2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Toscana
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Pienza
Italien Pienza Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Podere Spedalone Point fra anmeldelser: 9,4

"Et helt enestående sted! Stedet fremstår autentisk og upoleret. Inde er der restaureret med stor respekt for bygningernes tid og sjæl. Her er helt roligt, den mest fantastiske udsigt, et køkken der laver så velsmagende mad og et imødekommende hjerteligt personale. Anbefaler mindst en gang at prøve at spise aftensmad på stedet, som er bestående af 4 retter velsmagende hjemmelavet mad, hvor i sidder ved langbord sammen med stedets øvrige gæster. Lækker morgenmad med et bredt udvalg, kaffe, juice samt der er mulighed for frokost. Der er desuden en fin pool, at svale af i i varmen. Helt sikkert et sted vi kommer til at genbesøge."

• Fattoria Monastero Sant'Anna in Camprena Point fra anmeldelser: 9,7

"Vi kunne bestemt bruge mere tid her på dette fantastisk smukt beliggende sted. De omgivelser er enestående og vi kommer helt sikkert tilbage. Kæmpe kudos til de søde og hjælpsomme værter, som tog imod med rundvisning på kloster og som serverede bobler og fantastisk lækker mad mellem citrontræerne i klostrets have, mens klokkerne ringer solen ned - magisk oplevelse!!"

• Small lovely home in Pienza Point fra anmeldelser: 9,3

"Værterne bød os velkommen - ville bære vores kufferter, hvorefter de fulgte os til det dejlige historiske byhus. Hvor vi fik en fyldestgørende rundvisning."

• Podere Spedalone Point fra anmeldelser: 9,4

"Fantastisk sted og fantastisk personale . Især de unge fra Argentina !"

De 30 bedste ferieboliger i Pienza

baseret på 10.025 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com