolatie vd kamer. Je hoort alles wat de buur zegt of doet.

De patio voor de kamer, Het eten.

• Beoordeeld op: 21 februari 2023

Malahorn guesthouse fijn verblijf aan de zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

We hadden gezegd dat we tussen 16.00 en 17.00 uur aankwamen. We waren er in febr '23, winter dus. De verwarming wordt geactiveerd mbv een bewegingsmelder. Dus tja het was toch pas 16°C, toen wij aan het eten waren en toen we naar bed gingen was het in het woongedeelte 18°C . Zelfs voor ons is dat vrij koud.

Malahorn guesthouse bestaat uit appartementen en guesthouses. Wij hadden guesthouse 11-14, wat inhoudt dat er 4 kleine kamers zijn, grenzend aan een grote zitkamer, ruime keuken en 2 badkamers. Allebei de badkamers hadden een wc, 1 badkamer had een douche. Hoewel de slaapkamers vrij klein waren: 2 bedden en een nachtkastje en dan kon je nog net je 2 koffers en 2 trolleys kwijt. Wel een goede kapstok. Maar omdat de woon- en leefruimte heel comfortabel is, maakt dat de kleine slaapkamer goed. Bij het boeken was het mij niet helemaal duidelijk of we nu wel of niet zelf konden koken. Maar de keuken van het guesthouse is goed uitgerust en alle gasten kunnen er gebruik van maken. Het guesthouse ligt schitterend dicht bij zee. En aangezien wij de enige gasten waren hadden wij alle ruimte en alle rust en stilte. Geen idee hoe stil het is als er veel mensen zijn. In de woonkamer staat een comfortabele bank en tv. Bedden op de kamer zijn prima, douche ook prima. De verwarming op de slaapkamer is apart te regelen van de rest vd verwarming. Prima handdoeken. De guesthouse was netjes schoon, modern en prima ingericht. Van alle gemakken voorzien. Oh ja op zo'n 500 m van het guesthouse hebben we nog 3 grijze zeehonden gezien.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2022

Super comfortabel en goed
    • Familiekamer

De locatie is top, het personeel is super vriendelijk en het ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2022

Een van de hoogtepunten in IJsland

Alles perfect !

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Plokfiskur! Lekker!

• Beoordeeld op: 11 juli 2022

Uitstekende ligging en keuken.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Uitstap naar Vogeleiland kon niet doorgaan omwille van problemen met de boot.

De locatie en het restaurant. Beste menu die we in Ijsland hebben gegeten. Excellente keuken met lokale producten. TOP

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamers waren echt heel klein. De ruimte tussen de bedden was zo klein dat je met moeite je schoenen aan kunt doen.

Op zich een mooie plek om puffins te zien ware het niet dat de boot niet meer vaart. Erg jammer. De bedden liggen heerlijk en alles was goed schoon.

• Beoordeeld op: 22 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ongeveer 6 m2 voor je hele kamer blijkt wel heel klein te zijn als je ook nog je bagage wilt stallen. Een volgend keer ben ik oplettender m.b.t de afmetingen. Ik heb dat niet goed in de gaten gehad.

Zeer goede en uitgebreidde ontbijt. Mooie route er naar toe (en terug) helaas geen boottocht naar eiland dat ervoor ligt. Wel mooie gratis hotpods in het dorp. Goede algemene voorzieningen bij ons zeer kleine slaapkamertje. Nette gedeelde badkamer en toilet.

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

comfortabel
    • Appartement met 2 slaapkamers

in het restaurant is men uit op geldgewin. ze raden je een schotel aan die niet op de kaart staat en dan de duurste blijkt te zijn.

comfortabel appartement met badkamer voorzieningen voor gehandicapten. Keuken en badkamer in orde, goede bedden. zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

mooie ruime kamers. vriendelijk personeel. mooie locatie

gehorig

mooie ruime kamers. vriendelijk personeel. mooie locatie

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Rustgevend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Heel ver van de hoofd weg echt een grote omweg. Inchecken ging niet heel soepel. Maar kreeg gelijk hulp! En wordt verteld over jacuzzi en heb deze niet gezien.

