3. Hotelbeoordelingen: Emilia-Romagna
  4. Hotelbeoordelingen Savigno
Italië Savigno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa Stella Country House Beoordelingsscore: 9,9

“De gastvrijheid van de eigenaren en een hartverwarmend welkom gaven ons een gevoel van ultiem genieten. Ook kregen we mooie tips en informatie over bezienswaardigheden, fietsroutes en restaurantjes op ons verzoek. Het verblijf heeft een uniek en authentiek karakter met verschillende sfeervolle plekjes in de tuin. Ook een erg mooi zwembad.”

• La casa sui colli bolognesi Beoordelingsscore: 7,7

“Dat het naast een politiebureau staat”

• Casa Stella Country House Beoordelingsscore: 9,9

“Casa Stella in Savigno is een heerlijke B&B op loopafstand van het mooie dorp met talloze restaurants, barretjes en een gezellig plein. De kamers en badkamers zijn groot en fris en smaakvol ingericht. Het ontbijt in de tuin heeft alles voor een goede start, inclusief de yoghurt en taart gemaakt door de moeder van Massimo. Vanuit het verwarmde zwembad heb je uitzicht over de heuvels en omgeving, zeer ontspannen! Rondom het zwembad en in de tuin zijn veel plekken om te genieten van de omgeving. De gastheren Massimo en Ryan doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Tips voor wandelingen, bezoek aan Bologna,Modena of juist een mooi kleiner plaatsje in de omgeving. Reserveren van een restaurantje, alles om je verblijf onvergetelijk te maken. Super gastvrij en altijd bereikbaar. Zo jammer dat we na 4 dagen weer naar huis moesten. Een echte aanrader.”

• Casa Stella Country House Beoordelingsscore: 9,9

“Prachtige locatie, kamer, zwembad en ontbijt. Maar de persoonlijkheid en hartelijkheid van Ryan, Massimo en de rest van de crew maken deze locatie fantastisch. Ze zijn helemaal zichzelf en de sfeer is heel ongedwongen en relaxed. Ik en mijn vriend zijn hier heerlijk tot rust gekomen en we hebben veel plezier gehad in Bologna, dat met de auto heel goed te bereiken is.”

De 4 beste hotels in Savigno

gebaseerd op 333 hotel reviews op Booking.com