3. Hotelbeoordelingen: Toscane
  4. Hotelbeoordelingen Massa
Italië Massa Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Toscana Made in Love Beoordelingsscore: 9,7

“Zeer gezellig en proper”

• “Een apartament met veel faciliteiten in een rustige omgeving.”

• “De huisjes zijn súper eenvoudig, wij schrokken echt een beetje maar de rest maakt werkelijk alles goed! (En er zitten wel goede matrassen in, keurig sanitair en het is er schoon!) Adembenemende omgeving. Top eten(voor een tip prijs!). Geweldige eigenaar. De laatste 2 km moet je over een gravel road, en dat is voor sommige mensen wel even een dingetje. Maar als je dan eenmaal boven bent!! Laat je niet afschrikken! WOW geweldig. Wij komen hier terug en zullen het iedereen aanraden!”

• “Het was een ruim appartement. Met eigen inpandig parkeerplaats.”

• Le Ginestre Beoordelingsscore: 9,5

“De prijs-kwaliteit was erg goed. Het ontbijt super en de eigenaresse is een hele behulpzame vrouw.”

• Hotel Il Buongustaio Beoordelingsscore: 8,7

“Gastvrij en kindervriendelijk. Zeer gedreven Italiaanse familie. Heerlijk eten en een mooie locatie. Met prachtig uitzicht over Massa. Zelfs in de herfstvakantie kon je nog gebruik maken van het zwembad.”

• Hotel Il Buongustaio Beoordelingsscore: 8,7

“Het is een prachtig hotel op een super mooie plek met een geweldig uitzicht vanaf het terras. De weg er naar toe is erg leuk, met de kronkelige goed verharde weg. Daardoor heb je natuurlijk ook het prachtige uitzicht! Het eten is heerlijk, ontbijt uitgebreid! De Cappuccino is ook erg lekker! Daarnaast is de accommodatie erg schoon en wordt goed onderhouden. Wij hebben de studio gehuurd wat met een kleine (1 jaar) erg prettig is. Zo heb je toch een aparte slaapkamer en eigen kook gelegenheid. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn er 6 dagen geweest, wat ook goed te doen is met uitstapjes naar Lucca, Viareggio, Pisa, de grotten en het strand. Het was een heerlijke vakantie, die ik zeker zou aanraden! Ook met de temperatuur begin oktober hadden wel erg veel geluk! (+/- 28 graden)”

• “De uiterst met smaak ingerichte kamers en de hygiëne van appartement”

De 20 beste hotels in Massa