Mooie plek met veel privacy. Grote keuken met leuke woonkamer en dvd's.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 14 mei 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Gratis upgrade gekregen, schoon, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 21 maart 2022

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bij aankomst was onze kamer niet schoongemaakt, hierdoor hebben wij contact opgenomen met de accommodatie en kregen wij na 30 minuten een andere kamer toegewezen.

Goed en fijn verblijf gehad hier. Grote kamers met een fijn bed. Tevens een klein eigen balkon.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

Prima voor 1 nacht nabij goed restaurant
    • Appartement met 2 slaapkamers

Te veel kamers die badkamer moeten delen, dus filevorming. Keuken is te klein voor volgeboekte kamers.

Het is een groot huis met meerdere kamers. Voor 1 nacht prima te doen. Er zit een heel goed restaurant op loopafstand Eyri.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

goede plek op doorreis
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ontvangst was onduidelijk: wat is huis 2? waar is de receptie? Dat kan beter aangegeven worden, wij waren niet de enige zoekende in deze bebouwing. Receptie: man ging niet op vragen in, wat bot en kortaf. Er was helaas geen stuk veranda/terras aan de zijkant, om even bij aankomst, eind van de dag bij te komen in het avondzonnetje

De gemeenschappelijke ruimte in huis 2 met 8 volwassenen in 4 piepkleine kamertjes, was groot. Dat is leuk voor teeners. Ik zou de kamers wat ruimer maken en de "woonkamer" wat kleiner. De gemeenschappelijke badkamer zag er netjes uit en had een vergroting spiegel. Ontbijt was prima, ook het ontbijtpersoneel.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer

- Locatie gelegen naast lelijke verroeste containers. Het uitzicht was enkel mooi vanop het terras van de eetzaal. Voor de rest keken zowat alle kamers uit op de parking of op een gebouw. - Restaurant was eerder een kantine in een fabriek, met plastieken tafels, luide muziek en heel ongezellig. Slechtste eten dat we in gans IJsland gegeten hebben. - Kamers en eten bijna dubbel zo duur als elders en veel minder kwaliteit. - We hadden het gevoel dat alles zoveel mogelijk moest opbrengen; zoveel mogelijk betalen voor zo weinig mogelijk kwaliteit.

Het ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Super locatie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dat het erg lang duurde voordat de situatie met de kamer werd uitgezocht. We hadden een code voor onze kamer gekregen van te voren, maar deze kamer bleek al bezet. Toen kregen we na best lang wachten eindelijk te horen dat we een andere kamer kregen, maar daar was ook geen sleutel in de keybox, dus moesten we nog een tijdje wachten tot eindelijk iemand van het personeel ons binnen kon laten.

De locatie

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

1,0
    Vreselijk
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij hadden een blokhutkamer voor 2 personen geboekt en kregen een warm weggestoken kamertje voor drie personen boven een vakantiehuis gevuld met feestende IJslanders. Je moest een kamertje door vol met stinkende schoenen van het vakantiehuis. De kamer had een klein vuil raampje onder een schuin dak waardoor je als je niet oppaste je hoofd stootte. We zijn gaan vragen of we onze geboekte kamer konden hebben maar alles was zogezegd vol. Booking doet ook niks om het op te lossen. Toen we gaan klagen hadden was het personeel niet meer vriendelijk. Avondeten is duur en net niet genoeg, specialiteit van de dag blijkt het duurste op de kaart te zijn. De tweede avond hebben ze ons daar niet meer gezien, ontbijt is okee, niks warm en in plaats van vers fruit cocktailfruit. Wij zijn heel ontevreden en hebben vooral spijt dat wij hier twee nachten al hadden betaald. Als je dit boekt kan je beter een hostel boeken dat is veel goedkoper. Malarhorn nooit meer!!!!

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Veel te kleine kamer . Gehorig . Geen aanduiding receptie .

Breakfast .

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

Erg kleine slaapkamers, waar je nog je bagage kwijt moet. Er staat vermeld dat de eigenaar een boot kan regelen voor je
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De grootte van de slaapkamer.

Erg goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 februari 2024