Beoordelingen over Hotel Aaron 3-sterren

#24 van de 58 hotels in Mestre

Gebaseerd op 1908 beoordelingen over dit hotel

Perfecte uitvalsbasis voor Venetië

Airco kon beter.

Ideale uitvalsbasis om Venetië te bezoeken, dichtbij treinstation (slechts €2,5 naar Venetië) en eigen parkingplaats bij hotel ( hebben er 2 dagen gestaan voor €15). Ruime kamers met vernieuwde badkamer. Airco kon beter. Rustige straat en supermarkt vlakbij voor drankje of koek. Ontbijt was nog vrij uitgebreid, enkel hardgekookte eitjes en beperkt beleg. Vriendelijk personeel, jongen aan de desk beetje excentriek maar vlot.

het ontbijt was heerlijk.

het ontbijt was heerlijk. Het personeel hulpvaardig en erg vriendelijk, een dikke pluim! De kamer was zoals aangegeven nogal klein maar alles was aanwezig en erg netjes. De ligging was perfect omdat we Venetië wilden bezoeken en met de trein waren we er zo. :-)

Erg fijn hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel is als het ware op twee locaties tegenover elkaar gesitueerd. Onze kamer was in het gebouw tegenover de receptie en ontbijtruimte. Dus je moest de straat oversteken om te gaan ontbijten. Voor ons was het geen moeite, maar als het slecht weer is, kan dit minder fijn zijn. Het bed was opgemaakt met laken en deken (en sprei). Deken is niet fijn als je allergisch bent.

Uitgebreid ontbijt. Dame van de catering is ontzettend aardig en behulpzaam. Erg aardig personeel. Zeer behulpzaam. (Uitleg waar je buskaartjes kunt kopen; waar de bus stopt en welke bus je moet hebben; ze zijn wegwijs in Mestre; willen voor je printen;24 uurs receptie). Locatie van het hotel is dichtbij het trein station, bushalte voor de bus naar Venetië is bijna om de hoek. Toch was het rustig in het hotel, geen geluidsoverlast van verkeer. Als je vanaf het trein station (waar ook de shuttlebus stopt) door de straat 'via Piave' loopt, staat het hotel duidelijk aangegeven op een bord. Wij hadden een ruime kamer, modern ingericht, met minibar en kluisje, toilet en bidet, stortdouche en handdouche,föhn, scheerspiegel en gewone spiegel, airco (warm en koud).

Hotel is heel goed en toch rustig gelegen.

Kamer en badkamer was piepklein. Ontbijt viel wat tegen, weinig keus, werd ook weinig aangevuld. Wij gingen al om 7u30 en pistolets waren er soms al niet meer. Brood was droog. Veel kleine koekjes en zoetigheden. Koffie van automaat was niet lekker.

Hotel is heel goed en toch rustig gelegen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers en badkamer zijn proper.

We hebben hier naar volle tevredenheid gelogeerd.

De omgeving was niet de allerbeste wijk van Mestre, wel te doen, maar wij raakten automatisch enigszins op onze hoede bij donker. Kan aan ons liggen, er is helemaal niks vervelends gebeurd. De deur van de hotelkamer klemde nogal, kan voorkomen in een wat vochtiger seizoen als de herfst, maar het is een beetje onhandig als die niet volledig open gaat, daar had best iets aan gedaan kunnen worden. Meer tegenvallers kan ik niet bedenken.

Prima kamer, ruimte efficiënt ingedeeld en alles modern, heel en netjes, en het zag er best nieuw en schoon uit. Van genoeg gemakken voorzien. Ook naast de voordeur aan de straatkant was het toch rustig toeven, de buren heb ik niet gehoord. Goede gordijnen, prima bed, lekkere douche, airco werkte ook fijn (was in oktober niet heel erg hard nodig tegen de warmte, maar wel lekker fris). Bidet hebben we niet gebruikt :-). Gemoedelijke sfeer. Personeel was vriendelijk en nam de tijd om mee te kijken bij vragen over busabonnement en voorzieningen in de buurt, zoals de kapper, pinautomaat, restaurants en dergelijke. Ontbijt was ruim voldoende, alles wat je nodig hebt in de ochtend, te nuttigen in een moderne omgeving en ook hier weer vriendelijk personeel. Gunstig gelegen ten opzichte van OV (naar Venetie en naar luchthaven, wel vaak staan in de bus maar daar kan zo'n hotel niks aan doen) en zelfs nog een aardig winkelcentrum op tien minuten lopen. Bagage kon de laatste dag van het verblijf na uitchecken nog in het hotel gestald worden.

Klein maar fijn, met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

De ontbijtdame leek nogal gestrest

Kleine kamer, maar schoon, op een prima locatie en zeer betaalbaar. Ideaal om de hoteldrukte in Venetië te vermijden.

