3. Hotelbeoordelingen: Campania
  4. Hotelbeoordelingen Mondragone
Italië Mondragone Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• villa lucia Beoordelingsscore: 9

“De B&B ligt op een mooie locatie, direct aan het strand. Kamer was groot en schoon. Grote koelkast op de kamer. Geweldig uitzicht over de zee.”

• Hotel Sinuessa Terme Beoordelingsscore: 7,3

“Alles”

• International Resort Beoordelingsscore: 6,2

“Niets”

• Rena Resort Beoordelingsscore: 9,3

“We kwamen na het seizoen aan, en kregen alle zorg en aandacht. Drankje bij ontvangst, buffetje voor ontbijt. Goed geslapen, goede douche. Fiets kon veilig worden gestald. En we kregen een kadootje mee bij afscheid.”

• Hotel & Resort Lunatenuta Beoordelingsscore: 8,9

“De locatie. Tuin vol palmbomen, zwembad, loungemuziek, gastvrijheid personeel, kamer. Helemaal perfect en de foto’s van booking laten maar een klein tipje van de sluier zien”

• Hotel & Resort Lunatenuta Beoordelingsscore: 8,9

“Dit moet je boeken!!! Het is een prachtige locatie wat je niet verwacht als je de foto's op booking.com ziet. Het is een groot prachtig complex met een zeer mooie verzorgde tuin/park. Gericht op stijlvolle evenementen zoals bv een bruiloft. Er zijn niet veel.kamers voor overnachting, waardoor je je zeer speciaal voelt op het prachtige chique complex. Heel mooi zwembad, omringt door mooie palmbomen. Heel verzorgd en schoon en een zeer vriendelijke manager. Wij konden het niet direct vinden en hij haalde ons op met de auto. Zeer attent..”

• Hotel & Resort Lunatenuta Beoordelingsscore: 8,9

“Zeer vriendelijk en behulpzaam”

• Hotel & Resort Lunatenuta Beoordelingsscore: 8,9

“Veel persoonlijke aandacht en flexibiliteit”

• Casa del Sole Beoordelingsscore: 8,6

“Het was een mooi en hygiënisch appartement met een goede badkamer, fijne bedden en een nieuwe keuken.”

De 15 beste hotels in Mondragone

gebaseerd op 886 hotel reviews op Booking.com