2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Toscana
  4. Hotelanmeldelser for Peccioli
Italien Peccioli Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Portavaldera Point fra anmeldelser: 8,3

"Rigtig god restaurant til rimelig pris. Meget venligt personale."

• Agriturismo Canale Point fra anmeldelser: 8,9

"Virkelig dejlig pool område. Super hjælpsom vært, som afhjalp med de problemer vi oplevede undervejs. Fin velkomstmappe med relevant information om fx spisteseder"

• Agriturismo L'Antica Fornace Point fra anmeldelser: 9,5

"Dejligt og smukt sted med hjælpsom og sød værtinde. Stor lejlighed med 2 terrasser. Cooking class og hotellets middag var super. Vi fik desværre brug for en fysioterapeut undervejs og Lucia hjalp os med at skabe kontakten."

• Podere Borgaruccio Point fra anmeldelser: 8,9

"Meget venligt og imødekommende personale. Beliggenheden fin med fin afstand til omkringliggende natur, byer mm. Poolen var fin, og blev gjort ren dag. Der er en hyggelig og god atmosfære på stedet."

• Agriturismo Canale Point fra anmeldelser: 8,9

"Det var det smukkeste og hyggeligste sted. Vi boede i lejlighed Rosa, som var et fantastisklejlighed med 2 soveværelset, 2 badeværelser, et opholdsrum med køkken og et skønt ude område. Dejlig pool, skøn pizza aften, sødt personale og ja bare smukt."

• Agriturismo Canale Point fra anmeldelser: 8,9

"Dejlig pool og område ved poolen. Meget dyb pool, 2,8 m i den ene ende. En meget hjælpsom receptionist der hed Claudia."

• Casa vacanze Podere Marilla Point fra anmeldelser: 9,3

"Helt fantastiske mennesker på stedet. Rent og meget autentisk landsted. Kan kun anbefale stedet."

• Tenuta I Mandorli Point fra anmeldelser: 9,2

"Det lå helt fantastisk og værterne var så søde og rare og hjælpsomme"

• La casa di Isola Point fra anmeldelser: 9,7

"Fin lejlighed - fantastisk udsigt."

De 15 bedste hoteller i Peccioli