De kamers zijn klein maar efficiënt ingedeeld en de locatie...

De kamers zijn klein maar efficiënt ingedeeld en de locatie was prima dichtbij het station. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Kan het een ieder aanbevelen voor een paar dagen Venetië .

Prima verblijf als uitvalsbasis voor Venetie!

Amper tot geen restaurants in de buurt.

Hotel was prima voor 2 nachtjes als uitvalsbasis voor Venetie. Dichtbij het station, €5 retour voor treinkaartje naar centrum Venetie (10 min). Supermarkt om de hoek. Heerlijk gegeten bij restaurant Columbus!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Voor ons niet prijswaardig

- Parkeerplaats 10 euro per dag betalen - Stoffige kamer - Lauwe douche, geen druk. Na een dag Venetie heb je toch wel zin in een lekkere warme douche. - Gehorig, ga niet in kamer 308. Je zit 2 meter van de receptie en je raam is bij de weg. Ik ben normaal gesproken echt niet iemand die altijd commentaar heeft, want werk zelf ook op een camping met faciliteiten. Maar dit was niet echt top voor ons. Misschien verkeerde dag verkeerd tijdstip maar denk dat er voor deze prijs wel wat beters te vinden is.

Dichtbij Ventie is echt een pluspunt! En ook dichtbij Bushalte die naar Venetie gaat. Personeel behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 september 2016

5,5

De hotelkamer was wat aan de krappe kant en het had allemaal wat schoner, netter en professioneler gemogen. Ook het ontbijt bestond voornamelijk uit voorverpakte etenswaar.

De locatie van het hotel is erg goed. Een paar minuten lopen en je stapt voor €1,25 in de trein naar Venetië!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

vakantie

mog wel wat behulpzamer zijn bij de receptie parkeerplek viel tegen ,ik had gereserveerd maar was maar beperkt parkeerplek uiteindelijk ging er 1 weg en kon ik mijn auto parkeren maar je hoeft niet weg te gaan met de auto anders ben je je plek kwijt

de ligging was goed centrum mestre goede eettentjes en redelijk betaalbaar.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goed hotel en perfect voor weekend Venetië

Niets, behalve omgeving. 'S avonds vond ik mij toch niet zo veilig op straat.

De ligging, dicht bij station

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goed en vriendelijk hotel

Kleine kamer met 4 pers. Maar wel zeer proper.

Mooi en moderne stijl.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Vlakbij het station van mestre.

Vlakbij het station van mestre. Parkeren.

Goed alternatief t.o.v. peperdure hotels in Venetie, desalniettemin in de prijs niet in verhouding .

het ontbijt wordt geserveerd in kleine strakke ruimte, moet soms wachten tot een tafeltje vrij komt, het gepresenteerde ontbijt is summier.

Kamer erg klein en vies.

Kamer erg klein en vies. Er zat schimmel in de badkamer en alles was erg stoffig!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Fiets niet veilig

Onze fietsen zijn achter een hek gezet, maar toch heeft iemand de USB oplader van de fiets stukgedraaid.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

alles was ok

alles was ok

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Geschikte locatie voor dagelijkse trip

Zeer kleine kamer met dito badkamer. Zeer beperkte ontbijtruimte en ontbijt variatie minimaal.

De locatie t.o.v. Venetië

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Het Hotel had een perfecte ligging.

Het Hotel had een perfecte ligging. Station Mestre lag op 8min gaan en in 10min was je in het centrum van Venetie. Een prachtige locatie. Komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Alles, vooral de afstand maar het station.

Het was niet mogelijk een parkeerplaats te reserveren en ze hebben er naar zes. Je kunt voor ca. 16 euro in de straat parkeren. Plek genoeg, maar je moet wel vroeg je bed uit on de meter te vullen.

Alles, vooral de afstand maar het station.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Moderne inrichting.

In Mestre zelf is weinig te beleven.

Moderne inrichting. Weten van kleine ruimte iets moois en sfeervol te maken. Treinverbinding met Venetië is prima

• Beoordeeld op: 23 april 2016

rustige plek

airco was nog niet aan, douche is echt erg klein.

rustige plek

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

We hadden een super kleine kamer op de bovenste verdieping.

We hadden een super kleine kamer op de bovenste verdieping. Je moet geen last hebben van claustrofobie.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Perfecte locatie om venetie te bezoeken.

Perfecte locatie om venetie te bezoeken. Opgeknapt en schoon hotel.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Goede kamer, vriendelijk personeel en goede ligging!

Het bed viel tegen verder top hotel!

Goede kamer, vriendelijk personeel en goede ligging!