3. Beoordelingen vakantiewoningen: Umbrië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Narni
Italië Narni Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Torre Palombara - Dimora Storica Beoordelingsscore: 9,8

“De gastvrijheid, vriendelijkheid van de eigenaar en personeel. Niets is teveel. Je voelt je er gelijk thuis; prachtige en rustige omgeving. Heerlijk ontbijt met fruit, ei, kaas, zoetigheden en eigenlijk alles wat je wilt. Dank Leonardo en Natalia! It was a grande finale of our holiday!”

• Relais Casale Valigi Beoordelingsscore: 9,7

“Rustig en prachtige plek Goed bereikbaar. Zeer behulpzame gastheer!”

• “Mooie plek om te zijn en een super warm welkom door Marco, niks is teveel! 100% een aanrader”

• Relais Casale Valigi Beoordelingsscore: 9,7

“Ons verblijf bij Relais Casale Valigi heeft echt onze verwachtingen overtroffen. Van het prachtige huis, de inrichting en tuin tot aan het heerlijke ontbijt, het avondeten en de gastvrijheid, in alles is de passie en het oog voor detail van gastheer Francesco en zijn vrouw terug te zien. Tijdens ons verblijf was ik hoogzwanger en vond het toch best spannend. Maar we zijn door Francesco en zijn staff echt volledig ontzorgd, zodat we vooral konden ontspannen. We hebben savonds twee keer kunnen genieten van een uitgebreid diner, maar wat ons betreft hadden we elke avond wel willen aanschuiven! Echt een aanrader en ook hierbij werd rekening gehouden met mijn zwangerschap. Dank Francesco voor alle goede zorgen! We komen zeker nog eens terug.”

• Torre Palombara - Dimora Storica Beoordelingsscore: 9,8

“De plezierige sfeer, ligging en uitstekende service . Prachtige omgeving en uitvalsbasis voor tochtjes”

• C'eraunavolta Beoordelingsscore: 9,3

“Alles was geweldig. De locatie, het huis met sfeervolle inrichting. De tuin met het heerlijke zwembad en het meest magische was het uitzicht vanuit het zwembad. Een heerlijke plek om echt tot rust te komen. Tussen het rusten door kun je uiteraard ook uitstapjes maken naar onder andere Rome, de watervallen van delle Marmore, Narni, Orvieto, Perugia en nog veel meer. De gastheer Guiseppe is altijd bereid tot het geven van tips.”

• Relais Casale Valigi Beoordelingsscore: 9,7

“Ontzettend mooie locatie, heel mooi gerenoveerd, prima kamers en behulpzame gastheer. Alles zeer goed geregeld.”

• Narni Charm Beoordelingsscore: 8,7

“Het appartement overtrof al onze verwachtingen. Het ligt op de eerste verdieping van een stadspalazzo aan de rand van het prachtige Narni. Het heeft twee balkons met fantastische uitzichten op de bergen, is erg ruim, met grote zorg en smaak ingericht en werkelijk van alle luxe voorzien. De wifi is uitstekend, de bedden zijn uitzonderlijk comfortabel, de keuken heeft alle luxe die je je kunt wensen. De eigenaar deed erg zijn best om het ons comfortabel te maken. Het appartement is erg rustig en ligt tegelijkertijd op een paar minuten wandelen van het gezellige stadscentrum met veel horeca.”