2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Sicilien
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Riposto
Italien Riposto Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Agriturismo Galea Point fra anmeldelser: 8,8

"Fremragende morgenmad, spændende område"

• Villa Tranquilla Point fra anmeldelser: 9,6

"Sara er en fantastisk vært, som sørger for aftensmad på ankomstdagen, samt morgenmad alle de efterfølgende dage. Hun er betænksom og nem at komme i kontakt med. Huset har alt hvad man har brug for! Og så er beliggenheden perfekt. 45 minutter fra Taormina, 40 minutter fra Etna og 85 minutter fra Siracusa. Jeg kan varmt anbefale Sara’s Villa Tranquilla :)"

• Appartamento Don Camillo Point fra anmeldelser: 7

"Super autentisk hyggeligt sted med en god atmosfære og masser historie. Dejlig stor terrasse og en stor lækker pool. God beliggenhed. Meget hjælpsom vært som gjorde alt hvad de kunne for at hjælpe os. Både med spørgsmål og leje af bil."

• "Det er et godt sted for backpackers. Søde mennesker. Sanitet badeværelse og køkken ikke noget at prale af. God placering i forhold til centrum. Dårlig strand, men dejligt hav. Vh. Ellen og Torben Ps. Hvor blev min Genius rabat af ?"

• Creuza De Ma Point fra anmeldelser: 9,8

"Flot og velindrettet lejlighed som har alt hvad man har brug for. Poolen var lille men skøn og terrassen til lejligheden var perfekt."

De 30 bedste ferieboliger i Riposto

baseret på 2.447 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com