3. Hotelbeoordelingen: Campania
  4. Hotelbeoordelingen Sant'Egidio del Monte Albino
Italië Sant'Egidio del Monte Albino Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Villa Le Favole Beoordelingsscore: 9,5

“Alles was prachtig en schoon top accommodatie en super aardige gastvrouw.”

• Villa Le Favole Beoordelingsscore: 9,5

“Mooi en super schone kamer met een geweldige tuin met zwembad. Prijs kwaliteit is onovertrefbaar”

• in famiglia casa vacanze Beoordelingsscore: 9,3

“Heel rustige locatie buiten de drukte van de toeristische centra. Hou er wel rekening mee dat je vervoer nodig hebt. De host geeft je met alle plezier informatie en tips over restaurants, parking,...”

• Donna Elena Rooms Beoordelingsscore: 9,5

“Een hele mooie kamer, heel netjes, het volledige huis ruikt fris en is zeer goed onderhouden. De ligging is op zich goed, maar je hebt wel een auto nodig om de omgeving te verkennen. Het is niet echt aangenaam om in de buurt te gaan wandelen (zeer druk verkeer, vaak gebrek aan voetpaden). Het guesthouse zelf ligt in een rustig doodlopend straatje waar je geen last hebt van het verkeer. Onze kamer had een fijn terras met zicht op de Vesuvius.”

• Villa Le Favole Beoordelingsscore: 9,5

“Prachtig huis en tuin. Straalt liefde uit. Hosts zeer gastvrij, vriendelijk en hulpvaardig. Fijne tips. Een warm bad. Absolute aanrader.”

• Villa Le Favole Beoordelingsscore: 9,5

“Je zit hier erg rustig. Buiten de stad, bovenop een berg, met een grote prachtige tuin. De gastvrouw is heel erg aardig en behulpzaam. Er is ook een mooi zwembad, maar dat was helaas nog gesloten toen wij kwamen (tot 1 mei, dat wisten we ook tevoren). De ligging is gunstig. Binnen een half uur zit je in Pompeï, in Napels, bij de Vesuvius en aan de Amalfikust.”

• Villa Le Favole Beoordelingsscore: 9,5

“De rustige ligging in de citrustuin, de hartelijkheid van de gastvrouw en heer, de centrale ligging en het fantastische uitzicht op de Vesuvius”

• Villa Le Favole Beoordelingsscore: 9,5

“Zeer ruim appartement op fijne locatie. Vriendelijk host Uitstekend ontbijt”

• Casa Fifina Rooms Beoordelingsscore: 9,2

“Het huis is bijzonder goed onderhouden. Prachtige, nette kamers en tuin. Heel idyllisch. Ontbijt zoet en daarmee erg italiaans. We hadden gekozen voor 2 aparte bedden, dachten we. Alleen 2-persoons beschikbaar. Gelukkig was de host zo vriendelijk nog een bed te plaatsen. Zonder extra kosten!”

• Corte San Lorenzo Beoordelingsscore: 8,5

“Mooie en nette kamer. Zwembad was fijn en ook net onderhouden. Ontbijt altijd goed geregeld, verse eieren en/of crêpe.”

De 10 beste hotels in Sant'Egidio del Monte Albino