2. Hotellrecensioner ITA
Italien Siena Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel La Perla Gästbetyg: 7,4

”Bra centralt läge”

• Podere La Strega Gästbetyg: 9

”Allt var riktigt bra med detta charmiga ställe! Mycket gästvänliga, mysig inredning, jättefin pool, härliga uteplatser. De har verkligen ansträngt sig för att göra detta ställe trevligt, fint och mysigt. Även om vi bokade ett ekonomirum så var det toppen! Frukosten var den bästa ett airbnb i Italien har serverat mig. utsikten från poolen över Siena var magisk! Bästa stället vi bodde på under 10 dagar (7 olika ställen).”

• Hotel Vico Alto Siena Gästbetyg: 7,4

”Ligger väldigt fint på höjd med vacker utsikt mot Sienas norra del och huvudsakligen landsbygd. Trots det inte så lång väg med buss eller taxi till hotellet.”

• Hotel Santa Caterina Gästbetyg: 8,9

”Ett mycket trevligt hotell nära de historiska delarna av Siena. I trädgården är det en fantastiskt fin utsikt över det toscanska landskapet. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam och frukosten var perfekt!”

• Hotel Santa Caterina Gästbetyg: 8,9

”Trevligt hotell precis utanför Sienas stadsmur. Privat parkering för extra avgift. Personalen var trevlig och frukosten bra. I direkt anslutning till hotellet fanns en trädgård med utemöbler och en makalös utsikt över landskapet.”

• Hotel Certosa Di Maggiano Gästbetyg: 9,5

”Ett av de bästa hotellen jag bott på. Rummen, de sociala ytorna, trädgården och omgivningarna var fantastiska. Personalen var otroligt tillmötesgående och frukosten var fantastisk.”

• ”Bra hotell med spa och uppvärmd pool. Bra varierad frukost och bra personal. Välstädat och nära till Siena men samtidigt på landet.”

De 25 bästa hotellen i Siena