3. Hotelbeoordelingen: Lazio
  4. Hotelbeoordelingen Campagnano di Roma
Italië Campagnano di Roma Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• L'Archetto di Campagnano Beoordelingsscore: 8,4

“Bijzonder om in huisje met boogje te slapen; wel bukken! Aan een klein pleintje; leuk contact met de dorpsbewoners daar”

• Il Cenacolo Di Sissi Beoordelingsscore: 8,9

“Hele aardige behulpzame vrouw. Ze geeft tips hoe het beste in Rome te komen met de trein.”

• Al Corso - Casa Vacanze Beoordelingsscore: 9,4

“eenvoudig maar smaakvol en goede locatie”

• Night in the Wood Sorbo Beoordelingsscore: 8,1

“Een plek, bijna in the middle of nowhere, om echt helemaal tot rust te komen. Ook als je, zoals ik, op de fiets bent. Eigenaar Marco is een voortreffelijke gastheer.”

• "In Centro" Beoordelingsscore: 8,2

“Heel hartelijke ontvangst en hulp. Eigenaar heeft een matrassen en beddenzaak op nr.60. Fietsen mochten hier binnenstaat. Groote ruimte midden in het oude centrum met restaurants e.d. ook supermarkt in de buurt.”

• Olivella Beoordelingsscore: 9,4

“Locatie.”

• Il Cenacolo Di Sissi Beoordelingsscore: 8,9

“Zeer gastvrije ontvangst. Het diner en de gesprekken waren leerzaam en aangenaam! Het was ook lekker! We werden gehaald en gebracht, een must voor de wandelaar op de Francigena!”

• Suite 20 Del Falda Beoordelingsscore: 8

“Mooi centraal gelegen appartement. Alles is nieuw en functioneert goed. Erg aardige eigenaren. Heel behulpzaam. Uitzonderlijk schoon. We hebben er een fijn verblijf gehad.”

• L'Archetto di Campagnano Beoordelingsscore: 8,4

“Op de route Via Francigena. Erg compleet met koffie, thee en koekjes.”

• Civico 4 Beoordelingsscore: 9,8

“De accommodatie ligt op de Via Francigena, waardoor we niet van de weg moesten afwijken tijdens onze pelgrimstocht. De gastheer was enorm gastvrij! Hij regelde voor ons een maaltijd aan huis, zodat we niet meer op zoek moesten naar een winkel of restaurant. De dag nadien mochten we gaan ontbijten in een koffiehuis dichtbij ons verblijf. De huis was bovendien enorm mooi en uitgerust met alles wat je maar kan wensen. Een echte aanrader! We hadden gerust nog wat langer willen blijven!”

De 20 beste hotels in Campagnano di Roma